Πέμπτη 12 Μαΐου 2016

" Σκέψου εμένα όταν πονάς" της αγαπημένης μας Ελένης Κεκροπούλου .

" Σκέψου εμένα όταν πονάς" 



Συγγραφέας: Ελένη Κεκροπούλου 
Εκδόσεις: Ωκεανός









Lena Papanikolaou Τι να γράψω για την Κυρία Κεκροπούλου ? Πραγματική λογοτέχνης αν όχι η καλύτερη από τις καλύτερες με διαφορά ...πάμε σε άλλο επίπεδο με το συγκεκριμένο βιβλίο κάνει τη διαφορά μια και δεν έχει καθόλου ιστορικά γεγονότα .Η αποψή μου με λίγα λόγια.. Νιώθω ότι έχει περάσει οδοστρωτήρας απο πάνω μου.Με σάρρωσε! Ρεαλιστικό σκληρό με ήρωες που θα κάνεις καιρό να ξεχάσεις ίσως δε τους ξεχάσεις ποτέ... Δε θα γράψω τίποτε άλλο απλά αν πέσει στα χέρια σας μη το αφήσετε.



Ioanna Xristodoulou απορω ηλικρινα πως τετοια βιβλια δε σαρωνουν σε πωλησεις...εχουμε μαθει να αγοραζουμε οτι μας σερβιρουν οι εκδοτικοι που εχουν την δυνατοτητα να ριχνουν λεφτα στην διαφημηση...απιστευτο βιβλιο δυνατο ..2 μερες μετα ακομα σκευτομουν τους ηρωες!ενα μεγαλο μπραβο στην κεκροπουλου για το βιβλιο που μας εδωσε!



Φαίη Δεληγιώργη απο τα καλυτερα βιβλια


Voula Fotinopoulou Μου ειχε σφηνωθει στο μυαλο να το διαβασω, θα εσκαγα αν δεν το διαβαζα.... την προτιμω στα ιστορικα της αλλα και εδω εχει κανει καλη δουλεια!!!! με ο,τι καταπιανεται το εξαντλει... θυμαμαι οτι το διαβασα σε 2 μερες και πρωτοχρονια που οι αλλοι ετρωγαν και επιναν, ερχοταν ο αντρας μου μεσα μ' εβλεπε και μου ελεγε ΄΄πηδας σελιδες δεν γινεται αλλιώς''. Ωραιο θεμα αν το εχεις ζησει, οπως εγω, σε αγγιζει περισσοτερο.... Για το στυλ του ειναι ωραιο βιβλιο και η Κεκροπουλου το κεντησε.... σε αλλα χερια θα ειχε φθαρει.... Αλλα για μενα, λιγο το τραβηξε... μετα μου φανηκε υπερβολικο.... και προς το τελος με κουρασε.... ισως επειδη την εχω ταυτισει με ιστορικα βιβλια... Αλλα διαβαζεται απνευστι.... το προτεινω....



Ευγενία Δανιηλίδου Εξαιρετικό βιβλίο και πολύ καλή η γραφή της.Διαβάστε το,το συνιστώ.Εμένα με τράβηξε ο τίτλος και με δικαίωσε το περιεχόμενο.Καλό σας βράδυ.


Χριστινα-Γιαννης Τζανετος Δεν το εχω διαβάσει αλλά ειναι απο τις εξαιρετικές 
συγγραφής! !!


Eva Maraki Δεν το έχω διαβάσει....αλλά θα το διάβαζα γιατί η γραφή της Κεκροπούλου είναι εγγυηση





Λιγα λόγια για το βιβλίο:

Σαν αισθαντικό τραγούδι της Λουθ Κασάλ, σαν ερωτικός θρήνος, διαγράφεται η ζωή των τεσσάρων γυναικών της οικογένειας Αλεξιάδη. Η Αλίκη, η Εύα, η Λία, η Αμαλία... θύματα όλες της ανδρικής υπεροχής, του αρσενικού που ονειρεύονται ότι θα φέρει την ολοκλήρωσή τους... ή την καταστροφή τους. Και το αβυσ-σαλέο μίσος κόρης και μάνας που ανατρέπει τραγικά τις ζωές όλων.

Μια ιστορία ανθρώπινων παθών, με ήρωες αληθινά πρόσωπα, που υποφέρουν από τα λάθη που 
επιλέγουν οι ίδιοι να κάνουν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου