Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2016

Άποψη για το βιβλίο : "Μαύρα σαν τον έβενο μαλλιά " της Ελευθερίας Μεταξάς . Εκδόσεις Ωκεανός


"Μαύρα σαν τον έβενο μαλλιά "






Συγγραφέας: Ελευθερία Μεταξά.
Εκδόσεις Ωκεανός




Λίγα λόγια για το βιβλίο:



Η Έλσα Γληνού ήταν κάποτε μια διακεκριμένη ψυχολόγος, που συνεργαζόταν με την αστυνομία
στη διαλεύκανση εγκλημάτων. Η τελευταία υπόθεση που αναλαμβάνει στέφεται με απόλυτη επιτυχία, αλλά συνοδεύεται κι από ένα βαρύ τίμημα: τη δολοφονία του άντρα της, Αντρέα, και της κόρης της, Κάτιας. Νιώθοντας υπεύθυνη για τον θάνατό τους, αφήνεται να βουλιάξει σε μια άβυσσο σκοτεινή, ενώ, από κείνη τη στιγμή, όλα τελειώνουν για εκείνην. Όχι μόνο η επιτυχημένη της καριέρα, αλλά και η ίδια της η ζωή. Χρόνια αργότερα ένας παλιός φίλος και συνεργάτης θα της ζητήσει να επανέλθει στην ενεργό δράση, για να βοηθήσει ένα νεαρό ζευγάρι να βρει το παιδί του, που έπεσε θύμα απαγωγής. Παρά τους αρχικούς της ενδοιασμούς, τελικά πείθεται να αναλάβει αυτήν την υπόθεση, για να βρεθεί μπλεγμένη σε μια ιστορία που αφορά και το δικό της παρελθόν, μια ιστορία που θα την αναγκάσει να αντιμετωπίσει τους χειρότερους εφιάλτες της.





Η άποψη της Olga Armenaki για το βιβλίο:



Αυτό το σπουδαίο βιβλίο μου κράτησε συντροφιά το Σαββατοκυριακο που πέρασε! Αισθηματικό αφού μου δημιούργησε έντονα , δυνατά συναισθήματα συγκίνησης και αγάπης αλλά και αστυνομικό, αφού με έκανε να ψάχνω συνεχώς τον ένοχο! Κι ενώ ήμουν σίγουρη πως ήταν η.... άλλαζα γνώμη και έλεγα πως ήταν ο..... Ως το τέλος τους θεωρούσα όλους ενόχους, έμεινα καρφωμένη όμως στην καρεκλά μου ώσπου
 είδα τον/ην ένοχο να τιμωρείται!Ένα συγκλονιστικο, εκπληκτικό, υπέροχο, φανταστικό, τρομερό βιβλίο. Το διάβασα μέσα σε μία μέρα δεν μπορούσα με τίποτα να το αφήσω από τα χέρια μου. Τα συγχαρητήρια μου Ελευθερια Μεταξα .το συνιστώ ανεπιφύλακτα να το διαβάσετε. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου