Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

Κριτική της Evi Anastasiadou για το βιβλίο " Δωμάτιο 104 " του Δημήτρη Αλεξόπουλου




Μόλις διάβασα την τελευταία λέξη του βιβλίου ΤΕΛΟΣ έμεινα για λίγα λεπτά ασάλευτη, στην αγαπημένη μου πολυθρόνα, με το βιβλίο στα χέρια. Δεν ήθελα να σηκωθώ....δεν μπορούσα καλά-καλά να πάρω σωστή αναπνοή. 
Είχα τελειώσει ένα συγκλονιστικό μυθιστόρημα!
Δυνατό, ερωτικό, ανατρεπτικό....χωρίς πισωγυρίσματα στο χρόνο, πλούσιο σε πλοκή, με στρωτή και όμορφη γραφή, δίχως να πλατιάζει και να κουράζει με περίσσιες περιγραφές!
Με ένα τέλος ανατρεπτικό...
Το βίωσα και το χάρηκα μέχρι την τελευταία γραμμή, έως την τελευταία λέξη.
΄Εζησα με την Μαρίνα και τον Πάρη αυτό που λένε "απόλυτο έρωτα", την ιδανική αγάπη....
Ήμουν εκεί, δίπλα τους.τη στιγμή που η μοίρα τους έκλεινε το μάτι με ένα χαμόγελο κακίας χαραγμένο στο σκοτεινό της πρόσωπο....την άκουσα να τους λέει..." δεν έχω πει ακόμα την τελευταία μου λέξη!"
Και είναι αλήθεια πως δεν την είχε πει!!!!
Μαγικό ήταν το ταξίδι μου στο Δωμάτιο 104 και ευχαριστώ θερμά τον κ.Αλεξόπουλο που με ταξίδεψε με την όμορφη γραφή του!!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου