Τετάρτη 19 Αυγούστου 2015

ΚΡΙΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΥ για "Το στίγμα" της Ρούλα Σαμαϊλίδου απο τις εκδόσεις Μιχάλη Σιδέρη

Το στίγμα Ρ.Σαμαϊλίδου

Λίγα λόγια
Ο χρόνος έμεινε εκεί....ασάλευτος, ακίνητος,μετέωρος σαν πετρωμένος από την ώρα που έκλεισα το βιβλίο μέχρι να "πατήσω" και πάλι στη γη, μέχρι να μπω και πάλι στην πραγματικότητα.
Ταξίδι απίστευτο, ονειρικό και γεμάτο με συναισθήματα που εναλλάσσονταν σε κάθε σελίδα του υπέροχου αυτού βιβλίου.
Κάθε ήρωας και ένα σύμπλεγμα από πάθη, πόθους και όνειρα.
Και σε όλους αυτούς να γεννιέται ένα Στίγμα, που ούτε με τον θάνατο δεν σβήνει.
Στίγμα με το οποίο εμείς οι άνθρωποι, αλόγιστα, εγωιστικά, άπονα και σκληρά σημαδεύουμε σώματα και ψυχές.....
Απογοήτευση, θυμός, θαυμασμός, ανακούφιση, απελπισία, αγάπη, γαλήνη, λύπη.....τι να πρωτοθυμηθώ και με τι λόγια να περιγράψω αυτό το τόσο διαφορετικό, από το ύφος των άλλων βιβλίων της, που μου έδωσε η κ.Σαμαιλίδου!
Δεν έχω λόγια για τους ζωντανούς, γεμάτους πάθη ήρωες.
Ο καθένας από αυτούς είχε και ένα κομμάτι από εμένα.
Ζούσα το στίγμα τους και αιμορραγούσα μαζί τους.
Τα ήθη, τα έθιμα και η νοοτροπία των ανθρώπων του τόπου μου αιώνες τώρα, αποτυπώθηκε θεαματικά μέσα από αυτήν την χαρισματικά γραμμένη ιστορία.
Άξια και δυνατή η πένα της κ.Σαμαϊλίδου, για μια ακόμη φορά, σε προσκαλεί και σε προκαλεί να ζήσεις "στο πετσί" σου αυτό που σου περιγράφει.
Μην το χάσετε....
Ευχαριστώ, μέσα από την καρδιά μου, άλλη μία φορά, Ρούλα Σαμαϊλίδου που μου χάρισες αυτό το υπέροχο ταξίδι!!!!!!

  Evi Anastasiadou

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου