Κυριακή 26 Μαρτίου 2017

ΑΠΟΨΗ βιβλίου για το "ΟΓΚΡΕΣΑ" του ΚΩΣΤΑ ΚΡΟΜΜΥΔΑ απο τις εκδόσεις ΔΙΟΠΤΡΑ, με την ματιά της Μαρία Φουσταλιεράκη


Να γιατί διαβάζω ΚΡΟΜΜΥΔΑ!
ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ
Με το καφεδάκι μου παρέα ξεκίνησα να διαβάζω επιτέλους την Ογκρέσα.
Στις πρώτες 202 σελίδες εξακολουθώ να είμαι ενθουσιασμένη, τις έχω διαβάσει απνευστί, ο ελληνικός καφές είναι ακόμα μισογεμάτος και το τσιγάρο που έστριψα λίγο πριν ξεκινήσω το διάβασμα θα τ' ανάψω σε λίγο μωρέ όταν θα κάνω διάλειμμα!
Έχω στα χέρια μου ένα βιβλίο που νιώθω πως ο δημιουργός του το έχει αγαπήσει πολύ και έχει ευλαβικά αποθέσει κομμάτι της ψυχής του. Μου προκαλεί τον απόλυτο σεβασμό αυτό, όποτε (σπάνια) το συναντώ.
Προσπαθώ να ξεκαθαρίσω αν είναι αστυνομικό, ερωτικό, περιπέτεια, θρίλερ ή αισθηματικό και καταλήγω πως είναι όλα αυτά μαζί, αλλά και πολλά περισσότερα.
Με κρατά συνεχώς σε αγωνία έχοντας κάνει μια από τις καλύτερες εισαγωγές που έχω δει τελευταία σε βιβλίο.
Αποδομεί τις προσωπικότητες των πρωταγωνιστών με ακρίβεια χειρουργικού νυστεριού και προλαβαίνει τις απορίες και τις σκέψεις μου. Πάντα βρίσκεται ένα βήμα μπροστά.
Οι ιστορίες εναλλάσσονται πολύ ξεκούραστα και τα συναισθήματα απορρέουν φυσικά και έντονα, ακόμα και σε σκληρές καταστάσεις, δε νιώθω πως μου επιβάλλονται εκβιαστικά ή με σκληρότητα.
Έντεχνα οδηγεί το μυαλό μου να περιμένει με αγωνία να επιβεβαιώσει αυτά που μου έχει ψιθυρίσει ήδη στο αυτί σε δεύτερο επίπεδο πως μπορεί να γίνουν. Με χαρά τα διαπιστώνω χωρίς να μου στερεί την έκπληξη του απρόβλεπτου.

ΧΘΕΣ
Το συνέχισα στο λεωφορείο. Όχι μόνο κόντεψα να χάσω τη στάση μου, αλλά μονολογούσα και δυνατά, κάνοντας τους συνεπιβάτες να με κοιτούν με έκπληξη ,για να μην πω με λύπηση πως τα χω χάσει!, όχι δε μπορεί να είναι αυτός που....., όσοι το διαβάσετε θα καταλάβετε απόλυτα τι εννοώ.
Απίστευτη εξέλιξη και δέσιμο!
ΣΗΜΕΡΑ
Μόλις το τελείωσα
Η απρόβλεπτη εξέλιξη της υπόθεσης με άφησε άφωνη σε πολλά σημεία. Αν και περίπλοκη όσο αφορά τα πολλά πρόσωπα που εμπλέκονται ποικιλοτρόπως στις διάφορες ιστορίες, είναι τελείως ξεκάθαρη η δομή και το στήσιμο.
Όλο το βιβλίο είναι εξαιρετικά καλογραμμένο από την πρώτη ως την τελευταία σελίδα.
Ο ΚΩΣΤΑΣ ΚΡΟΜΜΥΔΑΣ σε όλο το βιβλίο υπήρξε για τον αναγνώστη ένας ευγενικός και ικανός καβαλιέρος που οδηγούσε με μαεστρία τα χορευτικά βήματα.
Πάντα υπό τους ήχους όπερας!
Θα μου άρεσε πάρα πολύ να δω το βιβλίο να γίνεται ταινία ή ακόμα καλύτερα θεατρική παράσταση.
Έχει όλες τις προδιαγραφές.
Εξάλλου η αγάπη και ο επαγγελματισμός που στήνει όλες τις παρουσιάσεις του, εκτός του ότι εγείρει τον υγιή ανταγωνισμό ανάμεσα στους ομότεχνους (που είναι προς όφελος του αναγνωστικού κοινού), κάθε φορά μας δίνει την αίσθηση μιας θεατρικής παράστασης.
Συγχαρητήρια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου