Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2018

ONLINE συνέντευξη με τον ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ στο ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ!


 Ο Παναγιώτης Δεληγιάννης γεννήθηκε τον Οκτώβριο του 1982 στην Αθήνα και ζει στην Βαρυμπόμπη. Είναι λάτρης της σκηνής του τρόμου και του φανταστικού από τότε που θυμάται τον εαυτό του. Έτσι αποφάσισε να αφήσει και το δικό του στίγμα σε αυτόν τον τομέα που αγαπάει τόσο πολύ.
Ο Στόχος (Ημερολόγιο) είναι το πρώτο μέρος της ιστορίας του που γεννήθηκε κατά τη διάρκεια των περιπάτων του στα δύσβατα μονοπάτια της Πάρνηθας.

Eva Natsi Πρώτα από όλα ποιο το κίνητρο που σε έκανε να ασχοληθείς με τη συγγραφή. Θα σε ενδιέφερε κάποιο άλλο είδος πέρα του μυθιστορήματος όπως είναι πχ η ποίηση, σενάριο, ή οτιδήποτε άλλο;


Παναγιώτης Δεληγιάννης Ήθελα να μεταφέρω τους φανταστικούς κόσμους που είχα στο μυαλό μου στο χαρτί. Η πράξη αυτή δεν είχε ως σκοπό την έκδοση αλλά την εξωτερίκευση όσων είχα μέσα μου.
Το σενάριο με ενδιαφέρει και έχω αρχίσει και ασχολούμαι συστηματικά με αυτό το είδος.

 Ευαγγελία Κυργιάκου Καλοταξιδο το βιβλίο έχω ακούσει πολλά καλά σχόλια...
Λοιπόν, υπάρχει κάποιο άτομο που διαβάζει πρώτο το βιβλίο σας πριν εκδοθεί??



Παναγιώτης Δεληγιάννης Καλησπέρα!Φυσικά. Εκτός από εμένα και την Άννα, υπάρχει και η φίλη μου η Σοφία (Κοντοθεοδώρου) που μου δίνει το τελικό οκ.
Αφροδίτη Κρεμμύδα Ποιά ώρα της μέρας προτιμάτε να γράφετε;


Παναγιώτης Δεληγιάννης Όλες τις ώρες! Προτιμώ αργά τη νύχτα όμως!

Χρυσάνθη Δημόγλου Καλοταξιδο να ειναι. Η επιλογη του εξωφυλλου ηταν δικη σας ιδεα η του εκδοτικου;



Παναγιώτης Δεληγιάννης Σας ευχαριστώ πολύ! Κοινή απόφαση.






Niki Paximada Αγαπημένο αναγνωσμα;

Παναγιώτης Δεληγιάννης  Η Ματίλντα του Ρόαλντ Νταλ!



Kiriaki Ganiti Ποιά ήταν η αφορμή για να ξεκινήσετε την συγγραφή αυτού του βιβλίου;



Παναγιώτης Δεληγιάννης Την ανάγκη για την δημιουργία του πρώτου και του δεύτερου μέρους του Στόχου, την είχα από μικρός. Αφορμή ήταν το 2013 ο ελεύθερος χρόνος που είχα



Χρήστος Διαμαντόπουλος Η ιστορια του ειναι εμπνευση σας η απο ιστορια αληθινη;

Παναγιώτης Δεληγιάννης είναι η ιστορία της ζωής μου , όπως θα ήθελα να είναι ή η ιστορία που έχω ζήσει ο ίδιος σε ένα παράλληλο σύμπαν

Eva Natsi Ένας συγγραφέας πιστεύεις ότι πρέπει να κρατάει σταθερά το είδος που έχει επιλέξει; Το να μπει στη διαδικασία να δοκιμάσει κι΄άλλα είδη γραφής είναι ρίσκο για τον ίδιο αλλά και για τον κόσμο του;


Παναγιώτης Δεληγιάννης Ο συγγραφέας πρέπει να γράφει αυτά που νιώθει και αυτά που θέλει να εκφράσει. Η συγγραφή είναι μια εσωτερική ανάγκη που πρέπει να ικανοποιεί αρχικά τον ίδιο και μετά τους υπόλοιπους.


Areti Tsamoura Ο ΤΙΤΛΟΣ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΛΙΓΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟΣ. ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΑΥΤΟ Η ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ Η ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΟΘΟΝΗ?  




Παναγιώτης Δεληγιάννης θα ήταν υπέροχο να έβλεπα κάποτε το έργο μου στον κινηματογράφο!


Kiriaki Ganiti Είχατε σκεφτεί από την αρχή το πως θα εξελισσόταν η ιστορία του βιβλίου ή την αφήσατε να σας οδηγήσει η ίδια η πλοκή;

Παναγιώτης Δεληγιάννης Το σενάριο έχει ολοκληρωθεί πριν αρχίσω να γράφω το βιβλίο. Από εκεί και πέρα οι ήρωες μου πατάνε πάνω σε αυτό, αλλά κάποιες φορές μου δείχνουν έναν άλλο δρόμο για να φτάσουμε λίγο πιο κάτω στην ιστορία.



Paraskevi Parissi Το χιούμορ είναι η κινητήριος δύναμη σας; και ποσό καθοριστικό ρολο παίζει στην συγγραφή ενός βιβλίου;



Παναγιώτης Δεληγιάννης Είναι η δύναμή μου! παίζει σημαντικό ρόλο!


Eva Natsi Η δημιουργία ενός μυθιστορήματος επιβάλλει μια διαδικασία στο μυαλό του κάθε συγγραφέα να δημιουργήσει χαρακτήρες, τοπία, εποχές και όλα όσα χρειάζονται ώστε στο αποτέλεσμα να προσφέρει στον αναγνώστη αυτή την αμεσότητα και να τον κάνει να "δεθεί" με αυτό που διαβάζει! Από που αντλείς αυτή την έμπνευση και ποσό δύσκολο μπορεί να είναι όλο αυτό;



Παναγιώτης Δεληγιάννης Έμπνευση. Για την ώρα μου είναι εύκολο, γιατί γράφω για εμένα και όχι κατόπιν παραγγελίας. Αν μου ζητηθεί να γράψω κάτι συγκεκριμένο μπορούμε να επανέλθουμε στο θέμα.


Αναστασία Μαυροπούλου Απο που εμπνευστηκατε το story του βιβλιου σας και αν καποια γεγονοτα της ιστοριας ειναι πραγματικα.



Παναγιώτης Δεληγιάννης από την περιοχή που ζω! Έχει πλούσια αρχαία και νέα ιστορία. Πολλά είναι πραγματικά! Δεν θα σου πω που τελειώνει η αλήθεια και αρχίζει η μυθοπλασία



Eva Natsi Πες μας λίγα λόγια για το βιβλίο σου ΣΤΟΧΟΣ



Παναγιώτης Δεληγιάννης Θα σας μιλήσω για το επόμενο βιβλίο. Αν ο Στόχος Ημερολόγιο κέρδισε μια θέση στην καρδιά σας, ο Στόχος Δευτέρα Παρουσία θα σας κάνει να ανατριχιάσετε. Το βιβλίο συνεχίζει από εκεί ακριβώς που τελειώνει το πρώτο μέρος και θα σας οδηγήσει σε παράξενα μονοπάτια. Θα αναθεωρήσετε πολλές απόψεις σας και θα κάνετε ένα μαγικό ταξίδι μέχρι το τέλος του κόσμου όπως τον γνωρίζουμε μέχρι σήμερα.


Kiriaki Ganiti Έχετε ξεκινήσει να τα γράφετε το δεύτερο μέρος καί αν ναί,πότε υπολογίζετε να κυκλοφορήσει;



Παναγιώτης Δεληγιάννης το δεύτερο μέρος είναι έτοιμο εδώ και 3 χρόνια! Σύντομα τα νέα!!!




Nina Kosmatou Φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα η υπόθεση του βιβλίου σας. Μια ερώτηση λίγο προσωπική...Κατά την διάρκεια της συγγραφής ή μετά αποζητάτε σχόλια, γνώμες από τους δικούς σας ανθρώπους; Κι αν ναι πόσο σας επηρεάζουν;



Παναγιώτης Δεληγιάννης Μόνο από τη γυναίκα μου και μια καλή μου φίλη! Αν μου πουν το οκ, τότε είμαι σίγουρος ότι όλα είναι όπως πρέπει!

Αναστασία Μαυροπούλου Πηγη εμπνευσης αποτελει η καθημερινοτητα σου και καποια βιωματα σου;



Παναγιώτης Δεληγιάννης Πηγή έμπνευσης είναι τα πάντα! Από ένα βίωμα, ένα ερέθισμα μια εμπειρία, μέχρι ένα πολύ σημαντικό γεγονός!



Eva Natsi Ξεκινώντας τη συγγραφή του Στοχου,σκεφτόσουν πως θα ακολουθήσει και συνέχεια;



Παναγιώτης Δεληγιάννης Ήξερα τη συνέχεια, αφού αρχικά ήθελα ένα βιβλίο και όχι διλογία. Τώρα έχουμε φτάσει στην τριλογία, με το τρίτο βιβλίο να λειτουργεί αυτόνομα από τα άλλα δύο.


Liana Tzimogianni Είσαι πατέρας ενός γιου 5 ετών. Θα σκεφτόσουν να γράψεις και παιδικό βιβλίο;

Παναγιώτης Δεληγιάννης θα ήθελα κάποια στιγμή! Τα παιδιά είναι το πιο δύσκολο κοινό!



Χριστίνα Τζανέτου Προκόπη Υπάρχουν συγγραφείς που θέλουν να δώσουν στο κοινό το έργο Τους!! Υπάρχουν σήμερα αυτές οι ευκαιρίες??



Παναγιώτης Δεληγιάννης υπάρχουν! Απλά θέλει σωστά βήματα

Eva Natsi Όταν σε διαβασα...ειπα ο Έλληνας Κινγκ...αληθεια τον διαβαζεις;Αν ναι πιστεύεις πως σ επηρεασε συγγραφικά;


Παναγιώτης Δεληγιάννης Μεγάλη μου τιμή, αν και αυτά είναι υπερβολές. Δεν μου αρέσουν τα καλούπια αν και μου έστειλε πρόσφατα ο Κινγκ και μου είπε πως τον αποκάλεσαν ο Αμερικάνος Δεληγιάννης😅😆😂. Δεν μου αρέσει η γραφή του Κινγκ, αν και οι ιστορίες του είναι φανταστικές.



ΒΙΛΗ ΚΟΥΝΙΝΙΩΤΗ  Θα εγραφες ποτε αλλου ειδους βιβλιο ? Π.χ αισθηματικο;



Παναγιώτης Δεληγιάννης θα έγραφα πολιτικό, κοινωνικό, παιδικό ή χιουμοριστικό



Kiriaki Ganiti Περιμένατε να γίνει τόσο αγαπητό το βιβλίο σας στο κοινό;



Παναγιώτης Δεληγιάννης Ειλικρινά όταν το έγραφα δεν περίμενα ποτέ ότι θα κυκλοφορήσει. Το έγραφα για εμένα! Όλο αυτό που ζω είναι ένα υπέροχο παραμύθι!



Kiriaki Ganiti Μακάρι το δεύτερο να αγαπηθεί εξίσου καί παραπάνω από το πρώτο!!!



Eva Natsi Έκανες έρευνα όσον αφορά την ιστορική αλήθεια γιατί κάποια ιστορικά κομμάτια ειναι εντονα στο βιβλιο. Σε ποιες πηγες οδηγηθηκες;



Παναγιώτης Δεληγιάννης Φυσικά. Η έρευνα που έκανα μου πήρε έξι ολόκληρους μήνες. Δεν άφησα ούτε τη μικρή λεπτομέρεια στην τύχη της. Όσα έμαθα στους 6 μήνες μου φανέρωσαν μυστικά που έπρεπε να μείνουν κρυφά


Kiriaki Ganiti Πέρα από τον Στόχο έχετε γράψει άλλο βιβλίο το οποίο θα θέλατε να εκδοθεί;



 Παναγιώτης Δεληγιάννης εκτός από το δεύτερο μέρος του στόχου, γράφω άλλα 4. Θα ήθελα κάποτε να βγουν προς τα έξω



Κική Κόντου Όταν βγαίνει το βιβλίο στην κυκλοφορία υπάρχει άγχος για την αποδοχή του αναγνωστικού κοινού........και οι προσδοκίες σου ικανοποιούνται ?



Παναγιώτης Δεληγιάννης ο κάθε δημιουργός θέλει να αγαπηθεί το έργο του. Μέχρι τώρα όλα είναι ονειρικά!

Βίκυ Τερζίδου Ποιο είναι το πιο ιδιαίτερο σχόλιο-κριτική που έχετε ακούσει ως τώρα για το βιβλίο σας;



Παναγιώτης Δεληγιάννης Έχω ακούσει αρκετά ιδιαίτερα! Ένα που με άγγιξε ήταν από μια κυρία που είχε ένα σοβαρότο πρόβλημα υγείας και μου είπε πως για λίγες ώρες την έκανα να ξεχαστεί από αυτό που περνούσε



Kiriaki Ganiti Το αναγνωστικό κοινό στην Ελλάδα φανταζόσασταν ότι θα ήταν τόσο "ανοιχτό" ως πρός τα βιβλία τρόμου/φαντασίας;



Παναγιώτης Δεληγιάννης Φυσικά και είναι. Ζούμε στη χώρα που έχει δημιουργήσει τόσους σκοτεινούς μύθους!


Λενα Ντιβερη Μπορεί και ο αναγνώστης να ισχυριστεί ότι μέσα από τα βιβλία σας γνωρίζει λίγο κι εσάς τον ίδιο;



Παναγιώτης Δεληγιάννης Φυσικά! Έχω βάλει αρκετό Παναγιώτη μέσα στα βιβλία μου! Αρκεί να ψάξετε καλά!



Kiriaki Ganiti Θα μπορούσατε να φανταστείτε τον εαυτό σας πρωταγωνιστή σε ένα από τα βιβλία σας καί τί τέλος θα δίνατε στον ήρωα;;


Παναγιώτης Δεληγιάννης πονηρή ερώτηση😂. Το τέλος που του αξίζει! Ίσως και να είμαι εγώ ο πρωταγωνιστής!



Kiriaki Ganiti Α τώρα μας εξάπτετε παραπάνω το ενδιαφέρον να το διαβάσουμε!!


Μαρία Κόντου Θα ήθελα να ρωτήσω... Η ιστορία οδηγεί τον συγγραφέα ή ο συγγραφέας την ιστορία! Ποιος είναι αυτός που παίρνει τα ηνία και τις αποφάσεις;



Παναγιώτης Δεληγιάννης Ο συγγραφέας την ιστορία! Σε ορισμένα σημεία οι ήρωες δείχνουν έναν διαφορετικό δρόμο, αλλά σε γενικές γραμμές ο συγγραφέας!



Αναστασία Μαυροπούλου  Ποιες ειναι οι προσδοκίες σου μετα απο αυτο το βιβλιο;Την περιμενες την επιτυχια του βιβλιου σου και την γρηγορη αποδοχη του απο τον κοσμο;



Παναγιώτης Δεληγιάννης Αυτό που με ικανοποιεί, είναι ο Στόχος να μπαίνει καθημερινά σε όλο και περισσότερες καρδιές. Θα μου άρεσε και οι επόμενες οι ιστορίες μου να γίνουν αγαπητές! Ίσως με αυτό που κάνω, να σας αποκαλύψω σε λίγα χρόνια κάποιες αλήθειες για τον ψεύτικο κόσμο που ζούμε... Και θα είναι τρομακτικές


Eva Natsi Υπηρχε καποιο σημείο στο βιβλίο πoυ φοβηθηκες μηπως δε διαχειριστεις σωστα;



Παναγιώτης Δεληγιάννης Όχι. Έγραψα αυτά ακριβώς που ήθελα να γράψω. Και σήμερα να το έγραφα πιστεύω ότι θα έγραφα αυτά ακριβώς.


Βίκυ Τερζίδου Τι φοβάται κάποιος που ασχολείται με τον τρόμο σαν είδος συγγραφής;



Παναγιώτης Δεληγιάννης Τις ιστορίες του! Τα τζάμια που χτυπούν τη νύχτα από αυτά που έχεις ξυπνήσει!



Kiriaki Ganiti Σας αρέσει το ευτυχισμένο αλλά αληθοφανές ή το άσχημο τέλος στα βιβλία σας;



Παναγιώτης Δεληγιάννης χαχα. Δεν έχω πει σε κανέναν τι τέλος έχει το βιβλίο μου. Γενικά μου αρέσει το κακό τέλος στα βιβλία που διαβάζω



Agaph Georgiadou Ποιο βιβλίο σε ενθουσίασε τελευταία κ προτείνεις στο κοινό σου?


Παναγιώτης Δεληγιάννης Οι βαλίτσες του Άουσβιτς. Φριχτά αληθινό



Georgia Retetakou Οι πληροφορίες που παίρνουμε για την ιστορία της περιοχής της Δεκέλειας είναι άγνωστες σε πολλούς, άρα σημαντικές. Στο βιβλίο σου δίνεις έμφαση σε αυτά τα στοιχεία. Απο πού άντλησες τις τόσο σημαντικές πληροφορίες που μας αναφέρεις στον Στόχο σου;



Παναγιώτης Δεληγιάννης Με διάβασμα φυσικά!!! Και πολλές εμπνεύσεις!




Maria Margariti Περιμενουμε με αγωνια το επομενο βιβλιο..! Ποιος ειναι για σενα ο επομενος Στοχος σου?



Παναγιώτης Δεληγιάννης Ο επόμενος στόχος μου είναι δύο πρότζεκτ που δουλεύω εδώ και δύο μήνες! Δεν θα σας πω όμως ακόμα τίποτα
Eva Natsi Πες μας λιγα λογια γιατην σειρα "12 λεξεις"

Παναγιώτης Δεληγιάννης Η σειρά 12 λέξεις ξεκίνησε από την ιδέα μιας καλής μου φίλης. Η ανταπόκριση των αναγνωστών ήταν άμεση και έτσι σιγά σιγά βρίσκομαι στο τέλος της σειράς. Ελπίζω να την δείτε σύντομα στα ράφια!



Katerina Tsolaki Ποσο σημαντικο για σενα ειναι να βαζεις συγγραφικους στοχους ; Αν αποτυχεις, πως νιωθεις;



Παναγιώτης Δεληγιάννης Δεν βάζω στόχους! Το κάνω από εσωτερική ανάγκη! Γράφω για να εξιλεωθώ από τα δαιμόνια που με κατασπαράζουν



Αναστασία Μαυροπούλου Αν γυρναγες τον χρονο πισω θα αλλαζες κατι απο το βιβλιο σου;



Παναγιώτης Δεληγιάννης Θα άλλαζα μία άνω τελεία στη σελίδα 225



Kiriaki Ganiti Πιστεύετε ότι το βιβλίο σας "Στόχος" πέτυχε τελικά τον στόχο του απέναντι στον κάθε αναγνώστη;



Παναγιώτης Δεληγιάννης πετυχαίνει στόχους καθημερινά! Ο Στόχος είναι οι καρδιές των αναγνωστών!




Eva Natsi Πως αντιμετωπίζεις τυχών αρνητικές κριτικές;



Παναγιώτης Δεληγιάννης Με υπευθυνότητα. Μαθαίνουμε για να εξελισσόμαστε και να γινόμαστε καλύτεροι.


Liana Tzimogianni Συνήθως ένας συγγραφέας θέλει να περνά κάποιο μήνυμα (είθισται κοινωνικό) στα βιβλία του. Εσύ τι μήνυμα ήθελες να περάσεις στον Στόχο; :)



Παναγιώτης Δεληγιάννης Θα καταλάβετε που το πάω όταν τελειώσει η τριλογία! Είναι κάτι σαρωτικό!


Ηλιας Τεντζογλιδης Ποιο ειναι το προσωπικο σας κριτηριο ως αναγνωστης;


Παναγιώτης Δεληγιάννης Να ύπάρχει καλό στόρι. Και η γλώσσα να είναι απλή


Christina Chris Athanasiadou Παναγιώτη λάτρεψα τον στόχο σου και το έβγαλα πολλές φώτο σε διάφορες γωνιές του σπιτιού μου. Περιμένω πώς και πώς το επόμενο που θα βάλει φωτιά το φακό της φωτογραφικής μηχανής. Η ερώτηση μου είναι αργεί πολύ η συνέχεια;



Παναγιώτης Δεληγιάννης Είμαι χαρούμενος που κέρδισε μια θέση στην καρδιά σας! Σύντομα τα νέα!!




Βίκυ Τερζίδου Τι θα μπορούσατε να θυσιάσετε για να πετύχετε τον στόχο σας;



Παναγιώτης Δεληγιάννης Τίποτα. Αν δεν πετύχει, δεν πέτυχε


Eva Natsi Πες μας τη γνώμη σου για την πορεία του βιβλίου και την εξέλιξη του σε αυτές τις δύσκολες εποχές.



Παναγιώτης Δεληγιάννης Το βιβλίο μέσα στην κρίση των τελευταίων δέκα ετών, έχει πάρει τα πάνω του, αφού ο κόσμος το αγκάλιασε. Το βιβλίο είναι η πιο φθηνή απόλαυση και σε ταξιδεύει όπου θες, όποια ώρα θες.
 

Eva Natsi Παναγιώτη ψαχουλευοντας στις φωτογραφιες σου βρηκα αυτην. Θα ηθελα να μας πεις καταρχας τι ειναι, και ποιος εκανε αυτην την απιστευτη δουλεια στο μακιγιαζ




Παναγιώτης Δεληγιάννης Φυσικά η Άννα ! Και σε λίγο καιρό θα κάνει πιο τρομακτικές δουλειές!

 Αν και το να βάφεις νύφες είναι το πιο τρομακτικό από όλα



Eva Natsi Είσαι αισιόδοξος για το μέλλον της λογοτεχνίας, με τη μορφή του χειροπιαστού βιβλίου και όχι των e-books; Πιστεύεις πως ο κόσμος θα συνεχίσει να βρίσκει τρόπους να διαβάζει παρά τα προβλήματα και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει;

Παναγιώτης Δεληγιάννης Το χαρτί δεν θα πεθάνει ποτέ. Το Ebook είναι ήδη νεκρό (για πολλούς)

Eva Natsi Συγγραφή και παράλληλη εργασία. Πόσο εφικτό μπορεί να είναι για έναν συγγραφέα αυτός ο συνδυασμός χωρίς τις ανάλογες συνέπειες αντίστοιχα γνωρίζοντας ότι η συγγραφή "επιβάλλει" καθαρό μυαλό και ένα είδος ηρεμίας από οποιουσδήποτε εξωτερικούς παράγοντες;

Παναγιώτης Δεληγιάννης Υπέροχη ερώτηση. Θα απαντήσω για εμένα. Η εργασία μου προσφέρει πολλές εμπειρίες και χαρακτηριστικά που μπορώ να τα ενσωματώσω στους ήρωές μου, αφού έρχομαι καθημερινά σε επαφή με διαφορετικούς ανθρώπους, από όλα τα κοινωνικά στρώματα.

Και γενικά, το να κάνω και κάτι άλλο βοηθάει στη σκέψη

Eva Natsi Αγαπημένα βιβλία όπως και αγαπημένοι Έλληνες και ξένοι συγγραφείς;

Παναγιώτης Δεληγιάννης Άπειρα τα βιβλία. Αγαπημένοι συγγραφείς είναιο Βιλχελμ Ράιχ, ο Γκράχαμ Μάστερτον, ο Ρόαλντ Νταλ, η Τζ Κ Ρόουλινγκ, ο Τζάστιν Κρόνιν και ο Νίκος Τσιφόρος.

Natasa Savva Υπάρχει κάποιο βιβλίο που Όταν το διαβάσατε είπατε μέσα σας πως θα θέλατε να το έχετε γράψει εσεις;

Παναγιώτης Δεληγιάννης Πολλά! Τα Χάρι Πότερ είναι τα πρώτα στη λίστα


Eva Natsi Θεωρείς πως η φαντασία, οι εμπειρίες και το ταλέντο είναι ικανά να ανταπεξέλθουν στην συγγραφή ενός βιβλίου ή επιβάλλεται και μια περισσότερο μόρφωση ώστε να είναι δεδομένη και η επιτυχία;

Παναγιώτης Δεληγιάννης Άλλο πράγμα η συγγραφή, άλλο πράγμα η επιτυχία. Πολλά βιβλία είναι πετυχημένα λόγω μάρκετινγκ και πολλά που αξίζουν δεν τα γνωρίζουμε. Για την συγγραφή ενός καλού βιβλίου, χρειάζεσαι μια καλή ιστορία, σωστά δομημένοι χαρακτήρες και μπόλικη δουλειά.

Kiriaki Ganiti Έχει περάσει ποτέ από το μυαλό σας η ιδέα να μεταφραστούν τα βιβλιά σας καί σε άλλες γλώσσες καί να δεχθούν μεγαλύτερη αναγνώριση;

Παναγιώτης Δεληγιάννης Φυσικά και το έχω σκεφτεί! Θα ήταν υπέροχο!

Θεωνη Κωνσταντοπουλου Προσωπικά θέλω πολύ να διαβάσω το βιβλίο σας ( & θα το πράξω άμεσα).  Ήθελα όμως να ρωτήσω τι θα λέγατε σε κάποιον για να τον πείσετε πως πρέπει να διαβάσει το βιβλίο σας;;

Παναγιώτης Δεληγιάννης Μέσα από αυτό θα ζήσετε τρομακτικές εμπειρίες και θα ανακαλύψετε μυστικά που ίσως και να αλλάξουν τα πιστεύω σας

Eva Natsi Έμπνευση. Υπάρχουν στιγμές που σε ανύποπτο χώρο και χρόνο απρόοπτα χτυπάει το καμπανάκι; Τι γίνετε όταν έρθει απρόσμενα και σε βρει μακριά από τον προσωπικό σου χώρο;

Παναγιώτης Δεληγιάννης Πάντα έχω μαζίμου ένα τετράδιο για να γράφω τις εμπνεύσεις της στιγμής.

Litsa Niarchakou Δεν διαβάζω τέτοια βιβλία.... πως θα με έπειθε ο συγγραφέας να δοκιμάσω????

Παναγιώτης Δεληγιάννης Μέσα από αυτό θα ζήσετε τρομακτικές εμπειρίες και θα ανακαλύψετε μυστικά που ίσως και να αλλάξουν τα πιστεύω σας. Και από την άλλη καλό είναι να δοκιμάζουμε που και που και ένα απαγορευμένο καρπό


Παναγιώτης Δεληγιάννης την Αθανασία! (όχι την Νταβαρίνου που κέρδιζε στους διαγωνισμούς)

Αναστασία Μαυροπούλου Να σαι καλα φιλαρακι για το χιουμορ που μας χαριζεις.Υποκλίνομαι

Γιώτα Κουτσογεωργοπούλου Αγαπημένος ήρωας βιβλίου;

Παναγιώτης Δεληγιάννης ο Νικ Έιταν, από το Δίψα για Αίμα!


Penny Avgeri Από ποια ηλικία ξεκινήσατε να γράφετε;;;Θα έχει και συνέχεια το βιβλίο σας;;;

Παναγιώτης Δεληγιάννης Γράφω από μικρός. Φυσικά! Σε λίγο καιρό θα έχετε τα νέα!


Άννα Σπανογιώργου Παναγιώτη, εγώ θα σε ρωτήσω κατά πόσο πιστεύεις ότι οι σκιές κρύβουν απόκοσμα; Και σε ποιον βαθμό η γνώμη σου αυτή επηρέασε την εξέλιξη του βιβλίου σου; (εννοείται περιμένω εναγωνίως το δεύτερο μέρος!)

Παναγιώτης Δεληγιάννης Οι ανθρώπινες ψυχές και πράξεις δημιουργούν τα απόκοσμα. Σε ευχαριστώ πολύ Άννα μου!

Παναγιώτης Δεληγιάννης η εξέλιξη της τριλογίας είναι κάτι που θα σε κάνει να νιώσεις ανατριχίλες. Δεν το περιμένεις με τίποτα αυτό που θα συμβεί

Kiriaki Ganiti Θα γράφατε ποτέ ένα βιβλίο του οποίο θα βασίζεται σε αληθινά γεγονότα ή νομίζετε πως κάτι τέτοιο θα σας περιόριζε στο ν'αναπτύξετε την ιστορία όπως θα θέλατε;

Παναγιώτης Δεληγιάννης και τα γεγονότα, όπως μας τα παρουσιάζουν, κρύβουν πολλές αναλήθειες, μην το ξεχνάμε αυτό. Ίσως αυτά που γράφω να είναι αλήθειες και όσα γνωρίζουμε να μην ειναι.

Madalena Io Ποιούς στόχους έχετε θέσει για το συγγραφικό μέλλον σας

Παναγιώτης Δεληγιάννης Ο Στόχος μου είναι ταξιδεύουν οι αναγνώστες μέσα από τα βιβλία μου και να ζήσουν έστω και λιγάκι, όσα ζω εγώ μέσα στο κεφάλι μου από τότε που κατάλαβα τον εαυτό μου. Είναι ένας μαγικός κόσμος εκεί μέσα!

Eva Natsi Προσωπικά βιώματα και εμπειρίες παίρνουν θέση στην γραφή σου; Και αν ναι πόσο εύκολο είναι να εκτίθεται κάτι προσωπικό δικό σου δημόσια;

Παναγιώτης Δεληγιάννης Φυσικά. Βιώματα, εμπειρίες, απόψεις και ιδέες.
 Δημόσιο είναι και το facebook. Δεν με ενοχλεί καθόλου. Είμαι περήφανος για τις απόψεις μου

Eva Natsi Ελεύθερος χρόνος; Και πως αξιοποιείται;

Παναγιώτης Δεληγιάννης Διάβασμα, ταινίες, μουσική, αθλητισμός και ηλεκτρονικά παιχνίδια και ταξίδια!!! Πολλά ταξίδια!

Kiriaki Ganiti Κατά την γνώμη σας ποιά τα συστατικά ενός καλού βιβλίου;

Παναγιώτης Δεληγιάννης Τρομερή υπόθεση, σωστά δομημένοι χαρακτήρες και απλή γλώσσα

Kiriaki Ganiti Θα μπορούσατε να συνεργαστείτε με κάποιον άλλον συγγραφέα καί να γράψετε από κοινού κάποιο βιβλίο;

Παναγιώτης Δεληγιάννης Ίσως. Παλιά έλεγα ναι.

Eva Natsi Τελειώνεις συγγραφικά ένα βιβλίο...και ολοκληρωμένο πλέον στα χέρια σου, εσυ από τη θέση του αναγνώστη έχει υπάρξει φορά που σε έβαλε στη διαδικασία να σε κάνει να σκεφτείς, να αναλογιστείς, να γίνεις πιο ώριμος κατά κάποιο τρόπο από αυτό το οποίο εσυ ο ίδιος δημιουργησες;

Παναγιώτης Δεληγιάννης Κάθε εμπειρία σου προσφέρει έναν βαθμό ωριμότητας. Κάθε εμπειρία σε αναβαθμίζει. Κάθε εμπειρία σου δίνει κάτι που δεν είχες πριν , καλό ή κακό.

Eva Natsi Τι θεωρείς επιτυχία από το αναγνωστικό κοινό σε κάθε δημιούργημα σου;

Παναγιώτης Δεληγιάννης Αν το βιβλίο μου κερδίζει τις καρδιές των αναγνωστών, τότε θεωρώ ότι πέτυχε τον Στόχο του.

Αναστασία Μαυροπούλου Πες μας ενα συγγραφέα που θαυμαζεις και τον εχεις προτυπο σου;

Παναγιώτης Δεληγιάννης ο Γκράχαμ Μάστερτον. Απλός, καθημερινός και πάντα χαμογελαστός!

Eva Natsi Υπενθυμιζω παλι την σελίδα του Παναγιωτη για όσους δεν ειναι μελη στη σελιδα να μπειτε να παρακολουθειτε την πορεια του 


Argiro Theodossiou Τί; Μπορεί να κυκλοφορήσει η σειρά 12 και ευρέως; Αααα θα μας κάνεις και διάσημους😜


Eva Natsi Τι θα συμβουλεύες έναν νέο υποψήφιο συγγραφέα που θέλει να κάνει τα όνειρα του πραγματικότητα μέσα από τον χώρο του βιβλίου;


Kiriaki Ganiti Θα μπορούσατε να εκδώσετε ένα βιβλίο σας ακόμα καί αν το αποτέλεσμα δεν σας ικανοποιούσε 100%;


Παναγιώτης Δεληγιάννης όχι. Δεν θα το έκανα. Αν και το 100% είναι λίγο ουτοπικό. Δεν υπάρχει τελειότητα


Argiro Theodossiou Διάβασα ότι ίσως να εγραφες παιδικό. Ιδέα... #Ο μικρός Βίκτωρας# Έχεις κ τον μικρό έχεις κ την αλεπού. Το στόρι μένει.🌹


Παναγιώτης Δεληγιάννης θα έγραφα τρόμο για παιδιά

Argiro Theodossiou Πρωτότυπο πάντως. Άντε να τα κοιμησεις μετά χαχα


Αναστασία Μαυροπούλου Αν τωρα το ταξιδι της συγγραφεις σου τελειωνε τι θα ειχες να θυμασαι απο την ως τωρα διαδρομη σου


Παναγιώτης Δεληγιάννης ότι μάλλον τέλειωσε γιατί ξέχασα να βάλω βενζίνη. Χαχα την αγάπη του κόσμου είναι η κανονική απάντηση


Kiriaki Ganiti Σας αγχώνει η ιδέα όταν θα μεγαλώσει ο μικρός σας καί διαβάσει τα βιβλία σας ποιά θα είναι η γνώμη του καί αν αυτά του αρέσουν ή όχι;

Παναγιώτης Δεληγιάννης πιστεύω θα του αρέσουν. Τα ίδια μυαλά κουβαλάει. Αν δεν του αρέσουν δεν πειράζει. Θα βρω άλλον κληρονόμο 😅 

Eva Natsi Ποιο είναι το ΜΟΤΟ που ακολουθεί; Η τελευταία λέξη δικιά σου!



Eva Natsi Παναγιωτη σε ευχαριστουμε παρα πολυ για το χρονο και για την ομορφη συζητηση που ειχαμε αποψε! Σου ευχομαστε να εισαι παντα δημιουργικος και επιτυχιες σε οτι κιαν κανεις!


Παναγιώτης Δεληγιάννης Εγώ σας ευχαριστώ για όλα! Πέρασα όμορφα!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου