Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2017

ΑΠΟΨΗ για "Ζωή σαν λευκή νύχτα" της Χριστίνας Σαββάκη απο τις εκδόσεις ΛΙΒΑΝΗ με την ματιά της ΦΑΝΗ ΑΡΒΑΝΙΤΗ

"Ζωή σαν λευκή νύχτα" της Χριστίνας Σαββάκη
 Ένα δυνατό, υπέροχο βιβλίο!!!
Ένα ταξίδι σε μία έντονα μπερδεμένη και ανισόρροπη ψυχοσύνθεση, της ηρωίδας Λευκής.
Το μεγαλύτερο μέρος της πολύ ενδιαφέρουσας ιστορίας εξελίσσεται με σκηνικό έναν φάρο!
Μου έδωσε την εντύπωση η συγγραφέας ότι δεν τον σκέφτηκε τυχαία...
Οι φάροι είναι οδηγοί πορείας και είμαι σίγουρη πως η Λευκή χρειαζόταν έναν οδηγό στη ζωή της καθώς χάνει πολλές φορές την πορεία της.
Η συμπεριφορά της ηρωίδας μου προκάλεσε θυμό, σε σημείο να σταματώ για λίγο το διάβασμα για να πάρω μία ανάσα ηρεμίας!
Αυτό ακριβώς όμως το θεωρώ ως ένα στοιχείο ενός πολύ καλού βιβλίου!!
Μου μετέφερε έντονα σύναισθήματα,εχει ανατροπές και αγωνία ποια θα είναι η οριστική απόφαση της Λευκής για τη ζωή της!
Ενα βιβλίο που μένει αξέχαστο!!!


 "Ζωή σαν λευκή νύχτα"  |  Σαββάκη Χριστίνα

ISBN: 978-960-14-2742-3

Αρ. σελίδων: 352



«Φεύγει. Κι είμαι έτοιμη να φύγω κι εγώ. Για πάντα. Το όνειρο τελειώνει. Ο εφιάλτης ξαναρχίζει. Είμαι η Λευκή Θαλασσινού. Είμαι δεκαεπτά χρονών. Είμαι μόνη στην έναστρη νύχτα... Μόλις έχω κάνει έρωτα για πρώτη φορά στη ζωή μου. Με τον άντρα της ζωής μου. Με τον άντρα μιας άλλης».
«Η Λευκή ονειρευόταν. Η Μπλανς μόνο βιώνει. Η Λευκή έζησε και πέθανε για τον απόλυτο έρωτα. Η Μπλανς αναδύθηκε από τις στάχτες της Λευκής μόνο σαν σώμα, που ζει για να δοκιμάζει, για να συλλέγει εμπειρίες, για να γεύεται καθετί καινούριο και ακραίο...»
Ακραίο που ενσαρκώνουν άντρες φλερτάροντας μαζί της μα και με την καταστροφή. Ακραίο που ενσαρκώνει η ίδια προσπαθώντας να βρει τις ισορροπίες της. Όμως, γίνεται μέλλον χωρίς παρελθόν;
Από τη Θάσο στο Παρίσι κι από τη γαλλική επαρχία πίσω στη Θάσο, σε μια πορεία που σημαδεύεται στο ξεκίνημα και στην ολοκλήρωσή της από έναν ερωτικό χορό, παρακολουθούμε την πολυκύμαντη ζωή της Λευκής.
Η αναγέννηση μιας γυναίκας, οι πληγές του έρωτα, η καινούρια αρχή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου