Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΔΑΚΡΥΖΕΙ
Λίγα λόγια
«Λυπάμαι…
Τα βιβλία με άρωμα ευτυχίας είναι σπάνια. Ο σινιόρε Φραντσέσκο λέει πως
είναι τόσο σπάνια που πρέπει να πληρώσεις μια περιουσία για να τα
αγοράσεις. Εγώ, πάλι, λέω πως, για να σου αποκαλυφθεί ένα βιβλίο
ευτυχίας, πρέπει πρώτα να έχεις περάσει από όλα τα αρώματα. Να διαβάσεις
πολλά… αλλιώς πώς θα καταλάβεις πως αυτό που κρατάς είναι ευτυχία;»
Βενετία. Ένα βιβλιοπωλείο διαφορετικό από τα συνηθισμένα. Ένα βιβλιοπωλείο όπου επιλέγεις βιβλία με βάση το άρωμα που αναδίνουν και με τη βοήθεια της μικρής Ιρένε, που δεν ξέρει να διαβάζει. Ένας κόσμος σαγηνευτικός, από αμέτρητες εκδόσεις, σπάνιες και νέες, που τις παραδίδει τα μεσάνυχτα ένας μαυροφορεμένος άντρας με τη γόνδολά του.
Ο
Ρωμανός, ο Έλληνας με το αιρετικό αίμα, κυνηγάει με πάθος παλιά
χειρόγραφα και περγαμηνές, ενώ παρασύρει σ’ έναν καταστροφικό έρωτα την
όμορφη Ελιζαμπέτα. Πίσω από τις μισάνοιχτες γρίλιες ενός διάσημου
πορνείου, η Σινιόρα κινεί αόρατα νήματα και επεμβαίνει στις ζωές των
ανθρώπων.
Όταν
η παλίρροια πλησιάζει και το νερό στη λιμνοθάλασσα φουσκώνει, η πόλη
δακρύζει για να ξεπλύνει μια μεγάλη αμαρτία που βαραίνει στις πλάτες
ενόχων και αθώων.
Ένα μυθιστόρημα-εξερεύνηση στον μυστηριώδη κόσμο των ανθρώπινων σχέσεων με φόντο την ατμοσφαιρική και ερωτική Βενετία.
⧫⧫⧫⧫⧫
ΤΙ ΤΡΑΒΑΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΑΝΕΣ
Λίγα λόγια
Πρέπει
οπωσδήποτε να γίνεις μάνα. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ευτυχία από τη
μητρότητα, σου λένε οι άλλες μάνες προτού μπεις στο κλαμπ, και σε κάνουν
να αναρωτιέσαι: «Εγώ πότε θα γίνω μάνα; Πότε επιτέλους θα αποκτήσω
μωρό;»
Καλά,
δεν ξέρεις τι χάνεις, συνεχίζουν με χαμόγελο. Η εγκυμοσύνη είναι
υπέροχη εμπειρία, η γέννα παιχνιδάκι και το μωρό σου θα είναι άγγελος.
Θα έχεις και τον άντρα σου να σε βοηθάει στα δύσκολα! Κι όσο για τη
δουλειά σου; Μην ανησυχείς, βρε κουτό. Όλα συνδυάζονται αν το θέλεις!
Μια
συνωμοσία ροζ πανευτυχίας που ξεσκεπάζεται όταν, δυστυχώς, είναι πια
πολύ αργά. Όταν έχεις αποκτήσει μια τεράστια κοιλιά σαν φάλαινα, όταν
γεννάς, αν και θα προτιμούσες να πατήσεις σε αναμμένα κάρβουνα, και όταν
το μωρό ουρλιάζει ρυθμικά, σε κοιτάζει με αγωνία και εσύ αδυνατείς να
καταλάβεις τι θέλει από σένα! Κι όλα αυτά την ώρα που η στρίγκλα
διευθύντριά σου απαιτεί τα πάντα, ενώ ο στοργικός πατέρας σφυρίζει
αδιάφορα!
Ένα
διαχρονικό βιβλίο, που καταρρίπτει τον μύθο της ιδανικής μητέρας, της
υπέροχης συζύγου και της τέλειας εργαζόμενης. Οι «αληθινές» γυναίκες
έχουν μαύρους κύκλους στα μάτια, δε χωράνε μετά τη γέννα στο καλό τους
τζιν και τα νεύρα τους είναι μονίμως χάλια, γιατί κανείς δεν
καταλαβαίνει... τι τραβάμε κι εμείς οι μάνες!
Επανέκδοση του βιβλίου «Τι τραβάμε κι εμείς οι μάνες» (Εκδοτικός Οίκος Α. Α. Λιβάνη, 2005)
⧫⧫⧫⧫⧫
Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ
Λίγα λόγια
Το
χάρισμα του Νικήτα Σαββάκη στα μαθηματικά προοιωνίζεται ένα λαμπρό
μέλλον. Ωστόσο η μοίρα διαλύει την ανεμελιά και τον φέρνει αντιμέτωπο με
μια σκληρή πραγματικότητα. Οι γονείς του μένουν άνεργοι κι αμέσως μετά
έχουν ένα σοβαρό ατύχημα. Έτσι αναγκάζεται να διακόψει τις σπουδές του
και να εγκαταλείψει τα όνειρά του. Συντετριμμένος ψυχολογικά, ξεκινάει
να δουλεύει ως σερβιτόρος και, στη συνέχεια, ως μεταφορέας. Σκέφτεται
πληγωμένος τα λόγια και τα χρόνια τα χαμένα. Παρ’ όλα αυτά, η λατρεία
του στην επιστήμη του θα τον οδηγήσει να αποδεχτεί μια μεγάλη πρόκληση,
που ξεπερνάει ακόμα και τα πιο τρελά όνειρα. Περνώντας από συμπληγάδες
κι έχοντας τη βοήθεια της αγαπημένης του Έλενας, θα ακολουθήσει μια
πορεία που θα τον οδηγήσει ψηλά.
Ένα
μαγικό ταξίδι ψυχής από τον Ψηλορείτη και τα Χανιά ως το Κέιμπριτζ και
το Όσλο, ένας χορός των δυσνόητων αριθμών, μια ωδή στη δύναμη και τη
θέληση, κόντρα στη μοίρα και στους καιρούς.
⧫⧫⧫⧫⧫
ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΣΚΟΝΗΣ
Λίγα λόγια
Είκοσι
χρόνια μετά την έκδοση της εμβληματικής ΤΡΙΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ο Φίλιπ
Πούλμαν επιστρέφει στον παράλληλο κόσμο, σ’ αυτό το πρώτο βιβλίο της
νέας τριλογίας του ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΣΚΟΝΗΣ.
Ο
Μάλκολμ Πόλστεντ είναι ο τύπος του αγοριού που παρατηρεί τα πάντα αλλά ο
ίδιος περνά απαρατήρητος. Κι έτσι ήταν ίσως αναπόφευκτο να γίνει
κατάσκοπος…
Ο πατέρας του Μάλκολμ έχει ένα πανδοχείο με το όνομα Η Πέστροφα,
στις όχθες του Τάμεση, και όλη η Οξφόρδη περνά το κατώφλι του. Ο
Μάλκολμ και το δαιμόνιό του, η Άστα, κρυφακούν νέα και κουτσομπολιά,
αλλά κατά τη διάρκεια ενός χειμώνα που βρέχει ασταμάτητα, στα χέρια του
αγοριού καταλήγει ένα μυστικό μήνυμα που μιλάει για μια επικίνδυνη
ουσία, τη Σκόνη.
Η
κατάσκοπος στην οποία απευθυνόταν το μήνυμα του ζητάει να έχει τα μάτια
του ανοιχτά κι αυτός βλέπει παντού υπόπτους: τον εξερευνητή λόρδο
Άσριελ που τρέχει να ξεφύγει από κάτι, πράκτορες από το Διευθυντήριο,
έναν Τσιγγάνο που λέγεται Κόραμ και μια όμορφη γυναίκα με μια διαβολική
μαϊμού για δαιμόνιο. Όλοι αναζητούν το ίδιο: ένα κοριτσάκι, μωρό ακόμη,
με το όνομα Λύρα.
Η
Λύρα είναι ο τύπος του κοριτσιού που προσελκύει τους άλλους σαν
μαγνήτης. Και ο Μάλκολμ θα έρθει αντιμέτωπος με ένα σωρό κινδύνους και
θα κάνει τεράστιες θυσίες προκειμένου να τη βγάλει σώα και αβλαβή από το
χάος.
Η
ΤΡΙΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ αποτελεί σημείο αναφοράς στην παγκόσμια λογοτεχνία,
με πωλήσεις που έχουν ξεπεράσει τα 17,5 εκατομμύρια αντίτυπα και
μεταφράσεις σε 40 γλώσσες.
⧫⧫⧫⧫⧫
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ
Λίγα λόγια
Πού
βρίσκεται ο Παράδεισος, η Εδέμ, η Γη της Επαγγελίας ή όπως αλλιώς
ονομάζεται, που όλοι ψάχνουμε, και γιατί δεν μπορούμε να τον βρούμε;
Ποιος ήταν ο Αδάμ και ποια η Εύα; Τους έδιωξε ο Θεός από τον Παράδεισο
επειδή δοκίμασαν το μήλο της Γνώσης ή το μήλο της Άγνοιας; Μήπως τελικά ο
Αδάμ πλάστηκε από το πλευρό της Εύας; Σας πέρασε ποτέ από το μυαλό ότι ο
άντρας είναι το ωραίο φύλο και η γυναίκα το ισχυρό; Θα σοκαριστείτε αν
μάθετε ότι το αρσενικό φύλο δεν είναι παρά μια παραλλαγή του θηλυκού;
Μήπως ο άντρας είναι «φύλο παροχής υπηρεσιών»; Αν ναι, τότε γιατί οι
γυναίκες έζησαν επί σειρά αιώνων στη σκιά του; Φοβούνται πλέον οι άντρες
τις γυναίκες; Μήπως οι άντρες τρέμουν πιο πολύ μη μείνουν στο ράφι;
Πόσα ψέματα λέει η Εκκλησία στη γυναίκα και γιατί της αφαίρεσε το
δικαίωμα της ηδονής; Ο Θεός υμνεί τον έρωτα ή τον απαγορεύει; Οι Έλληνες
κάνουν έρωτα ή σεξ; Γνωρίζει ένα ζευγάρι ότι στο κρεβάτι τους είναι
πάντα τρεις και όχι δύο; Ποιος όμως είναι ο τρίτος;
Όλα
αυτά που μας έκρυψαν, όλα αυτά που μας πόνεσαν, όλα αυτά που
δικαιούμαστε να γνωρίζουμε, άντρες και γυναίκες. Ένα βιβλίο γραμμένο με
απλά λόγια που λέει τα πράγματα με το όνομά τους. Ένα βιβλίο ζυμωμένο
από τη ζωή και ψημένο από την εμπειρία, τη γνώση και την έρευνα, που θα
σας πει μόνο αλήθειες, θα σας αφυπνίσει, θα σας κάνει να δείτε τη ζωή με
διαφορετικό μάτι: το Τρίτο Μάτι. Ένα βιβλίο που σκοπό έχει να
προσφέρει, να βοηθήσει για να μην υπάρχει τόσος πόνος. Γιατί η ζωή είναι
πόνος κι όποιος δεν πονά σημαίνει πως δεν είναι «ζωντανός».
Μια
προσωπική έρευνα που μέσα από την εσωτερική αναζήτηση έγινε ανάγκη.
Σίγουρα θα εκπλήξει, πιθανόν να προβληματίσει, ίσως ταρακουνήσει και
ενδεχομένως να σοκάρει. Το ζητούμενο είναι να βρεθεί ο χαμένος
Παράδεισος και η επιστροφή σε αυτόν.
Επανέκδοση του βιβλίου «Σουίτα στον παράδεισο» (Εκδοτικός Οίκος Α. Α. Λιβάνη, 2008)
⧫⧫⧫⧫⧫
Η ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ
Λίγα λόγια
Όλοι νομίζουμε ότι γνωρίζουμε περισσότερα από όσα πραγματικά γνωρίζουμε.
Έχουμε
χτίσει προηγμένες κοινωνίες και έχουμε αναπτύξει σύνθετες τεχνολογίες,
κι όμως οι περισσότεροι από εμάς δεν έχουμε ιδέα πώς δουλεύει ένα στιλό ή
μια τουαλέτα. Πώς έχουμε καταφέρει τόσο πολλά γνωρίζοντας τόσο λίγα; Ο
Στίβεν Σλόμαν και ο Φίλπ Φέρνμπαχ υποστηρίζουν ότι καταφέρνουμε να
επιβιώνουμε και να προοδεύουμε ακριβώς επειδή ζούμε σε έναν κόσμο
πλούσιο σε γνώση. Το κλειδί της ευφυΐας μας βρίσκεται στους ανθρώπους
και στα πράγματα που μας περιβάλλουν. Συνεχώς αντλούμε από πληροφορίες
και γνώσεις αποθηκευμένες εκτός του εγκεφάλου μας: στο σώμα μας, στο
περιβάλλον μας, στα υπάρχοντά μας και στην κοινωνία με την οποία
αλληλεπιδρούμε – συχνά χωρίς να συνειδητοποιούμε καν ότι το κάνουμε.
Το
ανθρώπινο μυαλό είναι ταυτόχρονα λαμπρό και αξιολύπητο. Ανακαλύψαμε τη
φωτιά, δημιουργήσαμε δημοκρατικούς θεσμούς, περπατήσαμε στο φεγγάρι και
αποκωδικοποιήσαμε το ανθρώπινο γονιδίωμα. Κι όμως, καθένας από εμάς
είναι επιρρεπής στο λάθος, καμιά φορά παραλογίζεται και συχνά έχει
απόλυτη άγνοια. Η κατά βάση κοινόχρηστη φύση της ευφυΐας και της γνώσης
εξηγεί γιατί συχνά νομίζουμε ότι γνωρίζουμε περισσότερα απ’ όσα
πραγματικά γνωρίζουμε, για ποιο λόγο είναι τόσο δύσκολο να αλλάξουμε
πολιτικές πεποιθήσεις ή εσφαλμένες αντιλήψεις, αλλά και γιατί
εξατομικευμένες προσεγγίσεις στην εκπαίδευση και στο μάνατζμεντ πολλές
φορές αποτυγχάνουν. Η συλλογική μας σκέψη, ωστόσο, μας επιτρέπει να
κάνουμε φοβερά πράγματα. Το βιβλίο αυτό υποστηρίζει ότι η πραγματική
ιδιοφυία μπορεί να εντοπιστεί στους τρόπους με τους οποίους γεννάμε
γνώση χρησιμοποιώντας τον κόσμο γύρω μας.
⧫⧫⧫⧫⧫
ΑΓΡΙΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ
Λίγα λόγια
Ο
ζωολογικός κήπος έχει σχεδόν αδειάσει καθώς η Τζόαν και ο τετράχρονος
γιος της απολαμβάνουν κάποιες τελευταίες στιγμές παιχνιδιού. Είναι
χαρούμενοι γιατί πέρασαν μια υπέροχη μέρα μαζί. Αλλά αυτό που αντικρίζει
η Τζόαν, ενώ κατευθύνεται προς την έξοδο, την αναγκάζει να γυρίσει και
πάλι τρέχοντας πίσω, με το παιδί στην αγκαλιά της. Για τις επόμενες
τρεις ώρες δεν έχει άλλη επιλογή παρά να τρέξει για να σώσει τη ζωή της
και τη ζωή του γιου της.
Η
Τζόαν ξέρει καλά τα κρυφά μονοπάτια και τις πτέρυγες υπό ανακαίνιση, τα
καλύτερα σημεία του καρουζέλ και τους αυτόματους πωλητές σνακ. Και αυτή
η γνώση θα τη βοηθήσει να βρίσκεται ένα βήμα μπροστά από τον κίνδυνο.
Ένα
αριστουργηματικό θρίλερ και ταυτόχρονα μια προσπάθεια εξερεύνησης της
έννοιας της μητρότητας, από τις πιο τρυφερές πτυχές μέχρι την άγρια
δύναμή της. Ένα μυθιστόρημα που αναζητά τα όρια ανάμεσα στα ζωώδη
ένστικτά μας για επιβίωση και στο ανθρώπινο καθήκον μας να προστατεύουμε
ο ένας τον άλλο.
⧫⧫⧫⧫⧫
Ο ΗΧΟΣ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΧΕΡΙΟΥ
Λίγα λόγια
Τασμανία,
1954. Ο Μπόγιαν Μπίλο πιάνει δουλειά σε ένα υδροηλεκτρικό φράγμα και
μεταφέρει ολόκληρη την οικογένειά του από τη Σλοβενία, ώστε να
ξεκινήσουν όλοι μαζί μια νέα ζωή, μακριά από τις στερήσεις του πολέμου
και τους καταυλισμούς προσφύγων. Ένα βράδυ, η γυναίκα του τον
εγκαταλείπει, και ο Μπόγιαν μένει μόνος να φροντίσει την τρίχρονη κόρη
τους Σόνια, πνίγοντας τα φαντάσματα που τον καταδιώκουν στο ποτό.
Τριανταπέντε
χρόνια αργότερα, η Σόνια επιστρέφει στην Τασμανία και σε έναν πατέρα
που στοιχειώνεται από τις αναμνήσεις του πολέμου αλλά κι από πιο
πρόσφατους εφιάλτες. Καθώς οι σκιές του παρελθόντος αρχίζουν να
εισβάλλουν ολοένα και περισσότερο στο παρόν, η άδεια ζωή της Σόνια και η
νεκροζώντανη ύπαρξη του πατέρα της θα αλλάξουν για πάντα.
Μια
ιστορία για τη βαρβαρότητα ενός παλιού κόσμου, για τη σκληρότητα μιας
νέας χώρας και για τη μοίρα των ανθρώπων σε έναν τόπο ξεχασμένο από την
ελπίδα, οι οποίοι προσπαθούν να εξιλεωθούν μέσω της αγάπης.
⧫⧫⧫⧫⧫
Λίγα λόγια
1879,
Γιορκ. Η Γκρέτα Κοστέλο πρέπει να τα βγάλει πέρα μόνη της. Βρίσκει
μερική απασχόληση στο κατάστημα ενός ηλικιωμένου κοσμηματοπώλη, του
Σαούλ Έιμπραχαμς, δουλεύοντας μόνο κάθε Σάββατο. Όμως, η προσοχή της στη
λεπτομέρεια, τα μακριά της δάχτυλα και η σημασία που αποδίδει στην
ομορφιά σύντομα πείθουν τον Σαούλ να την εκπαιδεύσει ως κεντήστρα
μαργαριταριών. Η νέα αυτή ιδιότητα θα τη βγάλει από τις δυσκολίες και θα
την οδηγήσει σε μια νέα ζωή.
1879,
Σκοτία. Ο Τζεμ Μπέλαμι γνωρίζει την τεράστια δύναμη ενός τέλειου
μαργαριταριού. Ο πατέρας του ήταν κυνηγός μαργαριταριών σε έναν
παραπόταμο του Τέι στο Πέρθσερ της Σκοτίας, και μαζί είχαν βρει το
σπανιότερο μαργαριτάρι, μια ολόλευκη καλλονή με το όνομα «Αρχόντισσα».
Όταν το μαργαριτάρι καταλήγει στα χέρια του εμπόρου Έμπεν Σλίνγκερ, ο
Τζεμ ρίχνεται στο κατόπι του, αποφασισμένος να το πάρει πίσω.
Μέσα
από διαφορετικές γενιές και ηπείρους, από τους ποταμούς της Σκωτίας έως
τον μεγάλο Μισισιπή, ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙ είναι ένα μυθιστόρημα
επιθυμίας και εκδίκησης, μια ιστορία για την οικογένεια και την
ελευθερία, αλλά και για το ταξίδι μιας γυναίκας έως την αποκάλυψη της
πραγματικής ομορφιάς που κρύβει μέσα της.
⧫⧫⧫⧫⧫
Λίγα λόγια
Ο
Εμανουέλ Μακρόν, ως υποψήφιος ακόμη Πρόεδρος της Γαλλικής Δημοκρατίας,
αφηγείται για πρώτη φορά την προσωπική του ιστορία, τις εμπνεύσεις του,
το όραμά του για τη Γαλλία και το μέλλον της σ’ έναν νέο κόσμο που
βιώνει έναν μεγάλο μετασχηματισμό, σαν αυτόν που βίωσε η ανθρωπότητα τα
χρόνια της Αναγέννησης και της εφεύρεσης της τυπογραφίας.
Ένα βιβλίο δυνατό, μοναδικό, που θέτει τα θεμέλια μιας νέας κοινωνίας.
Ένα βιβλίο δυνατό, μοναδικό, που θέτει τα θεμέλια μιας νέας κοινωνίας.
⧫⧫⧫⧫⧫
Λίγα λόγια
Το όνομά μου είναι Στέισι Γουντς και με έχουν βιάσει.
Η
Στέισι έπεσε θύμα βιασμού. Δεν έχει, όμως, το κουράγιο να το
καταγγείλει στην αστυνομία ή να μιλήσει γι’ αυτό σε κανέναν άλλο παρά
μόνο στην κολλητή της, την Πατρίς. Η Πατρίς, εξοργισμένη, εφόσον δεν
μπορεί να την πείσει να πάει στην αστυνομία, την ενθαρρύνει να
καταγράψει ό,τι της συνέβη. Αυτό το βιβλίο είναι η ιστορία της Στέισι.
Η δυνατή, σκληρή και άκρως συγκινητική ιστορία ενός κοριτσιού που προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις επιπτώσεις του βιασμού της
⧫⧫⧫⧫⧫
Λίγα λόγια
H
ζωή είναι βέβαια για να τη ζεις, όχι για να την ταριχεύεις με
τυπογραφικό μελάνι. Σαν να κλείνεις αεροστεγώς σε φιαλίδιο μια ριπή
πελαγίσιου ανέμου.
H
ζωή είναι για να δημιουργούμε εμείς οι ίδιοι τη ροή της, όσο μπορούμε
να έχουμε την πρωτοβουλία των κινήσεων και να μην παραδινόμαστε σε ξένες
προς εμάς δυνάμεις. Aντί να ιστορούμε τα πεπραγμένα μας, ας γευόμαστε
την κάθε στιγμή με την ένταση που είχαμε παιδιά, πρωτοτάξιδα στην
εγκόσμια περιπέτεια, έκθαμβα μεν, αθώα δε για το μελαγχολικό συχνά
πανόραμα που θα αντικρίζαμε αργότερα. Aν συναρμολογούμε την
αυτοβιογραφία μας σε μερικές ψυχρές σελίδες, ηχεί ως προμήνυμα
προαναγγελθέντος θανάτου, φυσικού αλλά και πνευματικού και ψυχικού.
Γλίστρησα
όμως κι εγώ σ' αυτή την παγίδα. H μόνη ελπίδα μου είναι ότι μέσα από τα
συμβάντα της πορείας μου ιχνογραφούνται, τολμώ να πω, και τα βάσανα και
οι αγώνες του τόπου μας σε μια ταραγμένη εποχή. Tότε που είχαμε όραμα
για μια Eλλάδα με κοινωνική δικαιοσύνη, στοργή και τρυφερότητα για όλα
τα παιδιά της. Tότε που πυρπολούσε την ψυχή μας ο λόγος του ποιητή: «Να
είστε η άμμος και όχι το λάδι στα γρανάζια του κόσμου».
Ο
εκδοτικός οργανισμός Gale Research ζήτησε να γραφτεί η αυτοβιογραφία
του Aντώνη Σαμαράκη, για τη σειρά Βιογραφίες σύγχρονων συγγραφέων.
Eκδόθηκε στις Hνωμένες Πολιτείες και στην Aγγλία το 1992, σε μετάφραση
του καθηγητή της συγκριτικής λογοτεχνίας στο Πανεπιστήμιο της Nέας
Oρλεάνης Άντριου Χόρτον και της Πέννυς Aποστολίδη. Tον Oκτώβριο του 1992
δημοσιεύτηκε σε συνέχειες στην εφημερίδα Eλευθεροτυπία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου