Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2016

Άποψη για το Βιβλίο: Harry Potter and the Sorcerer's Stone Συγγραφέας: Τζ. Κ. Ρόουλινγκ

Harry Potter and the Sorcerer's Stone


Η άποψή της Εύα Κουτσουμπα :

Καλημέρα. Μόλις τέλειωσα το πρώτο βιβλίο της σειράς του Χάρι Πότερ. Η φιλοσοφική λίθος. Ένα βιβλίο που έχει περάσει από τα χέρια μου αμέτρητες φορές και όμως κάθε χρόνο ξεκινάω ξανά από την αρχή την σειρά, Ελπίζω κάποια στιγμή να πάρω στα χέρια μου και το όγδοο βιβλίο της σειράς. Δε έχω να πω πολλά. άλλωστε ποιος δε ξέρει το Χάρι Πότερ; Για μένα ο Χαρί είναι η επιστροφή στην παιδική μου αθωότητα. Το Alter ego μου. Όταν δεν είμαι κάλα ψυχολογικά θέλω να δω τις ταινίες του και ας ξέρω κάθε σκηνή, κάθε ατάκα. Η αγωνία μου είναι η ίδια κάθε φορά. Όπως συνηθίζω να λέω όταν δεν είμαι κάλα ο Χαρι είναι πάντα εδώ για μένα. Το μονό που με θλίβει είναι ότι οι ταινίες είναι τόσο αλλαγμένες και κομμένες σκηνές προσθέτοντας άλλες που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα αλλά εγώ συνεχίζω να τις βλέπω. 10/10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου