Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

ΚΛΗΡΩΣΗ στις 20/03/2016 για δυο αντίτυπα του βιβλίου "Αν δεν ήμουν εγώ... Αν δεν ήμουν εδώ..." της Μαρία Κρόκου απο τις εκδόσεις Διώνη.

ΚΛΗΡΩΣΗ στις 20/03/2016
Για δυο αντίτυπα του βιβλίου "Αν δεν ήμουν εγώ... Αν δεν ήμουν εδώ..." της Μαρία Κρόκου απο τις εκδόσεις Διώνη. Μια προσφορά του εκδοτικού οίκου Εκδόσεις Διώνη.
Για συμμετοχή στην κλήρωση ακολουθήστε τα βήματα:
1. Μπείτε στην ομάδα ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ
2. LIKE στη σελίδα Τα βιβλία μου Κρόκου Μαρία και κοινοποίηση του διαγωνισμού μας.
3.Απαντήστε στην ερώτηση:"Αν δεν ήσασταν εσείς... Αν δεν ήσασταν εδώ..., ποιός/ποιά θα θέλατε να είστε και που θα θέλατε να βρίσκεστε"
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ! 
Πως μπορεί ο έρωτας μεταξύ μιας Τουρκάλας υπηρέτριας και ενός Έλληνα μεγιστάνα να επιβιώσει; Πως μπορούν να υπερπηδήσουν τα τεράστια εμπόδια που τους παρουσιάζονται; Όταν η σύζυγος του μεγιστάνα βρίσκεται δολοφονημένη, πως μπορούν να προχωρήσουν κυνηγημένοι από συγγενείς και αστυνομία; Ποιος ευθύνεται για τη δολοφονία της συζύγου και γιατί εμπλέκεται το FBI στο κυνηγητό που ξεκινά; Θα καταφέρουν τελικά ο Ιάκωβος και η Γιασεμή να ξεπεράσουν τις δυσκολίες και τα εμπόδια; Ή μήπως οι διαφορές είναι μεγαλύτερες από ό,τι υποπτεύονται... Και τα μυστικά περισσότερα από όσα μπορούν να αντέξουν;
Πόσες φορές δεν έχουμε αναρωτηθεί τι θα γινόταν Αν... Αν τα πράγματα είχαν έρθει αλλιώς... Αν δεν είχαμε βρεθεί σε εκείνο το σημείο, εκείνη την ώρα... Αν είχαμε επιλέξει τον άλλο δρόμο... Πολλά Αν στη ζωή... Όμως πόσες οι απαντήσεις; Ένα βιβλίο για την διαφορετικότητα και τις διαφορές που μας ενώνουν

20 σχόλια:

  1. Θα ήθελα να ήμουν εγώ αλλά σε έναν τόπο χωρίς προβλήματα με όλους όσους αγαπάω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα ήθελα να ήμουν εγώ αλλά σε έναν τόπο χωρίς προβλήματα με όλους όσους αγαπάω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα και καλό μήνα ας υποδεχτούμε τον Μάρτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα ηθελα να ημουν εγω με την οικογενεια μου.!!!!!!!!Προσωπικα δεν θα αλλαζα τιποτα. Αφροδιτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα ήθελα να είμαι σε μια καλύβα πανω σε ενα βουνό ...μαζί με την οικογένεια μου!!και οχι στην πόλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα ήθελα να ήμουν εγώ αλλά σε μία άλλη χώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα ηθελα να ημουν εγω εδω οπως τωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. θα ήθελα να ήμουν εγώ σε έναν κόσμο ήρεμο και με μέλλον για τα παιδιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα ήθελα να ήμουν και πάλι εγώ αλλά σε μια καλύτερη πολιτική και οικονομική κατάσταση της χώρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα ήθελα να είμαι ένας άγγελος που θα ταξίδευε παντού στην γη και θα μοίραζε υγεία,αγάπη και χαρά σε όσους τα χρειάζονταν πραγματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΝΩ ΤΙΣ ΑΔΙΚΙΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. θα ήθελα να ήμουν με τους φίλους και την οικογένειά μου στην Ελλάδα του 60

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. με την οικογένεια μου οπουδήποτε στον κόσμο θα ήταν υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. δε μπορώ να με φανταστώ σας κάποιο άλλο, οπότε θα ήθελα να ήμουν ο εαυτός μου αλλά στην Αμερική, για κάποιο λόγο θα ήθελα να μένω εκεί, έστω και για λίγο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. θα ήθελα να ζω σε μια σκανδιναβική χώρα, πχ Σουηδία, μαζί με τα οικεία σε εμένα πρόσωπα φυσικά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Θα ήθελα να ζήσω στην Αγγλία του 1920, πιστεύω θα μου άρεσε πολύ αυτή η εποχή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θα ήθελα να ήμουν εγώ και ζω με την οικογένεια μου σε κάποιο όμορφο νησί με υπέροχους κατοίκους. Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή