Παρασκευή 7 Αυγούστου 2015

ΑΠΟΨΗ για το βιβλίο "Μια ζωή σαν παραμύθι" ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗ

Μια ζωή σαν παραμύθι

Το βιβλίο Λιο Μεσσι Μια ζωή σαν παραμύθι, μου άρεσε πολύ Γιατί μιλάει για την ζωή του Μεσσι ο οποίος είναι ο αγαπημένος μου παίκτης η αλλιώς το είδωλο μου. Το αγάπησα πολύ αυτό το Βιβλίο και ενθουσιάστηκα όταν το είδα γιατί ήμουν σίγουρος πριν ακόμα το διαβάσω ότι θα μου αρέσει.
Το αγαπημένο μου σημείο ήταν όταν ο Μεσσι έβαλε το πρώτο του γκολ με την Μπάρτσα.
Το σημείο που δεν μου άρεσε ήταν όταν ο μπαμπάς του έφυγε από την οικογένειά. Ήταν πολύ συγκινητική σκινη που η μαμά του έκλαιγε και ο Μεσσι την αγκάλιασε κ της είπε μην κλαις εγώ θα είμαι εδώ για εσένα και της σκούπισε τα δάκρυα με την παλάμη του.
Αυτό το Βιβλίο και αυτά που γράφει μέσα του δεν θα τα ξεχάσω ποτέ!
Δεν το άφηνα από τα χέρια μου και το διάβασα πολύ γρήγορα όλο. Θα είστε τυχεροί όσοι το διαβάσετε και είμαι σίγουρος ότι όπως άρεσε σε εμένα πολυ, θα αρέσει και σε εσάς.
 

Ζ.Σ. 10 ετών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου