Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016

Κλήρωση Βιβλίου στις 07/07/2016 Πρόσφορα του Συγγραφέα Δημήτρη Σίμου, κληρώνουμε ενυπόγραφα 3 αντίτυπα του βιβλίου του "ΤΑ ΒΑΤΡΑΧΙΑ"




Κλήρωση Βιβλίου στις 07/07/2016
Πρόσφορα του Συγγραφέα Δημήτρη Σίμου, κληρώνουμε ενυπόγραφα 3 αντίτυπα του βιβλίου του 
"ΤΑ ΒΑΤΡΑΧΙΑ"
 Για συμμετοχή στην κλήρωση ακολουθείτε τα παρακάτω βἠματα:
1.ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ:
Η Lackberg έκανε γνωστή την Fielmpaka ( ψαροχώρι) σε ολόκληρο τον κόσμο. Ο Καπετάνος μπορεί να κάνει την Εύβοια..Σε σχέση με την συνηθισμένη δράση επιθεωρητών στην πρωτεύουσα... Ποια η γνώμη σας για τον επιθεωρητή Καπετάνο στην Εύβοια; Σας αρέσουν αστυνομικές ιστορίες με τοπικά στοιχέια, τοπικούς μύθους και μυστικά μικρών κοινωνιών?
2. LIKE & Κοινοποιήστε στον τοίχο σας

  3. Kάνετε like στην σελίδα του βιβλίου https://m.facebook.com/Τα-Βατράχια-974481822601305

11 σχόλια:

  1. Γενικά μου αρέσουν οι ιστορίες με τοπικά στοιχεία γιατί είναι πιο οικείες οι εικόνες που σχηματίζονται καθώς διαβάζουμε το βιβλίο. Τον επιθεωρητή Καπετάνο δεν τον έχω συναντήσει ακόμα σε κάποιο μυθιστόρημα. Εύχομαι να είναι αυτή η αρχή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι ιστορίες με τοπικά στοιχεία μου αρέσουν και ειδικά αν η ιστορία είναι στον τόπο μας!Τον επιθεωρητή Καπετάνιο δεν τον γνωρίζω αλλά θα ήθελα πολύ να διαβάσω μια ελληνική αστυνομική ιστορία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτού του είδους τα βιβλία θεωρώ ό,τι καλύτερο!! Εκτός του ότι σε ταξιδεύει νοητικά η ιστορία, έχεις τη δυνατότητα να "ταξιδέψεις" και σε πραγματικούς τόπους που ίσως και να καταφέρεις πραγματικά να επισκεφτείς!! Άσε που μου αρέσει να μαθαίνω παραδόσεις και θρύλους άλλων περιοχών!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου αρέσουν οι ιστορίες ειδικά οι αστυνομικές με τοπικά στοιχεία και μύθους και επειδή ζω σε μικρή κοινωνία τρελλαινομαι για τέτοια βιβλία! Τον επιθεωρητή Καπετάνιο πολύ θα ήθελα να τον μάθω, αν είμαι τυχερή, μέσα από το βιβλίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρέσουν οι ιστορίες ειδικά οι αστυνομικές με τοπικά στοιχεία και μύθους και επειδή ζω σε μικρή κοινωνία τρελλαινομαι για τέτοια βιβλία! Τον επιθεωρητή Καπετάνιο πολύ θα ήθελα να τον μάθω, αν είμαι τυχερή, μέσα από το βιβλίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τρελαινομαι για.αστυνομικα, τρελαινομαι για τη lackberg και ελπιζω να ξετρελαθω και με τον επιθεωρητη καπετανιο!!! Καλοταξιδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τρελαινομαι για.αστυνομικα, θεωρω τον nesbo καλυτερο απο την lackberg και ελπιζω να ξετρελαθω και με τον επιθεωρητη Kαπετανο!!! Καλοταξιδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οτιδήποτε είναι ασυνήθιστο μου φαίνεται ενδιαφέρον.. η πανέμορφη Εύβοια δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από ένα ψαροχώρι.. οι τοπικοί μυθοι και τα μυστικά σίγουρα θα είναι εξίσου ευρηματικοι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχομαι να κερδισω για να γνωρισω τον καπετανιο ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχομαι να κερδισω για να γνωρισω τον καπετανιο ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή