Τρίτη 9 Ιουνίου 2020

ΚΛΉΡΩΣΗ 19/06/2020 Οι Εκδόσεις Διόπτρα - Dioptra Publications προσφέρουν ενα αντίτυπο του βιβλίου "ΕΒΟΡΑ" του ΚΩΣΤΑ ΚΡΟΜΜΥΔΑ!


ΚΛΉΡΩΣΗ 19/06/2020
προσφέρουν ενα αντίτυπο του βιβλίου 

του ΚΩΣΤΑ ΚΡΟΜΜΥΔΑ!

Συγγραφέας: Band
Για συμμετοχή στην κλήρωση ακολουθήστε τα βήματα:
2. LIKE στη σελίδα ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ
3. Γράψτε μας ΣΧΟΛΙΟ στην αντίστοιχη ανάρτηση του διαγωνισμού μας!
  4. ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ του διαγωνισμου μας!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ

Η αγάπη, όταν τη μοιράζεσαι, μεγαλώνει…

Λένε πως όταν κάποιος σώζει μια ζωή είναι σαν να σώζει τον κόσμο όλο. Η δική μου ζωή άλλαξε τη μέρα που ο Αντώνης με γλίτωσε από βέβαιο θάνατο.

Συνέχισα την πορεία μου στο δύσβατο μονοπάτι του δικού μου παραδείσου, αλλά πλέον αφουγκραζόμουν περισσότερο τη φύση, εναρμονίστηκα μαζί της, μοιάζοντας με αγρίμι που κινείται αθόρυβα στο πυκνό δάσος.
Ο Αντώνης έγινε συνοδοιπόρος μου και σκαρφάλωσε μαζί μου στην κορυφή της αγάπης. Η μοίρα όμως είχε άλλα σχέδια για μας…

Υπάρχουν άνθρωποι που θα μας κάνουν δώρο κομμάτια της καρδιάς τους για να τα ενώσουμε με τα σπασμένα δικά μας. Είναι εκείνοι που περιμένουν αυτή την ιδανική ώρα, όταν ο έρωτας θα φυσήξει σαν δροσερός άνεμος.

Είναι αδύνατον να αφεθούμε στο μεγαλείο της αγάπης αν σκεφτόμαστε από την αρχή την κατάληξή της. Μόνο έτσι ο καθένας μας θα ανακαλύψει τον δικό του παράδεισο. Την Εβόρα του.
Αριάδνη

Εβόρα...
Αέρας, άνεμος, δροσερός καιρός, δροσερός τόπος, σκιερό μέρος... Απολαμβάνουν οι αισθήσεις... Απολαμβάνει και η ψυχή... Εβόρα ή και ευώρα, η καλή ώρα, η ιδανική στιγμή της ημέρας...

23 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε πολύ για το υπέροχο δώρο σας.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε για την προσφορά σας 💞

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστούμε για την προσφορά σας 💞

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Τι υπέροχο δώρο ... ελπίζω να είμαι τυχερή❤❤ Σας ευχαριστουμε παρα πολυ!!!

      Διαγραφή
    2. Τι υπέροχο δώρο ... ελπίζω να είμαι τυχερή❤❤ Σας ευχαριστουμε παρα πολυ!!!

      Διαγραφή
  5. Ευχαριστούμε πολύ για το εξαιρετικό βιβλίο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θερμά ευχαριστούμε για την προσφορά σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μακάρι να είμαι τυχερή να το αποκτήσω σύντομα κι αυτό το βιβλίο του!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δίνετε να διεκδικήσω το ωραίο βιβλίο που μας προσφέρετε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ σας ευχαριστούμε για την υπέροχη προσφορά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστούμε πολύ για το υπέροχο δώρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή