Τρίτη 10 Μαΐου 2016

Το δικαστήριο των ψυχών του Donato Carrisi, εκδόσεις Ωκεανίδα

Το δικαστήριο των ψυχών



Συγγραφεας :  Donato Carrisi
Εκδόσεις :  Ωκεανίδα








Κατερίνα Δημητρίου Μου αρεσε περισσότερο απο τον υποβολέα. Ειναι καλοο.

Χριστινα-Γιαννης Τζανετος Το διάβασα πρόσφατα! !! Καμιά σχεση με τον υποβολεα!! Απογοητευτηκα!! Περιμενα κάτι σαν υποβολεα!!! Ηταν πιο φιλοσοφικό να το πω!! Με εκκλησίες και οργανώσεις! !!


Λιτσα Παπαδοπουλου Το έχω αρχίσει εδω και καιρό αλλά κι εμένα δεν με τράβηξε.όσο ο υποβολέας,τον οποίο και διάβασα μέσα σε τρείς μέρες.Μου φαίνεται πιο περίπλοκο,αλλά θα το ξαναπιάσω απο την αρχή..

Άννα Κυρίμογλου Καλημέρα!! Και πάλι ναι ναι, το τελείωσα!!! Του βάζω ένα 9 από την καρδιά μου και άνετα θα έπαιρνε και λίγο παραπάνω, αν το διάβαζα συνεχόμενο και με την προσοχή που του αρμόζει!!!! Η προσοχή στη λεπτομέρεια κάνει και πάλι τη διαφορά. Είναι όντως καλύτερα γραμμένο και αν δεν είχε ίδια σχεδόν εξελικτική πορεία με τον υποβολεα ή αν το διάβαζα πρώτο, θα μου άρεσε ακόμη περισσότερο!! Στα +++ του βιβλίου η εξαιρετική ανάλυση του χαρακτήρα,του τρόπου σκέψης και δράσης του "κεντρικού" ας πούμε δράστη, το πώς ανέλυσε την ψυχοσύνθεση του και μας έβαλε στο μυαλό του. Επίσης ++++ που ενώ είχε να κάνει με θρησκείες κλπ ήταν ταυτόχρονα και απαλλαγμένο από θρησκευτικά κλισέ. Αναμένω!!!


Μαίρη Μοσχοπούλου μόνο μια λέξη θα σου πω..... εξαιρετικό!


Eva Rokana Εμένα πάλι μου άρεσε οχι σαν τον υποβολεα αλλά μου άρεσε κι αυτό .


Dimitra Konstantelou Καλημέρα!Εγώ υποβολέα και Δικαστηριο τα έχω ισα στη βαθμολογία!μου άρεσαν εξισου και τα 2 με τον τροπο τους






Λιγα λόγια για το βιβλίο:


Στη Ρώμη, σ' ένα παλιό καφέ, δύο άνδρες -δύο ιερείς- μελετούν τον φάκελο για την εξαφάνιση μιας κοπέλας, της Λάρα. Ο ένας ιερέας, ο Κλεμέντε, είναι ο καθοδηγητής. Ο άλλος, ο Μάρκους, ένας κυνηγός, εκπαιδευμένος να ξετρυπώνει το κακό. Έτσι τουλάχιστον του λένε. Γιατί εκείνος δεν θυμάται. Δεν έχει πια μνήμη.

Η Σάντρα εργάζεται στη Σήμανση. Η ματιά της, αντικειμενική σαν φωτογραφικός φακός ,είναι εκπαιδευμένη να αναγνωρίζει κάθε λεπτομέρεια που δείχνει άσχετη, εκτός τόπου, γιατί ξέρει ότι εκεί φωλιάζει το κακό. Τέτοια ματιά διαθέτει μόνο όποιος κυνηγάει τις λεπτομέρειες. Κι όποιος νιώθει ένοχος. Γιατί και στη δική της ζωή υπάρχει μία άσχετη, εκτός τόπου λεπτομέρεια. Μια λεπτομέρεια που τη βασανίζει.

Όταν οι δρόμοι του Μάρκους και της Σάντρα διασταυρώνονται, φέρνουν στο φως ένα τρομαχτικό μυστικό, κρυμμένο στα άδυτα του Βατικανού και στις πιο σκοτεινές γωνιές της Ρώμης. Ένα σχέδιο θανάτου που μόνο ένα δαιμονικό αλλά και ταυτόχρονα ευφυές μυαλό θα μπορούσε να συλλάβει. 

Ο μόνος τρόπος να το ματαιώσουν είναι να βρουν τη Λάρα ζωντανή.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου