Τρίτη 25 Απριλίου 2017

ΑΠΟΨΗ για το βιβλίο "ΚΛΕΙΣΤΟ ΦΕΡΕΤΡΟ" της SOPHIE HANNAH, εκδόσεις ΔΙΟΠΤΡΑ με την ματια της Stella Kaltsogianni



Ας ξεκινήσω λέγοντας ότι μπήκε στη λίστα με τα χειρότερα βιβλία που έχω διαβάσει έως τώρα...Ήταν τόσο ανούσιο και βαρετό που δεν ήθελα καν να μάθω τη λύση του μυστηρίου ακόμα κι αν δεν κατάφερα να την ανακαλύψω!Πως το κατάφερε αυτό ακόμα αναρωτιέμαι...
Καταρχάς την υπόθεση εξιστορεί ο Έντουαρντ Κάτσπουλ που ενώ είναι αστυνόμος της Σκότλαντ Γιάρντ τον γειώνει και αυτόν και το σινάφι του μέχρι εκεί που δε πάει για να εξυψώσει τον Πουαρό. Πραγματικά πιο ανίκανους δε θα μπορούσε να τους βγάλει. Δε ξέρω πως παρουσίαζε τον Πουαρό η Κρίστι γιατί μόνο ένα βιβλίο της έχω διαβάσει κι αυτό έχει λίγα χρόνια,(και θυμάμαι ότι μου άρεσε αρκετά)αλλά έτσι εγωκεντρικός και ψωνισμένος όπως τον παρουσίασε η Hannah, δε μου άρεσε καθόλου !!Σε μια συζήτηση που είχα κάποιος μου είπε ότι και αυτή έτσι τον παρουσίαζε(ας πουν αυτοί που ξέρουν καλύτερα)...αν ισχύει τότε ούτε η Κρίστι θα μου πηγαίνει και ίσως να έπεσα στην περίπτωση και να μου άρεσε εκείνο το βιβλίο...τι να πω.
Μείον ένα αστέρι για τον λόγο ότι δε δημιούργησε δικό της ήρωα κι άμα είχα κι επιλογή θα έβαζα μηδέν αντί για ένα για το σύνολο.Ήταν ένα φλατ ανάγνωσμα το οποίο δε μου δημιούργησε το παραμικρό συναίσθημα και μου τράβηξε το ενδιαφέρον σε ελάχιστες σελίδες. Άντε κι επειδή έσταξα πολύ χολή θα πω κι ένα καλό. Οφείλω να ομολογήσω ότι σε κάποια σημεία είχε απολαυστικούς διαλόγους.Κατά τα άλλα μακριά κι αγαπημένοι και φυσικά δε το συνιστώ σε κανέναν!

Υ.Γ Καλά το τέλος και την λύση δε θα τα σχολιάσω καν,το μόνο που θα πω είναι ότι μου φάνηκαν εντελώς γελοία!
1/5
ΚΛΕΙΣΤΟ ΦΕΡΕΤΡΟ
"Η λαίδη Αθελίντα Πλέιφορντ έχει καλέσει για μία εβδομάδα μερικούς φίλους στην έπαυλή της, αλλά η φιλοξενία τους δεν θα εξελιχθεί ως συνήθως. Ενώ οι καλεσμένοι καταφθάνουν, υπαγορεύει στον δικηγόρο της μια επείγουσα αλλαγή στη διαθήκη της – μια αλλαγή που σκοπεύει να ανακοινώσει το ίδιο βράδυ. Παραδόξως, έχει αποφασίσει να αφήσει απένταρα τα δυο παιδιά της και να κληροδοτήσει όλη την περιουσία της σ’ έναν άνθρωπο που δεν έχει παρά μερικές εβδομάδες ζωής… Ανάμεσα στους προσκεκλημένους βρίσκονται και δύο άντρες που η οικοδέσποινα δεν έχει συναντήσει ποτέ – ο διάσημος Βέλγος ντετέκτιβ Ηρακλής Πουαρό και ο αστυνόμος Έντουαρντ Κάτσπουλ της Σκότλαντ Γιαρντ. Κανένας από τους δύο δεν γνωρίζει για ποιο λόγο προσκλήθηκε… αλλά ο Πουαρό αρχίζει να υποψιάζεται ότι η λαίδη Πλέιφορντ αναμένει το χτύπημα ενός δολοφόνου. Aκόμη κι αν το ξέρουν, μοιάζει σαν καμία δύναμη στον κόσμο να μην μπορεί να τον σταματήσει."

1 σχόλιο:

  1. παραλιγο να το αγορασω ειδα Χανα και νομιζα οτι θα ηταν Αηδόνι αλλα κατοπιν μελετης τελικα δεν το πηρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή