Τετάρτη 19 Αυγούστου 2015

ΚΡΙΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΥ για "Το τίμημα της Προδοσίας" της Γιωτα Φωτου Εκδόσεις Ψυχογιός


ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ

Αλεξιε Αλμαντά ηρθες απο την Αγια Πετρουπολη για να κανεις την ζωη μου ανω κατω? Με ειδες και σου αρεσα μολις ηρθες στη Θεσσαλια και στον χρονο με παντρευτηκες...μου προσφερες τα παντα αλλα ειχες απωθημενα,ησουν κτητικος,απαιτητικος και ζηλιαρης γιατι καποτε καποια σε προδωσε και βρηκες εμενα να ξεσπασεις ολες σου τις ανασφαλειες...ελα ομως που καποτε αγαπησα και μια καλη μερα ηρθε να με διεκδικησει ασχετως του οτι ημουν παντρεμενη....Πολλά τα πρεπει και τα μη που θαπρεπε να λαβω υποψη μου,προσπαθησα να διωξω τον Σταυρο,τον πρωτο μου ερωτα για να μην σε πληγωσω,στη προσπαθεια μου να ξεχασω τον Σταυρο αρχισα να χανω την υπαρξη μου ως γυναικα,ως ανθρωπος,ως ατομο που ζητουσα κατανοηση,αγαπη και τρυφεροτητα.Καποιος θαπρεπε να πληρωσει το τιμημα και θα το πληρωνε πολυ ακριβα.Δυσκολο να πρεπει ν'αποφασισεις αν θα μεινεις στα παλατια με τον Αλεξιο η αν θα πρεπει ν'ακολουθησεις τον δρομο που σου λεει η καρδια σου.Τελικα η ζωη μας εταξε να ζησουμε δυσκολες στιγμες...καταφεραμε να βγουμε αλωβητοι?

 Το τιμημα της προδοσιας


Marietta Lefa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου