Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2016

Άποψη για το βιβλίο : " Η γέφυρα των μυστικών " της Jennifer Donnelly

" Η γέφυρα των μυστικών "

Εκδόσεις : Διόπτρα 
Συγγραφέας: Jennifer Donnelly









Η άποψη της ΑΘηνα Ξενικου  


Λοιπόν μετά την τριλογία "Τριανταφυλλάκι" η οποία ήταν εξαιρετική ,το Βόρειο Σέλας το οποίο δεν μου άρεσε αρκετά , αποφάσισα να δώσω άλλη μια ευκαιρία στην συγκεκριμένη συγγραφέα ..Έτσι λοιπόν ξεκίνησα να διαβάζω την "Γέφυρα των μυστικών "και τολμώ να πω ο,τι μου άρεσε πολύ ...Γρήγορη ανάγνωση ,με πολύ καλά εκφραστικά μέσα ,Ωραία πλοκή που κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον του αναγνώστη ,Συντομία κεφαλαία ,οπότε η ανάγνωση είναι ευχάριστη όχι κουραστική Η κυρία Ντονελι σε αυτό το βιβλίο έχει ωραίους χαρακτήρες ,Περιγραφές και μυστήριο κυριαρχούν....Το συναισθηματικό στοιχείο έδωσε το παρόν χωρίς σαχλές υπερβολές .. Ο κόσμος των αντιθέσεων ,οι επιλογές ,το τίμημα , ο αγώνας για τα Πιστεύω είναι συναρπαστικός Η συγγραφέας μας είναι μοναδική στην γραφή αυτής της περιόδου (Βικτωριανή περίοδος του 19 ου αιώνα ) μου άρεσε επειδή η ηρωίδα του βιβλίου η Τζο είχε κάτι να δώσει σε εμάς τους αναγνώστες ...Θαρραλέα ,Δυναμική ,Επίμονη ,Πεισματάρα μου έδωσε ένα μάθημα ..Ο,τι ποτέ δεν πρέπει να τα παρατάμε ..ποτέ Για την αγάπη ,την Φιλιά ,τα Ιδανικά μας ..τα Θέλω μας ... Μου άφησε μια θετική αύρα όταν τελείωσε η ανάγνωση του , Εννοείται ο,τι σας το συνιστώ ...Αξίζει σύμφωνα πάντα με την προσωπική μου άποψη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου