Σάββατο 20 Απριλίου 2019

Η στήλη "BOOKάρουμε γιατί ΓΟΥΣΤάρουμε και ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΜΕ!!!" κλείνει ΕΝΑ χρόνο και γιορτάζουμε! 4 Δωρα σε ένα μήνα!!!

Ένας  χρόνος :
Πέρασε κιόλας ένας χρόνος  που ένα ανοιξιάτικο πρωινό χτύπησε το τηλέφωνο μου και άκουσα μια γλυκιά και χαρούμενη φωνή να μου προτείνει να αναλάβω την στήλη 
 BOOKάρουμε γιατί ΓΟΥΣΤάρουμε και ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΜΕ!!!
 Τα συναισθήματα μου ανάμικτα. Από την μια η χαρά και ο ενθουσιασμός μου να έχω μια δική μου στήλη με κάτι που αγαπώ πολύ… ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ, και από την άλλη το άγχος αν θα μπορέσω να φανώ αντάξια στην εμπιστοσύνη της Eύας Νάτση που είδε σε εμένα κάτι και που με εμπιστευόταν να σταθώ δίπλα της σε όλο αυτό το έργο που κάνει τόσο καλά χρόνια τώρα…. Εύα σε ευχαριστώ πολύ για όσα έζησα… όλα όσα θα ζήσω…. Όλα όσα πήρα από όλους αυτούς τους νέους ανθρώπους  ….(και εδώ θα ήθελα να ευχαριστήσω πάρα πολύ την @φραντζέσικα Μανγκέλ που ήταν η πρώτη που μου έκανε ποδαρικό …αλλά και όλους τους υπόλοιπους που στήριξαν την στήλη μου..) για κάθε όνειρο…  
ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ!
Η αγάπη μου για το βιβλίο στήριξη μου στις νέες πένες θα είναι εδώ ,και θα συνεχίσει….. Για αυτό σκέφτηκα να το γιορτάσουμε με τι άλλο με κληρώσεις βιβλίων….
Ευχαριστώ πολύ τους συγγραφείς και τους εκδοτικούς που προσφέρουν τα βιβλία τους για τα γενέθλια αυτά…
Μείνετε συντονισμένοι!! Ερχονται….
1η ΚΛΗΡΩΣΗ: 20/04-30/04 -  Μονάχα_ένα_σαγαπώ
2η ΚΛΗΡΩΣΗ: 01/05-10/05 - Οσο κρατάει μια στιγμή
3η ΚΛΗΡΩΣΗ: 11/05 - 20/05 - Η σεξουαλική ζωή μιας κόκκινης κότας
4η ΚΛΗΡΩΣΗ: 21/05 - 30/05 - Ο χορός της φωτιάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου