Κυριακή 26 Μαρτίου 2017

ΑΠΟΨΗ για το βιβλίο 'ΟΙ ΓΡΙΦΟΙ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ" του ΧΑΡΗ ΛΙΑΝΤΖΙΡΗ, απο την ΔΥΑΣ εκδοτική με την ματιά της ΕΥΑ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑ

Μόλις το τελείωσα και τολμώ να πω ότι το λάτρεψα.
Γενικά δε είμαι φαν της λογοτεχνίας τρόμου αλλά το συγκεκριμένο βιβλίο είναι απλά υπέροχο.
Δε έχω συνηθίσει από Έλληνα συγγραφέα να αποτυπώνει σε χαρτί ένα τόσο δυνατό θρησκευτικό θρίλερ.
Είναι ένα βιβλίο πολύ ασυνήθιστο κατ΄εμέ για τα ελληνικά δεδομένα που ο συγγραφέας απογείωσε το θέμα του χωρίς να κάνει κοιλία.
Τι σχέση μπορεί να έχουν τα εφτά θανάσιμα αμαρτήματα με τα απόκρυφα βιβλία του Βατικανού;
Ποίος μπορεί να γίνει Θεός στην θέση του Θεού;
Έχουμε την δύναμη να γίνουμε κριτές και να χρησιμοποιήσουμε την δύναμή μας και την εξουσία ώστε να τιμωρούμε σύμφωνα με τα δικά μας κριτήρια;
Αυτά είναι λίγα από τα ερωτήματα που έμειναν στο μυαλό μου ολοκληρώνοντας το βιβλίο.ο
Ο συγγραφέας Χάρης Λιαντζίρης μου άλλαξε τις θεωρίες μου για πολλά πράγματα που πίστευα.
Ένα ιστορικό θρησκευτικό θρίλερ που κόβει την ανάσα με ανατρεπτικό τέλος.
Σκληρές βίαιες εικόνες.
Ας μου επιτραπεί να χαρακτηρίσω το συγγραφέα: Ο Κινκ της Ελλάδας.
Η φαντασία και η αλήθεια κριμένα σε ένα μυθιστόρημα με πολλά ιστορικά γεγονότα.
Παγανισμός, μαύρη μαγεία, έρωτας και χριστιανισμός είναι οι λέξεις κλειδιά που χαρακτηρίζουν το πόνημά του.
Ένα βιβλίο που κόβει την ανάσα, σε μεταφέρει σε άλλες εποχές και σου δημιουργεί πολλά ερωτήματα για το τι κρύβεται γύρω από την θρησκεία της καθολικής εκκλησίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου