Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

" Το παράπονό μου μια κραυγή " Άννα Γαλανού. Εκδόσεις Ωκεανίδα

" Το παράπονό μου μια κραυγή " 




Συγγραφέας : Άννα Γαλανού
Εκδόσεις Ωκεανίδα






Μαριλού Καραγκούνη Καλησπέρα...Το αγαπημένο μου βιβλίο... Η γραφή της με συγκλονισε και το αγάπησα από κάθε άποψη...Είναι ένα βιβλίο που αν και στην πορεία διάβασα κιάλα βιβλία παρέμεινε το αγαπημένο μου...( Αφού διάβασα αυτό το βιβλίο έγραψα το δικό μου...)

Αλεξία Χατζηαναστασίου Από τα καλύτερα μου!!!!Συμφωνώ και επ' αυξάνω!!!!

Georgia Tsiri Υπεροχο βιβλιο!!!!

Φαίη Δεληγιώργη Πολύ καλό βιβλίο και εμένα μου άρεσε πολυ

αννα καραβιωτη Συνφωνο τελειο

Ελένη Κυριτσάκα Το βιβλίο αυτό το αγόρασα εντελώς στα τυφλά, χωρίς να έχω ακούσει τίποτα για την συγγραφέα Άννα Γαλανού, με τράβηξε η υπόθεση και το καλαίσθητο εξώφυλλο. Το ερωτεύτηκα! Πολύ δυνατή ιστορία, υπέροχο, απο την πρώτη μέχρι την τελευταία σελίδα το διάβασα με τρομερό ενδιαφέρον. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!

Eleni Chamilaki Υπεροχο βιβλιο!!!!

Filia Panteri Το αγαπώ...

Roula Maratou xronia twra sta top mou  katapliktiko


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου