Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016

Ο Δολοφόνος με τα Γαλάζια Μάτια- Βιβλιοπαρουσίαση






Ο Δολοφόνος με τα Γαλάζια Μάτια



Από το κείμενο του οπισθόφυλλου...

Μπαµ. Αυτό ήταν το τελευταίο πράγµα που άκουσα πριν κλείσω  τα µάτια µου και βυθιστώ σε έναν ατελείωτο ύπνο!
Γαλάζιο… Τι ωραίο χρώµα… Γαλάζιος είναι ο ουρανός, γαλάζια είναι η θάλασσα, το νερό…. Αυτό το χρώµα αντιπροσωπεύει την ηρεµία και την αρµονία… Όµως στη δική µου ιστορία το γαλάζιο χρώµα είναι αυτό που θα µε σκοτώσει… Αυτό που θα µε κάνει να αναθεωρήσω όλα όσα πίστευα µέχρι στιγµής… Το γαλάζιο θα είναι ο εφιάλτης µου! Αυτός είναι ο δικός µου κόσµος και αυτή είναι η δική µου ιστορία. Η ιστορία της Ανν Λίµπερνς! Μια ιστορία µυστηρίου µε πολλές εκπλήξεις που οδηγούν σε ένα ανατρεπτικό τέλος.
Γνωρίστε τη συγγραφέα
Η Βασιλεία γεννήθηκε στην Πτολεµαΐδα το 2000 και ζει στην Κοζάνη. Είναι µαθήτρια της Α΄ Λυκείου.
Διαβάζει λογοτεχνία, παίζει ποδόσφαιρο, scrabble, ακούει τραγούδια, τα οποία ερµηνεύει µε την κιθάρα της και γράφει µυθιστορήµατα µυστηρίου.
Την πρώτη συγγραφική της προσπάθεια την ξεκίνησε όταν ήταν 14 χρονών και σε λίγους µήνες είχε ολοκληρώσει το πόνηµά της «The killer with the blue eyes».
Ονειρεύεται να ολοκληρώσει το σχολείο, να ξεκινήσει τις σπουδές της και να συνεχίσει να γράφει.

Πότε;  Κυριακή 6 Νοεμβρίου, στις 18:00
Που; Αίθουσα Α' ορόφου κτίριο ΕΣΗΕΑ (Ακαδημίας 20 Αθήνα)

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Μια δημιουργία των Πρότυπων Εκδόσεων Πηγή
Με την εμπειρία της ομάδας των Εκδόσεων iWrite
www.pigi.gr | 2311 27 28 03 | info@pigi.gr
Βρείτε μας στο Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου