Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2015

ΑΠΟΨΗ ΒΙΒΛΙΟΥ για ''Δρομοι Παλιοι'' της Κατερινα Γκουνα, εκδοσεις Ωκεανίδα

Κατερινα Γκουνα ''Δρομοι Παλιοι''!!!!
Ειναι το πρωτο της βιβλιο και με καταγοητευσε, ξερει να φωτογραφιζει την ψυχη της και να στο μεταφερει ποτε με αισιοδοξια, ποτε με ενοχες, ποτε με αδιεξοδο!!!! Ξερει να περιγραφει την απογνωση σε ολη της το μεγαλειο.... που μονο σε κλασικους συγγραφεις εχω συναντησει.... Θεωρω οτι ειναι ακρως φιλολογικη, με κερδισε απολυτα, με το ρεαλιστικο της λογο, αυτη την ειλικρινεια που ουτε στον εαυτο μας δεν αποδεχομαστε. Ολο το βιβλιο, καθε του παραγραφος ειναι και απο ένα μαργαριταρι!!!! Το σχολιό μου δεν εχει ιχνος κολακειας, θεωρω τυχερο τον εαυτο μου που βρεθηκε αυτο το ντοστογεφσκικο βιβλιο στο δρομο μου, και φυσικα θα την ακολουθω. Την ευχαριστω για το ονειρεμενο ταξιδι στις περιπλανησεις της, καποια στιγμη αισθανθηκα το αρωμα της Φλωρεντιας και με απογειωσε. Με το βιβλιο σου απαρνηθηκα τις νεανικες μου ενοχες και αισθανθηκα οτι δεν ειμαι μονη μου στο τσουναμι των νεανικων λαθών μου. Ευχαριστω Κατερινα γι΄αυτες τις ευτυχισμενες στιγμες που ενιωσα καθως το διαβαζα και τελικα αυτος ειναι ο στοχος ολων των αναγνωστων

Voula Fotinopoulou

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου