Πέμπτη 17 Μαΐου 2018

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΗΜΙΝΑ ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΥ - By Litsa Labrakopoulou


ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΗΜΙΝΑ ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΥ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ:Η Ασημίνα Στασινόπουλου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Είναι η μεγαλύτερη κόρη του Τριαντάφυλλου Στασινόπουλου που υπήρξε χρόνια σεφ στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετάνια. Η μητέρα της Ιωάννα Στασινοπούλου είναι μέλος του Σ.Υ.Π.Α της Περιφέρειας Αττικής.
Είναι πτυχιούχος απόφοιτη της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας στο τμήμα της Τοπική Αυτοδιοίκησης. Έχει τελειώσει Σχολή Ι.Ε.Κ. ως Τεχνικός Εφαρμογών Δικτύων και Πληροφορικής και Αυτοματισμού Γραφείου.
Είναι blogger με δική της σελίδα στο διαδίκτυο.
Ζει με τον γιο της στην Αθήνα.
Το βιβλίο αυτό αποτελεί την πρώτη της προσπάθεια να μπει στο χώρο της λογοτεχνίας.   
  
 
Αρχή φόρμΣΤΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ
Εκδότης: ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΣ
Περίληψη:
Τι κρύβει ο έρωτας στα μονοπάτια του; Τι μπορεί να κάνει μια γυναίκα μέχρι να πετύχει τον σκοπό της και να αποκαταστήσει το όνομά της; Η Μυρτώ Αλεξιάδη είναι μια αθώα κοπέλα που αναγκάζεται να αυτοεξοριστεί μετά το θάνατο ενός αγαπημένου της προσώπου σε μια επαρχία στο Παρίσι. Μετά από χρόνια υποχρεώνεται να επιστρέψει και να διεκδικήσει ότι της ανήκει δικαιωματικά. Επιστρέφοντας όμως στην πατρίδα έχει να αντιμετωπίσει ένα θανάσιμο εχθρό που έχει βαλθεί να την καταστρέψει και να της στερήσει τον άντρα που αγάπησε και του δόθηκε ψυχή τε και σώματι. Τι θα γίνει όταν οι μάσκες πέσουν και μαθευτεί όλη η αλήθεια; Ποιος θα βγει τελικά κερδισμένος και ποιος χαμένος; Ακολουθείστε τα μονοπάτια του έρωτα και θα το ανακαλύψετε από μόνοι σας.


ΕΡΩΤΗΣΗ 1: ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΉΣΑΤΕ ΤΗΝ ΣΥΓΓΡΑΦΉ?

Θυμάμαι από μικρή κοπέλα να γράφω μικρές ιστορίες και να τις κλείνω στο συρτάρι του γραφείου μου. Όσο μεγάλωνα οι μικρές ιστορίες γίνονταν διηγήματα ώσπου έφτασα να είμαι φοιτήτρια και να ξεκινώ να γράφω το πρώτη μου βιβλίο το οποίο μετά από χρόνια πήρα την απόφαση να το ολοκληρώσω και να το κυκλοφορήσω. Το βιβλίο μου Στα μονοπάτια του Έρωτα στην ουσία είναι ένα δώρο που έκανα στο εαυτό μου για να του αποδείξω πως μπορώ να τα καταφέρω και να αναγνωριστώ στο χώρο της λογοτεχνίας. Έχω πολύ δρόμο ακόμα και πολλά εμπόδια να υπερνικήσω όμως η αρχή έγινε και τίποτα δεν με σταματά αφού έχω την αγάπη και την στήριξη του κοινού μου που μου δίνουν δύναμη με τα θετικά του σχόλια για να συνεχίσω.


ΕΡΩΤΗΣΗ 2:ΠΟΙΕΣ ΑΝΤΙΔΡΆΣΕΙΣ ΕΙΧΑΝ Η ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ ΣΑΣ ?ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΣΑΣ ΠΡΌΣΩΠΑ ΌΤΑΝ ΈΜΑΘΑΝ ΌΤΑΝ ΕΜΑΘΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΕΚΔΏΣΕΤΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΑΣ ΒΒΛΙΟ?

Η οικογένεια μου με στήριξη από την αρχή. Γνώριζαν για το πάθος που είχα στην συγγραφή και δεν ήταν λίγες οι φορές που με παρότρυναν να δοκιμάσω να στείλω το έργο μου στους εκδοτικούς οίκους για αξιολόγηση κάτι το οποίο έκανα χωρίς δεύτερη σκέψη πριν ένα χρόνο ακριβώς. Και για αυτό πρέπει να ευχαριστήσω και την μητέρα μου δημόσια γιατί πρέπει να σας ομολογήσω πως ήταν η μόνη που διάβασε το βιβλίο τελειωμένο και μου έδωσε την ευχή της να προχωρήσω στην έκδοσή του. Σημειωτέον είναι ο πιο αυστηρός μου κριτής και διαβάζει σπάνια βιβλία.  Πρέπει να σας ομολογήσω επίσης πως έτρεμα για την πρώτη αξιολόγηση που θα έφτανε στα χέρια μου μήπως είναι αρνητική όμως αυτά είναι μέσα στο πρόγραμμα σκέφτηκα οπότε ρίσκαρα και τα αποτελέσματα μου έδωσαν θάρρος να προχωρήσω στην έκδοση του. Φυσικά μέχρι και την τελευταία μέρα της κυκλοφορίας του μόνο τα πολύ κοντινά αγαπημένα μου πρόσωπα γνώριζαν για την έκδοση. Η δημοσίευση  της ανακοίνωσης  για την κυκλοφορία που έκανα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης λίγες μέρες πριν μπει το βιβλίο μου στα ράφια των βιβλιοπωλείων έφερε τόση αναστάτωση σε φίλους και γνωστούς που δεν προλάβαινα να απαντώ σε μηνύματα και να μου ζητούν προσωπική αφιέρωση στο βιβλίο που είχαν ήδη αγοράσει και τους ευχαριστώ πολύ για αυτή τους την πράξη.    

ΕΡΩΤΗΣΗ 3:ΟΤΑΝ ΓΡΆΦΑΤΕ ΓΝΩΡΊΖΑΤΕ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ Η' ΕΙΧΑΤΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΣΑΣ?

Όταν ξεκινώ να γράφω μια ιστορία έχω μια κεντρική ιδέα πως θέλω να κινηθώ μέσα στο βιβλίο όμως όσο η ιστορία προχωρά και μπαίνουν νέοι ήρωες μέσα σε αυτή αρχίσει και ξετυλίγετε ένα γαϊτανάκι μέχρι να φτάσουμε στο τέλος. Στα μονοπάτια του Έρωτα συμπλήρωνα σκηνές στο κείμενο μέχρι και την τελευταία μέρα πριν μπει τυπογραφείο. Όσο ό κύριος Τσαπίλης υπεύθυνος του Εκδοτικού Οίκου Ανατολικός που συνεργάστηκα για να βγάλω το βιβλίο μου, μου έστελνε το βιβλίο για έγκριση τόσο εγώ συμπλήρωνα κάτι που ήθελα να βάλω μέσα σε αυτό γιατί πίστευα ότι χρειαζόταν για να δέσουν τα κομμάτια του πάζλ και να ολοκληρωθεί όμορφα η ιστορία μου και φυσικά αυτές οι τελικές προσθέσεις έκαναν την μεγάλη διαφορά στο αναγνωστικό κοινό και μου έδωσε ιδιαίτερη χαρά.

ΕΡΩΤΗΣΗ 4: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΕΜΠΟΔΙΟ; ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ, ΣΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ Η ΜΕΤΑ;

Δεν υπήρχε κάποιο εμπόδιο που μπορώ να πω ότι με δυσκόλεψε. Κάθε κομμάτι που αφορούσε το τελικό αποτέλεσμα για το βιβλίο ήταν μια σοβαρή απόφαση για μένα και έπρεπε να την μελετήσω αρκετά πριν δώσω την έγκριση μου. Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά ήταν πως δυσκολεύτηκα αρκετά να κατασταλάξω σε κάποιο εξώφυλλο. Ήθελα κάτι δροσερό, φωτεινό και κυρίως να σε μαγνητίζει όταν βρίσκεσαι σε ένα χώρο που είναι γεμάτος από βιβλία. Οι επιλογές ήταν πολλές όμως η τελική απόφαση πιστεύω με δικαίωσε αφού αγαπήθηκε πολύ από το κοινό του.


ΕΡΩΤΗΣΗ 5: ΕΧΕΤΕ ΣΚΕΦΤΕΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΑΣ?ΑΝ ΝΑΙ ΠΟΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΜΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ?

Ήδη εδώ και λίγους μήνες γράφω το δεύτερο βιβλίο  και ευελπιστώ να κυκλοφορήσει του χρόνου τέτοια εποχή. Αν έπρεπε να το περιγράψω με μια λέξη θα ήταν κυριαρχία. Σε αυτό το βιβλίο μπαίνω σε χώρους όπου κυριαρχεί η εξουσία, η δύναμη, το χρήμα χωρίς φυσικά να μην έχω ένα δυνατό έρωτα για την πρωταγωνίστρια μου. Πιστεύω η ιστορία της Νεφέλης που ξεκινά λίγο δραματικά στην αρχή και όσο προχωρά και έρχονται στο φως νέα δεδομένα θα σας κάνει να την αγαπήσετε. Η Νεφέλη έχει ζήσει μια κόλαση στο πλευρό ενός δυνατού άντρα όμως για όλους υπάρχει η θεία δίκη και το κάρμα σε αυτή την ζωή και τίποτα δεν μένει ατιμώρητο. Δεν θα σας αποκαλύψω άλλα για το νέο μου βιβλίο για να μην χαλάσω την έκπληξη για το αναγνωστικό μου κοινό που περιμένει κάτι δυναμικό από μένα σαν το πρώτο βιβλίο που κυκλοφόρησα και πάει πολύ καλά και σύντομα θα επανακυκλοφορήσει.

ΕΡΩΤΗΣΗ 6: ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΩΣ ΘΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΑΤΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΑΣ ΜΕ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ?

Αν έπρεπε να χαρακτηρίσω το βιβλίο μου θα ήταν δυνατή αγάπη. Μια αγάπη που όλοι θέλουμε να ζήσουμε. Μια αγάπη που όλοι ονειρευόμαστε και τελικά είναι μόνο στα παραμύθια. Το βιβλίο αυτό ολοκληρώθηκε σε μια πολύ δύσκολη φάση της ζωής μου και μέσα σε αυτό έχω περάσει συναισθήματα που ούτε καν ήξερα πως είχα. Μπορώ να πω πως η Μυρτώ αποτελεί το alter ego μου σε θέμα αγάπης γιατί η δική μου ιστορία δεν είχε χάπι εντ όμως μέσα από αυτή γεννήθηκε ένα υπέροχο πλασματάκι που αποτελεί τον λόγο ύπαρξης μου και η είναι όλη μου η ζωή. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.



Ασημίνα σε ευχαριστώ πολύ για την εμπιστοσύνη  και σου εύχομαι ότι καλύτερο  από καρδιάς….
Λίτσα Λαμπρακοπούλου
Για το βιβλίο της παρέας



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου