Κυριακή 19 Αυγούστου 2018

BOOKαρομε και ΓΟΥΣΤάρουμε και καναμε μια mini ανακριση στην ΜΑΡΙΑ ΓΑΒΡΙΕΛΑΤΟΥ!


1. ‌Το πρώτο βιβλίο που διάβασα
  
Το πρώτο βιβλίο η καλύτερα παραμύθι ήταν το "Το κοριτσάκι με τα σπίρτα" , πρέπει να ήμουν εφτά χρονών και ομολογώ μέχρι σήμερα λατρεύω αυτό το υπέροχο μεν αλλά θλιβερό παραμύθι!

2. ‌Ο αγαπημένος μου παιδικός (λογοτεχνικός) ήρωας

Μα φυσικά το ''κοριτσάκι'' από το εν λόγω παραμύθι του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν που ανέφερα πιο πάν

3. ‌Το πρώτο βιβλίο που θυμάμαι

Παραμύθι θα έλεγα ότι ήταν το πρώτο μου βιβλίο γιατί η γενιά η δική μου μεγάλωσε με παραμύθια, έτσι το πρώτο μου ουσιαστικά βιβλίο- παραμύθι ήταν η θρυλική ΄΄Κοκκινοσκουφίτσα΄΄.


4. ‌Το πρώτο βιβλίο που αγόρασα με δικά μου έξοδα

Το πρώτο βιβλίο που αγόρασα θυμάμαι ήταν με χρήματα από τα κάλαντα και ήταν η Η ΚΑΛΥΒΑ ΤΟΥ ΜΠΑΡΜΠΑ-ΘΩΜΑ έργο της συγγραφέως Χάριετ Μπίτσερ Στοου. Η υπόθεση θυμάμαι με είχε συγκλονήσει από την πρώτη φορά που μας την έδειξε ο πατέρας μου σε ταινία. Ο πατέρας μου είχε μια μηχανή που έβαζες μέσα κάτι στρογγυλά καρούλια και στον τοίχο του σαλονιού θυμάμαι έπεφτε ο φακός και βλέπαμε το έργο ενώ εκείνος γύρναγε με ένα κουμπί κάθε σκηνή. Είναι η ωριαότερη ανάμνηση αυτός ο "σπιτίσιος σινεμάς" όπως τον έλεγα μικρή και θυμάμαι πως και πως που περίμενα να έρθει το Σάββατο για να μαζευτούμε όλοι μαζί και να απολαύσουμε μαζί με την ταινία τις νοστιμιές της μαμάς και τους λουκουμάδες που μας έφτιαχνε στο τέλος. Αυτός ήταν και ο λόγος να αγοράσω και σε βιβλίο την ΚΑΛΥΒΑ ΤΟΥ ΜΠΑΡΜΠΑ-ΘΩΜΑ , η ιστορία αν και σε πολλά σημεία δεν καταλάβαινα έννοιες και νοήματα σημαντικά είχε χαράξει τόσο την ψυχή μου που δεν μου αρκούσε να την βλέπω μόνο!

5. ‌Αν μπορούσα να επέμβω, να αλλάξω την πλοκή ή το εξώφυλλο ή και τα δύο σε ένα αγαπημένο 
λογοτεχνικό έργο αυτό θα ήταν

Δεν θα μπορούσα να αλλάξω τίποτα σε ένα βιβλίο που έχω διαβάσει και αυτό γιατί από τον συγγραφέα ως τον τελευταίο που δούλεψε για να βγει στο φως το βιβλίο έβαλαν μεράκι και κόπο και κυρίως ψυχή. 

6. ‌Αν μπορούσα να έχω γράψει ένα οποιοδήποτε βιβλίο (ενός άλλου συγγραφέα) 

Έχω θαυμάσει αλλά ποτέ δεν έπιασα τον εαύτο μου να πει ''αχ, να το είχα γράψει εγώ αυτό το βιλίο" γιατί απλά αγαπώ πολλούς ομότεχνους που με άγγιξαν τα βιβλία τους και η χαρά μου για την ποιότητα του γραπτού τους με βάζει σε άλλα συναισθήματα και όχι στην επιθυμία αυτή! 

7. ‌Το τελευταίο βιβλίο που διάβασα και προτείνω είναι

Το τελευταίο βιβλίο είναι αυτό που έχω ακόμα στα χέρια μου και δεν το έχω τελειώσει και είναι το ''ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΜΕ ΘΑ ΓΥΡΙΣΩ'' από τις αγαπημένες Έφη Καγξίδου και Λίνα Σπεντζάρη, ένα βιβλίο που με έχει συγκλονήσει και το συστήνω ανεπιφύλακτα!

8. ‌Στην βιβλιοθήκη μου υπάρχουν απαραίτητα τα πέντε παρακάτω βιβλία

Τα πέντε σημαντικά βιβλία στην βιβλιοθήκη μου φυσικά είναι η ΜΥΣΤΙΚΗ ΔΑΝΤΕΛΑ, το ΟΤΑΝ Ο ΡΗΓΑΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΤΗΝ ΝΤΑΜΑ και ΤΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΦΤΕΡΑ ΤΗΣ ΝΙΟΤΗΣ ΜΟΥ έργα δικά μου , που νομίζω μετά από τον κόπο , την αγάπη , τον χρόνο και την ψυχή που έδωσα την εποχή που τα έγραφα αξίζει νομίζω να έχουν την πρώτη θέση όσο εγωιστικό και να φανεί αυτό σε κάποιους! Τα άλλα δύο είναι ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ της Διδώς Σωτηρίου και η ΜΕΡΤΖΑΝΗ, ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ της Μάρθας Πατλάκουζα που με συγκλόνησε η ζωή της ηρωίδας της. 

9. ‌Στον ελεύθερο μου χρόνο

Στον ελεύθερο μου χρόνο που δυστυχώς είναι ανύπαρκτος και τον διεκδικώ πάντα από την προσωπική μου ξεκούραση, γράφω ή δημιουργώ με τεχνικές έργα τέχνης! 

10. ‌Αγαπημένο μου ΜΟΤΟ

Αγαπημένο ΜΟΤΟ;;;; ΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΩ , ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΖΩ! Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία για την τιμή μέσα από εδώ να πω και να μάθει για μένα κάτι παραπάνω το αναγνωστικό κοινό.     


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου