Κυριακή 12 Ιουνίου 2016

"Στα μονοπάτια του καπνού" της αγαπημένης μας Βασιλική Λεβεντάκη

 "Στα μονοπάτια του καπνού" 




Συγγραφέας: Βασιλική Λεβεντάκη 
Εκδόσεις : Λιβάνης






Δήμητρα Τζεβελέκη Μόλις το ξεκίνησα....


Ελευθερία Παππά Το έχω ακόμη στα αδιάβαστα, την προηγούμενη βδομάδα διάβασα το Η μοναξιά δεν έρχεται μόνη και μου άρεσε πολύ ο τρόπος γραφής και το ύφος της συγγραφέα...



Georgia Retetakou Υπεροχο σασπενς!!! Λυρική γραφή!!! Με μια πλήρη ανατροπη στο τελος!!! Το λατρεψα οπως και το τελευταιο της Βασιλικης. Το τρεξε στον επομενο σταθμο.


Pelagia Xatzikariofilli ΥΠΕΡΟΧΟ, Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΞΕΔΙΠΛΩΝΟΤΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ!!!!!!! ΜΑΓΙΚΟ. ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑ!!!!


Piskitzis Michael Anastasia Dimakopoulou πολύ καλό μ΄εξαιρετική γλαφυρή γραφή, ανατρεπτικό.....


Lali Okruashvili-magdalani Δεν το έχω διαβάσει εχθές το πήρα



Amalia Kirikou Μου άρεσε αρκετά, με κορυφώσεις κ την ανατροπή στο τέλος! Επίσης ,Εγώ το πήρα και σε πολύ καλή τιμή ,που έπαιξε κ αυτό το ρόλο του !!!! 


Voula Fotinopoulou Ειναι υποχρεωτικο να πω καλα λογια για το βιβλιο??? δεν νομιζω αλλα δεν μου αρεσε, το γιατι????? απλα δεν μου εκανε κλικ, υπ' οψιν οτι δεν διαβαζω αστυνομικα.... ισως γι' αυτο


Mariella Deliyanni  Λοιπον, το διαβασα και ζοριστηκα σα να διαβαζα για τις πανελληνιες! καλη η ιστορια αλλα μπουρδουκλωμενος ο τροπος που την εδινε, δυσδιαστατοι οι ηρωες, εφηβικη γραφη... δεν μου αρεσε! σε καποια σημεια που υποτιθεται οτι ηταν τραγικα, ελεγες οτι διαβαζεις κακεπτυπο της "Κυρίας με τα Καμελίας", οι ήρωες μιλούσαν μελοδραματικά και καθόλου πειστικά!


Σούλα Πασχαλίδου Αγαπημενο βιβλιο,δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο τα πολυδιαφημισμενα αστυνομικα ξενων συγγραφεων.Υπεροχη η γραφη της Βασιλικης,καταπληκτικο και το εξωφυλλο του!!!Αγωνια,δραση,μυστηριο,δολοφονιες,γριφοι,ανατροπες,τα παντα εχει!!!Και ο δολοφονος αποκαλυπτεται μονο στην τελευταια σελιδα...υπερανω υποψιας...Διαβαστε το!!!!!!!!!



Fani Kou ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΕΙΧΕ ΔΡΑΣΗ ΕΙΧΕ ΠΑΛΜΟ ΕΙΧΕ ΑΓΩΝΙΑ


ΑΘηνα Ξενικου Καλησπερα πολυ καλο για μενα μου αρεσε και υποψην οτι δεν διαβαζω αστυνομικα

Χριστινα-Γιαννης Τζανετος Εχω ξεκινήσει και διαβαζω η μοναξια δεν έρχεται μονη!!! Την συγγραφέα δεν την ειχα ξαναδιαβασει αλλα τελικά βρήκα ένα καταπληκτικο γράψιμο! !! Οπότε τα βιβλία της μπαινουν στις αγορές μου!!!


χαρουλα θεοχαριστη μητσακου ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!!!!!!!!


Maria Nikolaidou Το εχω διαβασει μια πολυ ωραια ιστορια με μυστηριο ..και ατμοσφαιρα

Katerina Tsolaki Πολυ ωραίο βιβλίο, πιο πολυ βέβαια μου άρεσαν οι δαιμονισμενες. .. Εκπληκτική η γραφή της Λεβεντακη, ανυπομονώ να πιάσω στα χέρια μου και το καινούργιο της !!


Ελευθερια Μεταξα Εξαιρετικό! Αγαπημένη Βασιλική Λεβεντάκη!


Ελενα Δαγκα-Σαρρη Κάθε σελίδα ένας ακόμας γρίφος !! Φοβερή γραφή , υπέροχος άνθρωπος!! Την αγαπ


Chaido Kouroupaki Πολύ ωραίο βιβλίο, η γραφή της μου δημιούργησε πολύ ζωντανές εικόνες όσο διάβαζα το βιβλίο!!!


Boula Athanasiadou Από τα πολύ καλογραμμένα βιβλία!!!!!!!!!!!!!


Ευγενια Βουτσινα Βασιλειαδου Ένα υπέροχο βιβλίο που σε συναρπάζει με την πλοκή του και την υπέροχη γραφή της συγγραφέως! Καλή επιτυχία!





Λίγα λόγια για το βιβλίο:


Δραπετσώνα, 1930. Ο αστυνόμος Ηλίας Μαντάς αναλαμβάνει τη διαλεύκανση της υπόθεσης δολοφονίας μιας νεαρής πόρνης. Στο πλευρό του θα σταθεί ο φημισμένος γιατρός Πέτρος Φραζής. Αιτία, ένας περίτεχνος γρίφος που μοιάζει να ενώνει τους δρόμους τους, καθοδηγώντας τους μέσα από το αινιγματικό του περιεχόμενο.

Σύντομα οι δυο άντρες θα βρεθούν στην Καβάλα. Κυκλωμένοι από τα μεθυστικά αρώματα του καπνού, που μαρτυρούν τη δύναμη και την ευρωστία των καπνεμπόρων απ’ τη μια και την ανέχεια, τον κάματο, τη φθίση των καπνεργατών απ’ την άλλη, θα προσπαθήσουν να ξετυλίξουν το κουβάρι του μυστηρίου.

Μια δεύτερη δολοφονία επιβεβαιώνει τις υποψίες τους για το χορό θανάτου που έχει στηθεί με σκηνικό τη Μέκκα του καπνού. Και τα αναπάντητα ερωτήματα πολλαπλασιάζονται: Τι ρόλο παίζει ο επιχειρηματίας Μηνάς Βασιλείου;

Ποια σχέση τον ενώνει με τη Φιλιώ, τον Θύμιο και τον Ασημάκη;

Τι μυστικά θαμμένα από χρόνια υπαγορεύουν τις κινήσεις τους;

Ποιος είναι ο αποστολέας των μυστηριωδών μηνυμάτων;

Εκεί που ο έρωτας παραπλανά τη λογική και το άσβεστο πάθος ψάχνει καταφύγιο, οι αποκαλύψεις διαδέχονται η μια την άλλη, οι ανατρεπτικές εξελίξεις καθηλώνουν και η αγωνία κορυφώνεται, καθώς η ψυχή αναζητά τη δικαίωση και τη λύτρωση οδηγώντας τα βήματά της στα μονοπάτια του καπνού.

«Η μοναξιά δεν έρχεται μόνη. Σπέρνει πίκρα και πόνο, για να θερίσει θυµό και οργή. Σβήνει τα δάκρυα πετώντας κόκκους λήθης, σαν τη φωτιά που υποτάσσεται από το χώµα πρoτού καταφέρει να εξαπλωθεί. Γίνεται µίασµα, βάφοντας ωχρά τα πρόσωπα που επιλέχθηκαν να περάσουν το κατώφλι της, και αφήνει πληγές ανοιχτές, που δε θα επουλουθούν στο πέρασµα του χρόνου. Και εγώ, που όλα τα ήξερα, µε κάθε λεπτοµέρεια, αδιαφόρησα στα σηµάδια της µοίρας και προχώρησα, κι ας γνώριζα καλά πως θα µε οδηγούσε σε αδιέξοδο µια τέτοια επιλογή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου