Δευτέρα 8 Απριλίου 2019

ΆΠΟΨΗ για το βιβλίο "Ο ΔΟΛΟΦΌΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΆΔΙ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΎ", CHRIS CARTER, με την ματιά της ΒΑΣΩΣ ΠΑΡΑΜΠΑΤΗ

CHRIS CARTER

Ο ΔΟΛΟΦΌΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΆΔΙ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΎ,

Η ΆΠΟΨΗ ΜΟΥ 📙✒️💞🔖

Όταν σ'ενα ερημικό και απομονωμένο σπίτι, έξω από το Λος Άντζελες, βρίσκεται το νεκρό σώμα μιας νεαρής γυναίκας ξεκινά ένας αγώνας δρόμου για τον Ρόμπερτ Χάντερ προκειμένου να ανακαλύψει τον δολοφόνο.Στον αυχένα του θύματος είναι χαραγμένος ένας παράξενος διπλός σταυρός, σήμα κατατεθέν του ψυχοπαθούς δολοφόνου.
Αυτό όμως, πρακτικά είναι αδύνατο, αφού ο δολοφόνος με το σημάδι του σταυρού συνελήφθη και εκτελέστηκε προ διετίας...
Τί συμβαίνει πραγματικά όμως???
Υπάρχει κάποιος επίδοξος μιμητής? Ή ο πραγματικός δολοφόνος είναι ακόμη ελεύθερος και ετοιμάζεται για νέο κύκλο βίαιων φόνων?
Ο Χάντερ και ο νέος του συνεργάτης καλούνται να ανακαλύψουν την αλήθεια και γρήγορα...
Το πρώτο βιβλίο του Κρις Κάρτερ με ήρωα τον ντεντέκτιβ Ρόμπερτ Χάντερ με εξέπληξε ευχάριστα, αφού δεν μπορούσα να το αφήσω μέχρι να τελειώσει...
Γραμμένο σε απλή γλώσσα και με ωραίες περιγραφές και έξυπνους διαλόγους, κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον μου, και ήταν σαν να παρακολουθώ ένα καλογυρισμενο αστυνομικό θρίλερ.
Όσες προβλέψεις και αν έκανα ,τον δολοφόνο δεν κατάφερα να τον βρω και το τέλος με άφησε άφωνη...
Τα μικρά κεφάλαια ,οι αφηγήσεις του συγγραφέα και οι αληθοφανείς και πραγματικοί χαρακτήρες κράτησαν την αγωνία μου στο πικ της, αφού οι ανατροπές διαδέχονταν η μία την άλλη...
Ένα βιβλίο με πλούσια δράση και πλοκή....
Ένα βιβλίο που μου κράτησε το ενδιαφέρον,μου άρεσε τρελά και σας το προτείνω ανεπιφύλακτα!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου