Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2016

Άποψη για το Βιβλίο:Ο Κάφκα Στην Ακτή Συγγραφέας:Χαρουκι Μουρακαμι

Ο ΚΑΦΚΑ ΣΤΗΝ ΑΚΤΗ


Η άποψη της Μαρκέλλα Μαυρακακη:


Μόλις έκλεισα το βιβλίο του Χαρουκι Μουρακαμι Ο Κάφκα στην ακτή..
Ξημερώνει μια δύσκολη μέρα για μένα, συνεπώς είμαι ιδιαίτερα ευαίσθητη..Κι όμως νομίζω πως αυτή τη γλυκόπικρη γεύση κατάφερε να μου την αφήσει αυτό το εκπληκτικό βιβλίο!!!! Καιρό ήθελα να συστηθώ με τον εν λόγω συγγραφέα...Η τριλογία του ήταν αυτή που μου έκανε το κλικ... Τελικά όμως ο Κάφκα με οδήγησε στο μονοπάτι του Μουρακαμι και σίγουρα δε θα βγω αν δεν διαβάσω όσα περισσότερα μπορέσω, για να μην πω όλα και υπερβάλλω! Ο Κάφκα, ένα 15χρονο αγόρι αποφασίζει να το σκάσει από το σπίτι και να τρέξει μακρυά από έναν πάτερα που ποτέ δε του χάρισε αγάπη...Μαζί του και το αγόρι που το έλεγαν Κροου...το άλλο μισό του εαυτού του δηλαδή... Παράλληλα ένας καλοσυνάτος και αργόστροφος γεράκος, ο κύριος Νακατα, μπορεί να συνομιλεί με τις γάτες... Επίσης πριν πολλά χρόνια, ένα ξαφνικό γεγονός οδήγησε μια τάξη μαθητών του δημοτικού σε μια περίεργη ύπνωση από την οποία όλοι κατάφεραν να ξυπνήσουν ανεπηρέαστοι πλην ενός... Τι γίνεται όταν αυτές οι τρεις ιστορίες θα ενωθούν;; Τι σχέση έχει ο Οιδίποδας με τον Κάφκα;;; Ένα πολύ δυνατό βιβλίο που διάβασα με μεγάλη ευχαρίστηση...Δε με κούρασε στιγμή...δε με μπέρδεψε λεπτό.. Κι επειδή το τελευταίο καιρό δυσκολεύομαι να πω πως μου αρέσει το τέλος σε ένα βιβλίο, ίσως έχω γίνει λίγο παράξενη ή πολύ απαιτητική, ειλικρινά ο Κάφκα στην ακτή είχε το τέλος που του αρμόζει!!! 10/10...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου