Πέμπτη 17 Μαΐου 2018

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ EVA NATSI - Βy Litsa Labrakopoulou


ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ EVA NATSI



ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ:  Γεννήθηκε στις 16 Μαίου 1978. Είναι παντρεμένη, έχει δύο παιδάκια και μένει στην Αθήνα.
Σπούδασε ASTER Στην Ανωτέρα Σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων Ρόδου. Είναι Διαχειρίστρια στην σελίδα ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ , Blogger/owner στο https://vivliopareas.blogspot.gr/
και Floor Supervisor στην εταιρεία Hilton Athens.


1) Πείτε μας πώς αποφασίσατε να δημιουργήσετε αυτή την σελίδα?

Η αγάπη μου και το πάθος για τα βιβλία είναι σίγουρα αυτό που με ώθησε. Από μικρό παιδί θυμάμαι τον εαυτό μου με ένα λογοτεχνικό βιβλίο αγκαλιά, και πριν ακόμα τελειώσει, να ψάχνομαι πιο θα είναι το επόμενο. Μεγαλώνοντας, έψαχνα ένα τρόπο, να δώσω και εγώ το στίγμα μου σε αυτό το χώρο, πέρα από την ιδιότητα του συγγραφέα,  και να προσφέρω και εγώ με τη δική μου συμβολή.

2) Πού ωφελεί αυτή η σελίδα και Ποιος ο σκοπός  της?

Η ομάδα «ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ» καθώς και το ομώνυμο BLOG, στα 3 χρόνια λειτουργίας τους έχουν καταφέρει να κρατήσουν μια ευχάριστη παρέα σε πολλούς βιβλιόφιλους  - εξου και ο τίτλος ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ. Πέρα από αυτό, όλοι μαζί μοιραζόμαστε ιδέες, σκέψεις και όλα τα νέα από το χώρο του βιβλίου και βάζουμε το δικό μας λιθαράκι στο μαγικό αυτό χώρο της λογοτεχνίας. 

3)Πόσο πολύ αγαπάτε τα βιβλία ώστε να αφιερώνετε τόσες ώρες από την καθημερινότητα σας?

Από ότι φαίνεται είναι κάτι παραπάνω από μια απλή αγάπη. Είναι ας πούμε ένα στοίχημα με τον εαυτό μου για να δοκιμάσω τις δυνατότητες μου πάνω σε κάτι που δεν είναι τίποτα άλλο πέρα από ένα HOBY!

4)Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι ιστοσελίδα, παιδιά, δουλειά…ποιος είναι ο αδικημένος?

Mμμμ…πολύ καλή ερώτηση! Νομίζω πως όλοι λίγο πολύ είναι και αισθάνονται λίγο αδικημένοι. Όμως η αλήθεια είναι πως κοιμάμαι ελάχιστα για να προσφέρω το καλύτερο δυνατό σε όλους και όλα!

5)Είστε ικανοποιημένη από την αγάπη των αναγνωστών προς την σελίδα?

Σίγουρα μια σελίδα με τόσα χιλιάδες μέλη, δεν μπορεί να τους ικανοποιήσει όλους. Δυστυχώς υπάρχει φανατισμός και με τα βιβλία όπως και με πολλούς άλλους χώρους. Όμως η πλειοψηφία των μελών την έχει αγαπήσει με το παραπάνω και αυτό το εισπράττω από πολλά μηνύματα και σχόλια που λαμβάνω κατά καιρούς.

6)Πιστεύετε ότι ο αναγνώστης διαβάζει περισσότερο ή λιγότερο λόγο κρίσης και γιατί?

Πιστεύω και θέλω να είμαι αισιόδοξη, οτι όσοι αγαπάνε τα βιβλία δεν επηρεάστηκαν απο την κρίση. Πάντα υπάρχουν οικονομικές λύσεις είτε απο βιβλία σε προσφορές, είτε από κάποιες δανειστικές βιβλιοθήκες αλλά όπως όλοι μας, όταν έχουμε αδυναμία σε κάτι και μαζεύουμε τις οικονομίες μας α τα καταφέρουμε, έτσι και οι βιβλιοφάγοι θα βρουν τρόπο να αποκτήσουν τα αγαπημένα τους ταξίδια. Εξάλλου εν καιρό κρίσης, τα ταξίδια του νου και της σκέψης, είναι αρκετά πιο οικονομικά από τα πραγματικά ταξίδια.

7) Ποιο είναι το μότο σας?

Ίσως να μην μπορώ να αλλάξω την κατεύθυνση του ανέμου, μα μπορώ να προσαρμόσω τα πανιά προς τον προορισμό μου!

Εύα μου σε ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη σου και σου εύχομαι κάθε επιτυχία σε ότι κι αν κάνεις.

Επιμέλεια: ΛΙΤΣΑ ΛΑΜΠΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

9 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια στη Κα Λαμπρακοπούλου για την κίνησή της αυτή. Καλή συνέχεια στην Εύα Νάτση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαιρετική συνεντευξη💜Μπραβο Κα Λιτσα Λαμπρακοπουλου για την υπεροχη ιδεα σας.Οσο για την Ευα μας τα λόγια ειναι περιτα...💜💜💜

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαιρετική συνεντευξη💜Μπραβο Κα Λιτσα Λαμπρακοπουλου για την υπεροχη ιδεα σας.Οσο για την Ευα μας τα λόγια ειναι περιτα...💜💜💜

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ ωραια Συνέντευξη..για ενα ωραίο ανθρωπο🌹Μου αρεσε πολυ🌹Μπραβο σας🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή