Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016

ΤΟ ΚΕΛΑΡΙ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ της ΧΡΥΣΗΙΔΑ ΔΗΜΟΥΛΙΔΟΥ απο Εκδόσεις: ΨΥΧΟΓΙΟΣ


ΤΟ ΚΕΛΑΡΙ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ


Συγγραφέας : ΧΡΥΣΗΙΔΑ ΔΗΜΟΥΛΙΔΟΥ
Εκδόσεις: ΨΥΧΟΓΙΟΣ



Ino Livaniou πολυ ωραιο βιβλιο..σοκαριστικο,ανατριχιαστικο,αληθινο,γροθια στο στομαχι..εμενα μ'αρεσε..!!!!!!

Νικόλαος Μουρατίδης το έχω και εχω είναι σοκαριστικο βιβλίο

Χαρά Τρ. Δυστυχώς το δανείστηκα από μια φίλη κι έτσι δεν θα κοσμεί την βιβλιοθήκη μου. Συμφωνώ απόλυτα πως είναι σοκαριστικό και κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον από την αρχή.

Δήμητρα Κότογλου Ειναι μια ιστορια που εχει πολυ αναφερθει σε βιβλια κ δν με συγκλόνισε,παρόλαυτα ήταν η μόνη πιστευω π θα μπορουσε να το γραψει τόσο καλα κ να το τελειωσει επισης οπως επρεπε χωρις ν σκεφτομαι εγω πως θα θελα κάτι διαφορετικό,ήταν ενα παρα πολυ καλογραμμενο βιβλιο,γ καποιους π τς αρεσει κ τ θεμα θα λεγα τελειο,αλλα ζορικη ώρα τ διαβαζεις

 Αγγελική Μελάνη το εχω διαβασα...δεν υπηρξε κατι που να μη μου αρεσε...σκληρο αλλα με μεγαλες αληθειες...η προσωπικη μου γνωμη ειναι πως αξιζει να το φτασεις μεχρι το τελος πιστεψε δεν θα χασεις το χρονο σου...εγω το διαβασα μεσα σε δυο βραδια..δεν ηθελα να το αφησω..

Argyro Pantele Πολυ καλο αλλα διαβασε κ μερσεντες χιλ κ σπιτι των σκιων...απιστευτα...

Μαρια Χρήστου Ειναι απλα τελειο.. Σε καθηλώνει ... Ειναι στιγμες που θες να κλαψεις να φωνάξεις να πεις γιατι;;; Ειναι ενα βιβλίο που δεν θες να αφήσεις ... Εμενα με πιάνανε οι πρώτες πρωινές ωρες για να το σταματήσω ...    

Maria Anagnostou τι μπορω να πω...τοσο συγκλονιστικο...σοκαριστικο...εξοργιστηκα με αυτο το τερας που λεγοταν πατερας..ποιο πολυ ακομα με αυτη την μανα...και ποσο λυπηθηκα με αυτα που βιωσαν αυτα τα παιδια...απο τα καλυτερα που εχω διαβασει..

Evaggelia Tanagia ειναι απο τα καλυτερα βιβλια που εχω διαβασει...συγκλονιστικό!!!!!

Χαρά Τρ. Γροθιά στο στομάχι, χτύπημα στο μυαλό, έτοιμο να μας αφυπνίσει. όντως είναι πολύ σοκαριστικό και ανατριχιαστικό και είμαι ακόμη στην αρχή. Μέχρι στιγμής με έχει καθηλώσει και βρίσκω το θέμα αρκετά ενδιαφέρον μα πάνω από ρεαλιστικό.

Barbara Karagiannaki Ειμί αρκετά ώμο αλλά υπέροχο κ απόλυτα ειλικρινές

Dionisia Petroulaki Συνέχισε το εννοείται εμένα με καθήλωσε αυτό το βιβλίο.

Στελλα Μαθιουδακη Όντως πολυ σκληρό βιβλίο αλλά συγχρονως παρα πολυ καλό!!!! Σε καθηλώνει...εννοείται πως αξίζει να το τελειώσεις....

Ζαχαρουλα Μπουσμπουκίδου Συνεχισε το είναι συγκλονιστικο βιβλίο αξιζει να το διαβασεις!

Georgia Fotiadi Τα ίδια έπαθα Κι εγώ με σταματούσαν με το ζόρι με είχε καθηλώσει

Παναγοπούλου Μαρίνα εγω εχω να πω οτι ήταν απλα ωραίο,εγω κατάλαβα νωρίς τι παιζόταν....μ αρεσε το τέλος υπερβολικα μπορώ να πω αν κ θα ήθελα χειρότερο τέλος για την μανα τν κοριτσιων     

Eleftheria Telvizi Πολύ δυνατό βιβλίο...

Magda Tou Ένα από τα ωραιότερα βιβλία που έχω διαβάσει, με βαθύ νόημα! Συγκλονιστικό!!

Kwnstantina Nantia Kiamili Φοβερό... εγώ έκλαψα νευρίασα συχαθηκα πονεσα... μου έβγαλε πολλά συναισθήματα... κ όπως το έχω δώσει να το διαβάσουν κ άλλοι... 

Evelina Tsamourlidou Εμένα με συγκλόνισε το συγκεκριμένο βιβλίο το διάβασα σε ηλεκτρονική μορφή στο κινητό συγκεκριμένα και μετά το αγόρασα και το ξανά διάβασα ..μου άρεσε πάρα πολύ άσχετα από το το σοκ που έπαθα ...περιττό να σου πω ότι έχω τρεις κόρες και όλο αυτό που διάβασα για πάρα πολύ καιρό δεν μπορούσα να το βγάλω από το μυαλό μου

Lali Okruashvili-magdalani Μου άρεσε πολύ για μένα είναι πολύ καλό βιβλίο

Popi Sylaidou Συγκλονιστικό βιβλίο,να το διαβάσεις!!!

Vasiliki Papathanasiou Πολύ καλό, δυνατό βιβλίο. .δεν μπορούσα να το αφήσω από τα χέρια μου

Maria Halatsidou Σκληρο ,απαισιο,ανατριχιαστικο,σοκαριστικο και πολλα αλλα... Δεν μου αρεσε καθολου οχι οτι δεν ειναι αληθινο...δυστ6χως συμβαινει εμενα ομως με αηδιασε!!!το κακο ειναι οτι το διαβασα οντας 7 μηνων εγκυος οποτε με επηρεασε ,αρνητικα,100%!!!! Γεννησα και για ενα χρονικο διαστημα δεν αφηνα κανεναν αντρα να εχει αγκαλια την μικρη μου για μεγαλο χρονικο διαστημα... Εβλεπα μπαμπαδες,παππουδες,θειους να βγαινουν βολτα με κορες,εγγινες,ανιψιες και το μυαλο μου πηγαινε στο κακο/πονηρο.. Πηγα εξομολογηθηκα κι οφειλω να ομολογησω πως καπως ηρεμησα... Οχι οχι για μενα το χειροτερο βιβλιο που εχω διαβασει...
 Δεν κρινω αρνητικα το βιβλιο και τον τροπο γραφης του... Κρινω αρνητικα το θεμα του κ φυσικα επαιξε σπουδιαο ρόλο η στιγμη που το διαβασα... Ηταν καλογραμμένο, κυλουσε ευκολα κτλ... Απλως ηταν πολυ ωμο και υπερβολικα ρεαλιστικο...

Mary Karyda Korbos Θα σε συγκλονίσει θα θυμώσεις θα θελεις να σκοτώσεις θα κλάψεις γιατί ολα αυτα δεν γίνονταν τοτε αλλα δυστυχώς και σημερα😡❤️καλη συνεχεια!!!!

Vaso Koutsouraki Eννοείται πως πρέπει να το τελειώσεις!!!

Despoina Triantafyllou Συγκλονιστικο!! Το διάβαζα ακομα και οταν περπατουσα στον δρόμο....

αννα καραβιωτη Το διαβασα εχωντασ τη μανα μου στο νοσοκομειο και το τελειο σε ενα βραδυ τελειο  

Νάνσυ Σωτηρούλη ΣΚΛΗΡΟ ΒΙΒΛΙΟ. Για γερά στομάχια. Τέλειο 

Joanna Iliogrammenou Σκληρο αλλα συγχρονως συγκλονιστικο

Margianna Tzevelekou Εξαιρετικό! Νομίζω οτι το προσεγγίσει αρκετά καλά αν και αρκετά σκληρό σα θέμα... Αξίζει και με το παραπάνω για μένα!

Angela Tsakiraki Το τελείωσα πριν λίγο καιρό. Ήταν το πρώτο της που διάβαζα κ απλα ήταν υπέροχο, σκληρό κ ώμο.... αλλά τόσο τέλειο... Καλή ανάγνωση   

ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΑΡΙΝΟΥ ΤΕΛΕΙΟ

Paraskevi Anastasiadi Το έχω διαβάσει παρολου που είναι λίγο σκληρές κατάστασης σαι όλα αυτά που αθιγητε οι Σιγραθες όταν το διάβασα μέχρι το τέλος μου αρεσαι αυτό το μυθιστόρημα μπορο να πω....☆☆☆☆☆

Αφροδιτη Βελησσαρη Το βιβλιο ειναι σκληρό αλλα δυστυχώς ιστορία που θα μπορούσε να συμβεί ,παντως Και μένα μου άρεσε!
    


 
























   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου