Σάββατο 20 Ιουνίου 2015

Η άποψη του Γιώργου Τ. για το πρώτο βιβλίο από την σειρά Τζερόνιμο Στίλτον

01. ΜΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑ ΚΕΦΑΛΟΤΥΡΙΑ... ΚΕΡΔΙΣΑ ΣΤΟ ΠΟΝΤΙΚΟΛΟΤΤΟ!


Συγγραφέας : Τζερόνιμο Στίλτον
Εκδόσεις : Κέδρος


Λίγα λόγια για το βιβλίο :


«Ποιος κέρδισε ένα δισεκατομμύριο στη λαχειοφόρο αγορά του Ποντικολόττο; Ποιος; Ποιος; Μυστήριο. Γεγονός είναι ότι ο Τράπολα γίνεται ξαφνικά πάμπλουτος: υπερπολυτελές αυτοκίνητο, κάστρο, ελικόπτερο... Η επιτυχία τού παίρνει τα μυαλά, αλλά δεν ξέρει τι τον περιμένει, σκουίτ!»
Αγαπητά μου τρωκτικά,
Εδώ στην Ποντικόνησο, όλα τα βιβλία μου έχουν γίνει μπεστ σέλερ. Πρόκειται για ξεκαρδιστικές περιπέτειες, πιο τρυφερές από τη φέτα, πιο νόστιμες από τη γραβιέρα και πιο αρωματικές από την παρμεζάνα… Είναι ιστορίες που θα σας μείνουν αξέχαστες, σας το εγγυώμαι εγώ, ο 
Τζερόνιμο Στίλτον.




Ένα βιβλίο πολύ ωραίο, συγκινητικό, σε βάζει σε σκέψεις  και είναι πολύ αστείο.
Τον αγάπησα πολύ τον Στίλτον γιατί  μου πέρασε πολλά μηνύματα καθώς και συμβουλές.
Μου άρεσε πολύ γιατί μέσα είναι γραμμένο σαν παιχνίδι,  οι εικόνες ήταν υπέροχες και θα έλεγα στους γονείς να το αγοράσουν στα παιδάκια τους.
Το επόμενο βιβλίο που θα ήθελα να διαβάσω από τον Στιλτον είναι το Νο 5  Η μούμια χωρίς όνομα ή το Νο 2 Ο μυστηριώδης κλέφτης του τυριού.
Εκδόσεις Κέδρος σας αγαπώ πολύ!!!!!
Γιώργος Τ. ( 8 ετών )


http://www.kedros.gr/product_info.php?products_id=8237

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου