Πέμπτη 19 Ιουλίου 2018

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΜΩΡΑ’Ι’ΤΕΛΛH - Για το ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ απο την Λίτσα Λαμπρακοπούλου

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟN
ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΜΩΡΑ’Ι’ΤΕΛΛH


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ:  O Aπόστολος Μωραϊτέλλης γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Πρωτίστως δηλώνει αθλητής και είναι ακαταπόνητος ποδηλάτης. Οι σπουδές του είχαν ως αντικείμενο τον επιχειρησιακό χώρο με ειδίκευση στον τομέα της πληροφορικής και του μάρκετινγκ. Εμφορείται από την αγάπη του για τους ανθρώπους και για τη φύση. Μπήκε στην κοινότητα των προσκόπων στα έξι και έμεινε ως τα είκοσι δύο. Διδάχθηκε την αυτοδιάθεση και την αλληλεγγύη. Γράφει από τα παιδικά του χρόνια. 
Το 2013 εκδόθηκε το πρώτο του βιβλίο με τίτλο "7 γράμματα", το οποίο μεταφράστηκε στα Αγγλικά. Το μυθιστόρημα "Αιώνια σφραγίδα" κυκλοφορεί από τις
εκδόσεις Πνοή.



ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ:  Στην Ελλάδα του 21ου αιώνα όπου οι άνθρωποι γονατίζουν στον ακήρυχτο οικονομικό πόλεμο, ο Αλέξανδρος, η Ελίνα και η Όλγα θα συναντηθούν και θα ζήσουν τον έρωτα, το φάρμακο για τις πληγές που η Ιστορία ανοίγει στους ανθρώπους. Ένα ταξίδι του στο Τέξας θα τον φέρει αντιμέτωπο με μια πραγματικότητα που δεν θα μπορούσε ποτέ να φανταστεί. Θα μάθει πως δεν είναι η πρώτη φορά που τις συναντά. Η κοινή τους μοίρα πλέκει το σενάριο όπως μόνο εκείνη ξέρει. Θα βρεθούν αντιμέτωποι με το πεπρωμένο τους. Κάρμα για τρεις εραστές των αιώνων. Ανθρώπινοι μάρτυρες σε μια αντίστροφη μέτρηση, ρουφούν κάθε λεπτό που τους χαρίζεται σ' αυτή τη ζωή.



1)  Πότε καταλάβατε για πρώτη φορά ότι έχετε το χάρισμα της γραφής;

Από την παιδική μου ηλικία μου άρεσε να διαβάζω βιβλία. Μεγαλώνοντας σε εποχή χωρίς τηλεόραση και ηλεκτρονικά παιχνίδια. Στις τελευταίες τάξεις του Λυκείου οι πολυσέλιδες εκθέσεις μου έγιναν αφορμή να δοκιμάζω την αντοχή της καθηγήτριας μου  αλλά και να γεύομαι έκπληκτος την επιβράβευση της. Σε εκείνη την ηλικία που τα όνειρα κοσκινίζονται και κάποια γίνονται στόχοι έθεσα και την συγγραφή βιβλίου σαν έναν  από τους δικούς μου.

2)  Στο βιβλίο σας θα βρούμε γεγονότα που θα θέλατε να έχετε ζήσει;

Στην Αιώνια Σφραγίδα υπάρχει ένα ταξίδι στο Τέξας για δυο από τους τρείς πρωταγωνιστές τον Αλέξανδρο και την Όλγα που είναι σημαντικό για την πλοκή της ιστορίας μου. Δεν έχω ταξιδέψει ποτέ τόσο μακριά και θα ήθελα να πραγματοποιήσω αυτό το ταξίδι σε αυτήν την ζωή.

3)  Εκπληρώθηκαν οι προσδοκίες σας με την έκδοση του βιβλίου σας; 

Η συγγραφή είναι μέρος της ζωής μου τα τελευταία δέκα χρόνια. Η ενασχόληση μου αυτή με τροφοδοτεί ενέργεια. Η ολοκλήρωση ενός βιβλίου με την έκδοση του δίνει σάρκα και οστά σε ένα όνειρο που μοιράζεσαι με τους αναγνώστες σου. Νοιώθω χαρούμενος για την έκδοση του δεύτερου βιβλίου μου και προχωρώ το ταξίδι μου προσμένοντας τα καλύτερα σαν να είμαι ακόμα παιδί.

4)  Σε ποια ηλικία ήταν η πρώτη επαφή σας με το βιβλίο. Θυμάστε το πρώτο βιβλίο που διαβάσατε;

Το βιβλίο που θυμάμαι γιατί διάβασα περισσότερο από μια φορά είναι του Ιούλιου Βέρν ‹‹20.000 λεύγες κάτω από την θάλασσα››. Ήμουν στην Πέμπτη δημοτικού την πρώτη φορά που το διάβασα.

5) Τι συμβουλή θα δίνατε σε κάποιον που γράφει και θέλει να εκδώσει ;

Τρέφω απέραντο σεβασμό σε όσους γράφουν. Είναι μια δαπάνη που επιλέγεις να ξοδευτείς. Δεν πρέπει να σκέφτεσαι την έκδοση κατά την διάρκεια της συγγραφής. Αναπνέεις, ζεις την δημιουργία χωρίς να σκέφτεσαι την έκδοση. Αφήνεσαι στην χαρά που προσφέρει αυτή εισπράττοντας την στο ακέραιο.  Η έκδοση του βιβλίου θα καταναλώσει μεγάλο μέρος από την ενέργεια σου και είναι σίγουρα αναπόσπαστο κομμάτι στην προσωπική διαδρομή του συγγραφέα.

6) Ποιος από τους ήρωές σας είναι ο αγαπημένος σας και γιατί;

Αγαπώ τους τρείς ήρωες της Αιώνιας Σφραγίδας. Δυο γυναίκες και ένας άνδρας. Η πλοκή τους ανοίγει ένα παράθυρο σε ένα παρελθόν που μεταβάλει τον χρόνο που βιώνουν σαν δεδομένο όλοι οι  άνθρωποι  στην Γη. Αγαπούν ολοκληρωτικά αγνοώντας τον παράγοντα μοίρα. Νοιώθω και γράφω με την ίδια αγάπη και για τους τρείς.



7) Ποιο ήταν το ερέθισμα που έπλασε στο μυαλό σας την υπόθεση του βιβλίου σας;
Η αναζήτηση του ανθρώπου σε παρόντα χρόνο για την προηγούμενη ζωή του. Η μυθοπλασία στην Αιώνια Σφραγίδα εξυπηρετείται από την αστρολογία και έτσι μου δόθηκε η δυνατότητα να γράψω μια ιστορία που μπορεί να διαβαστεί από ενήλικους. Διαβάζω ιστορικά βιβλία και με συνεπαίρνουν ανεξάρτητα από την χρονική περίοδο στην οποία αναφέρονται. Χαίρομαι γιατί στην Αιώνια Σφραγίδα μεταφέρω τον αναγνώστη στον 1ο Αιώνα στην πρώτη Σταυροφορία και στην περίοδο της Γαλλικής Επανάστασης. Η ιστορική αναφορά γίνεται σαν να ξεφυλλίζει ο αναγνώστης ένα άλμπουμ με κάποιες παλιές  φωτογραφίες. Καταλαμβάνουν μικρό χώρο στο βιβλίο αλλά είναι τόσο δυνατές εικόνες που χρωματίζουν ανεξίτηλα  την πλοκή του.

8) Πιστεύετε ότι ζούμε παραπάνω από μια ζωές;   
       Η απάντηση είναι  τι θέλω να πιστεύω. Προτιμώ να ζούμε μια ζωή.

9) Μια φράση που σας αντιπροσωπεύει σήμερα;
Θα αναφέρω την φράση που με εμπνέει και βρίσκεται τυπωμένη στην ψυχή μου. Ανήκει στον διάσημο πρωταθλητή ποδηλασίας LanceEdwardArmstrong.‹‹ Ο πόνος είναι προσωρινός, η παραίτηση αιώνια››.

10)     Ποια τα σχέδιά σας για το μέλλον συγγραφικά και προσωπικά;
Συγγραφικά είμαι ενεργός. Μοιράζομαι τις σκέψεις μου στην ιστοσελίδα μου  www.loveissues.gr . Κουβαλάω  μια εικόνα που φορτώνει σκέψεις για το θέμα του επόμενου βιβλίου μου. Προσωπικά παραμένω ενεργός στον επαγγελματικό στίβο και ζω με το πένθος του πρόσφατου χαμού της αγαπημένης μου μητέρας. Τα σχέδια των ανθρώπων μοιάζουν με τις σκιές που χάνονται από μια απλή αλλαγή του φωτισμού που τις δημιουργεί.


Για το βιβλίο της παρέας
Λίτσα Λαμπρακοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου