Τρίτη 14 Μαρτίου 2017

ΑΠΟΨΗ για "ΟΙ ΓΡΙΦΟΙ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ" του ΧΑΡΗ ΛΑΝΤΖΙΡΗ με την ματιά της Ευα Κουτσούμπα


Γενικά δεν ειμαι φάν της λογοτεχνείας τρόμου αλλά το συγκεκρίμενο βιβλίο ειναι απλά υπέροχο.
Δε εχω συνηθίσει απο έλληνα συγγραφέα να αποτυπώνει σε χάρτι ένα τόσο δυνατό θρησκέυτικο θρίλερ.
Είναι ένα βιβλίο πολύ ασυνήθιστο κατέ με για τα ελληνικά δεδομένα που ο συγγραφέας απογείωσε το θέμα του χωρίς να κάνει κοιλία.
Τι σχέση μπορεί να έχουν τα εφτά θανάσιμα αμαρτήματα με τα απόκρυφα βιβλία του Βατικανού;
Πιος μπορει να γίνει Θεός στην θέση του Θεού;
Έχουμε την δύναμη να γίνουμε κριτές και να χρησιμοποιήσουμε την δύναμή μας και την εξουσία ώστε να τιμωρούμε σύμφωνα με τα δικά μας κριτήρια;
Αυτα είναι λίγα από τα ερωτήματα που έμειναν στο μυαλό μου ολοκληρώνοντας το βιβλίο.
Ο συγγραφέας Χάρης Λιαντζίρης μου άλλαξε τις θεωρίες μου για πολλά πράγματα που πίστευα.
Ενα ιστορικό θρησκευτικο θρίλερ που κοβει την ανάσα με ανατρεπτικό τελός.
Σκληρές βιαίες εικόνες.
Ας μου επιτραπει να χαρακτηρίσω το συγγραφέα: Ο Κινκ της Ελλάδας.
Η φαντασία και η αλήθεια κριμένα σε ένα μυθιστόρημα με πολλά ιστορικά γεγονότα.
Παγανισμός, μαυρη μαγεία, έρωτας και χριστιανισμός ειναι οι λέξεις κλείδια που χαρακτηριζουν το πονημά του.
Ενα βιβλίο που κοβει την ανασά, σε μεταφέρει σε άλλες εποχές και σου δημιουργει πολλά ερωτημάτα για το τι κρύβεται γυρώ απο την θρησκεία της καθολίκης εκλησείας.
10/10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου