Πέμπτη 26 Απριλίου 2018

ΑΠΟΨΗ για το βιβλίο "Θεοί από στάχτη", Πασχαλία Τραυλού (Βιβλίο 1), εκδόσεις ΔΙΟΠΤΡΑ με την ματιά της ΚΙΚΗΣ ΚΟΝΤΟΥ



Το βιβλίο αρχίζει από την Φώκαια της Μικράς Ασίας το 1914, συνεχίζει με πρόσφυγες στη Θεσσαλονίκη………. Στην αρχή αναφέρεται στην συνύπαρξη Τούρκων και Ελλήνων στην Φώκαια και μετά στην Θεσσαλονίκη ντόπιων και προσφύγων Χριστιανών , Εβραίων και Μουσουλμάνων. Η ιστορία μέχρι ένα σημείο μοιάζει με άλλα βιβλία…….Μόνο που αυτή ξεχωρίζει από τις πρώτες σελίδες με την προσωπική λυρική γραφή της Κας Τραυλού. Στη συνέχεια η ιστορία απογείωσε το βιβλίο……….. Η συγγραφέας με την μοναδική γραφή της κατάφερε να μας δώσει ένα εξαιρετικό μυθιστόρημα για τον ρατσισμό- τον έρωτα- την τέχνη, την τόλμη και την ελευθερία του ανθρώπου σε εποχές δύσκολες. Έπλασε χαρακτήρες ολοζώντανους με προκαταλήψεις και επιρροές του τόπου και της εποχής. Ακόμη σε όλο το βιβλίο υπάρχουν συναισθηματικές- κοινωνικοπολιτικές αναζητήσεις καθώς στοχαστικές και φιλοσοφικές ! Από τη στιγμή που άρχισα να το διαβάζω ο ενθουσιασμός μου μεγάλωνε συνεχώς………(Ένοιωσα τυχερή!!!!)είχα στα χέρια μου αυτό το υπέροχο λογοτεχνικό βιβλίο το 1ο της σειράς. Από τη στιγμή που το τελείωσα….ανυπομονώ για την συνέχεια με το Β βιβλίο. Η Κα Τραυλού μπήκε στις αγαπημένες μου συγγραφείς…… Είχα διαβάσει αρκετά βιβλία της παλαιότερα.….όπως και το Φιλί στα μάτια τελευταία, όλα πολύ καλά μου άρεσαν, το «Θεοί από στάχτη» (για μένα) το καλύτερο όλων!!!!! Συγχαρητήρια στην Κα Τραυλού και γρήγορα η συνέχεια με το Β βιβλίο!!!! Ευχαριστώ για το πανέμορφο ταξίδι μου!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου