Δευτέρα 13 Μαρτίου 2017

Η ΑΠΟΨΗ της ομάδας ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ για το βιβλίο "ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΚΕΛΛΥ" της ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΕΤΑΞΑ απο τις εκδόσεις Φυλατος




Γλυκιά μου Κελλυ…. Ένα βιβλίο που όταν διάβασα την υπόθεση ανυπομονούσα να το πάρω  στα χέρια μου και να χαθώ στις σελίδες του. Το θέμα του από μόνο του είναι ένα θέμα που ήμουν σίγουρη ότι θα ταίριαζε γάντι στην ψυχολογία μου καθώς είμαι και εγώ μια μητέρα και το βιβλίο αυτό άγγιξε την ψυχή μου και ήδη κατέχει μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Ένα βιβλίο ύμνος στην μητρική αγάπη, τον πόνο και την αγωνία που περνά κάθε μάνα όταν ξέρει πως πρέπει να παλέψει με κάτι που ταλαιπωρεί το ίδιο της το παιδί.  Ένα βιβλίο που με ταπεινότητα δείχνει την ουσία της πραγματικότητας, μια αληθινή ιστορία και όχι δημιούργημα της φαντασίας. Διαβάζοντας το σε κατακλύζει μια μελαγχολία και θλίψη που κάθεται στην ψυχή σου και σε τρώει η αγωνία που βίωσε αυτή η μάνα για το παιδί της. Γίνεσαι ένα και ταυτίζεσαι με την Μαριάννα, την μητέρα της Κελλυ.  Ζεις την δίκια της αγωνία. Η Κελλυ δεν είναι μόνο δικό της παιδι πια. Είναι παιδί μας, είναι το κοριτσάκι μας. Απίστευτη αφήγηση της συγγραφέας που σε κάνει να το νοιώσεις δικό σου. Η Κελλυ δίνει την δική της μάχη απέναντι στο σακχαρώδη διαβήτη.
Όλα ξεκινούν όταν η Κελλυ είναι 9 χρονων. Η οικογένεια κάνει ανέμελη τις καλοκαιρινές  διακοπές της σε ένα νησί και το μικρό κοριτσάκι βασανίζεται από μια αδιαθεσία που όπως όλες εμείς οι μητέρες θεωρούμε αθώα στο ξεκίνημα της ετσι και η Μαριάννα δεν μπορεί να αντιληφθεί  την αγωνία που θα περάσει μόλις επιστρέψουν πίσω.  Τα πράγματα όμως δεν πάνε καθόλου καλά για την μικρούλα και έτσι αναγκάζονται να πάνε στο νοσοκομείο και να κάνουν τις απαραίτητες εξετάσεις για να αποκαλύψουν τι συμβαίνει… Εκεί ξεκινά και ο Γολγοθάς τους , όταν ανακαλύπτουν πως το μικρό τους κοριτσάκι  το έχει επισκεφτεί ο σακχαρώδης διαβήτης σε βαθμό που να κινδυνεύει η ζωή της. Χαρακτηριστική η αφήγηση της μάνας που αναρωτιέται αυτό που κι όλες εμείς οι μητέρες το ιδιο συσκεφτόμαστε σαν πρώτη αντίδραση «ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΜΕΝΑ»? «ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ??» και εκει απαντά πάλι η ίδια στον εαυτό της «ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ? ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ». Τα συναισθήματα διαδέχονται το ένα το άλλο και η Μαριάννα βρίσκεται στη δύσκολη θέση να αντιμετωπίσει με θάρρος την ασθένεια του παιδιού της που θέλει ιδιαίτερη μεταχείριση , την ψυχολογία της μικρής που είναι στη δύσκολη ηλικία της εφηβείας, το άλλο της παιδί τον γιο της που με την φροντίδα που υποχρεούται να δείξει στην μικρή, έχει αμελήσει . Τα γεγονότα διαδέχονται το ένα το άλλο και  η ψυχική κατάσταση του μικρού κοριτσιού αναγράφεται έντονα από σελίδα σε σελίδα.
Καθώς λοιπόν η μικρή Κελλυ ακμάζει από την παιδική αθωότητα στην πικρή ωρίμανση, η συγγραφέας προκαλεί κάθε αναγνώστη στο σκεπτικισμό του τι είναι η ζωή? και Που ξέρεις τι σου επιφυλάσσει το μέλλον?
Ένα βιβλίο που θα πρότεινα ανεπιφύλακτα σε εκλεκτούς αναγνώστες έτοιμους για ένα μακρύ και  αισιόδοξο ταξίδι, έτοιμο να αφήσει εκλεκτές πινελιές χαραγμένες στον τρόπο που ο καθένας μας πρέπει να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες που μας επιφυλάσσει η μοίρα.  
Το βιβλίο φέρνει στην επιφάνεια της ψυχής του αναγνώστη ερωτήματα, πρόκληση για αναζήτηση λύσεων και μηνύματα που είχε θάψει από καιρό και τον στήνει στο τοίχο απέναντι σε όλα αυτά, επιτάσσοντας ότι ήρθε η ευκαιρία να τα λύσει  χωρίς από αδυναμία να τα χώσει στο σεντούκι της λήθης .  
Είναι ένα υπέροχο βιβλίο- ψυχογράφημα που θα αγγίξει πολλούς αναγνώστες. Το κάθε ταξίδι είναι μοναχικό. Διαβάστε το βιβλίο και είμαι σίγουρη ότι θα νιώσετε το ίδιο τράνταγμα ψυχής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου