Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

Κριτικη της Λουκριτια Καστρατος Λουκριτακις για το βιβλίο : " OUT " απο εκδόσεις Μεταιχμιο

" OUT "


Συγγραφέας : Νατσούο Κιρίνο
Εκδόσεις : Metaixmio


Λίγα λόγια για το βιβλίο :


Τέσσερις γυναίκες, δουλεύουν σε ένα εργοστάσιο συσκευασμένων γευμάτων στο Τόκιο. Επιβαρυμένες με του κόσμου τις δουλειές, με χρέη, χωρίς ουσιαστική επαφή με τα παιδιά και τους συζύγους τους, όλες ονειρεύονται μια διέξοδο από τις μίζερες ζωές τους. Ώσπου μια από αυτές κάνει το φοβερό βήμα και στραγγαλίζει τον τυραννικό σύζυγό της. Όταν το εξομολογείται στη Μασάκο, την έμπιστη συνάδελφό της, εκείνη συμφωνεί να τη βοηθήσει σε συνεργασία με τις υπόλοιπες να εξαφανίσουν το πτώμα.

Η Νατσούο Κιρίνο εξερευνά τα βάθη της ανθρώπινης ψυχής και τα όρια τα οποία είναι ικανός να ξεπεράσει ο άνθρωπος για να είναι ελεύθερος. 







Η άποψη της Λουκριτια Καστρατος Λουκριτακις για το βιβλίο :

Είναι που ώρες ώρες γίνεσαι λίγο τρέλα...σου γυρίζει το μάτι... είναι μια γνωστή που μιλάμε είναι πολύ ευγενική, ανοιχτόκαρδη, μες το κέφι αλλά έχουμε ένα θέμα... με τα βιβλία ...
Οταν είχαμε πρωτογνωριστεί στην σχολή διάβαζε τότε και εκείνη βιβλία ... από τις πρώτες βόλτες για καφέ είχε το ΚΑΚΟ συνήθειο να μου λέει με το νι και το σίγμα όλο το βιβλίο που διάβαζε!
"- Μα βρε ψυχή μου αμα μου το πεις πως θα το διαβάσω;;;
- Μα να ξέρεις...
- Το ξέρω ότι σου αρέσει και το σέβομαι αλλά σε παρακαλώ πολύ, μη μου λες τι γίνεται στο τέλος θέλω να το διαβάσω μόνη μου!!!
- Καλά καλά, εντάξει κάτσε να σου πω τι έγινε μετά..."
γδουπ ντουπ γδουπ (είναι το κεφάλι μου που κοπανάω επάνω στο τραπέζακι ενώ εκείνη συνεχίζει ασταμάτητα να μου λέει το τέλος του βιβλίου!!!!!)
Μετά από χρόνια είχε σταματήσει αρκετά να διαβάζει και αυτό λόγω χρόνου μου λέει μια μέρα την ώρα που μπήκε στο σπίτι για να τα πούμε
"- Για να δω ποιο διαβάζεις. Μα γιατί το διαβάζεις αφού γυρίστηκε σε ταινία...
- Γιατί δε μου αρέσει να δω την ταινία πρώτα, θέλω πρώτα να "γνωρίσω" την πένα του συγγραφέα
- Αααα άμα είναι να γνωρίσεις την πένα του να της ζητήσεις να βγείτε και για καφέ... εγώ επιμένω μην χαλάς την ώρα σου με το βιβλίο δες την ταινία πρώτα."
(Και μου βουτάει το βιβλίο από τα χέρια και το πετάει στην άλλη άκρη του δωματίου... Γκρρρρρρρρρρρ νεύρα νεύρααααααααααααα εισπνοή εκπονή.... εισπνοήηηηηηη εκπνοήηηηηη όχι όχι είναι φίλη και δεν θα την πνίξω είναι και έγκυος...)
Σε όλους τους βιβλιοφάγους κάποιες φορές σας έχει συναρπάσει ένα βιβλίο τόσο πολύ που ξεχνάτε να κοιμηθείτε το βράδυ γιατί είστε να δω τι θα γίνει με εκείνο, δεν μπορεί να μη το κατάλαβε κάτσε να διαβάσω λίγο ακόμη κ.ο.κ.
Τον πρώτο καιρό εργαζόμασταν μαζί στην ίδια δουλειά, αφού με καλημερίζει με πλησιάζει και μου λέει
"- Έκλαιγες;
- Οχι φυσικά!!! Δόξα τω Θεώ μια χαρά είμαι!
- Κουρασμένη φαίνεσαι και τα μάτια σου είναι κατακόκκινα...δε κοιμήθηκες; Ααα βγήκες έξω !
- Οχι αλλά διάβαζα ένα τέλειο, ένα κορυφαίο βιβλίο!!!!!!
- Ουφ... καημένη αι στο καλό και νόμιζα ότι ήταν κάτι πιο σημαντικό. Αμάν με τα βιβλία πέτα τα να ησυχάσεις! Εγώ από τότε που γνώρισα το Μάκη μου και παντρευτήκαμε ηρέμησα από τα βιβλία. Θα χαζέψεις!" και μου δίνει μια στο κεφάλι.
(αχ αχ θα γίνω σα αυτή τη εργάτρια στο ΟUT που τον έπνιξε τον άλλον.... υπομονή...υπομονήηηηηηηηηηηηηηηη έχουμε και οχτάωρο να βγάλουμε εισπνοή εκπνοήηηηηηηη)
Οπότε οι σημερινές μου προτάσεις είναι εξής:
1. Μην αποκαλύπτετε το τέλος των βιβλίων, αφήστε τους άλλους βιβλιοφιλους να ευχαριστηθούν το βιβλιαράκι τους...
2. Μη πιέζετε τους βιβλιοφάγους να δουν την ταινία πρώτα αφήστε τους να επιλέξουν, δεν είναι παιδιά μπορούν να επιλέξουν.
3. Μη τους αρπάζετε τα βιβλία από τα χέρια και το κυριότερο μη τα πετάτε όπως θα πετούσατε μια μπανανόφλουδα στα σκουπίδια, τους τρελαίνετε!!!!
4. Το πιο βασικό από όλα μην λέτε σε ένα βιβλιοφιλο ότι τα βιβλια δεν είναι σημαντικά είναι να σα του ξεριζώνεις την καρδούλα του.
Τελευταία πρόταση...και είναι βιβλιοπρόταση. Είναι τέλειο βιβλίο!!!!
OUT του Νατσούο Κιρίνο
Τέσσερις γυναίκες, δουλεύουν σε ένα εργοστάσιο συσκευασμένων γευμάτων στο Τόκιο. Επιβαρυμένες με του κόσμου τις δουλειές, με χρέη, χωρίς ουσιαστική επαφή με τα παιδιά και τους συζύγους τους, όλες ονειρεύονται μια διέξοδο από τις μίζερες ζωές τους. Ώσπου μια από αυτές κάνει το φοβερό βήμα και στραγγαλίζει τον τυραννικό σύζυγό της. Όταν το εξομολογείται στη Μασάκο, την έμπιστη συνάδελφό της, εκείνη συμφωνεί να τη βοηθήσει σε συνεργασία με τις υπόλοιπες να εξαφανίσουν το πτώμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου