Σάββατο 11 Μαΐου 2019

Νεκτάριος Σφυράκης "ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΠΑΘΗ" - Μουσική: Νεκτάριος Σφυράκης & Στίχοι: Νεκτάριος Ανυφαντάκης.


Νεκτάριος Σφυράκης
"ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΠΑΘΗ"

Την Πέμπτη 9 Μαΐου έκανε πρεμιέρα το νέο τραγούδι του Νεκτάριου Σφυράκη "Λάθη και Πάθη" , σε στίχους του ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ΑΝΥΦΑΝΤΑΚΗ και μουσική του ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ΣΦΥΡΑΚΗ! Νεκτάριος στο τετράγωνο λοιπόν, και η επιτυχία είναι εγγυημένη!

Ένα τραγούδι για τα πάθη των ανθρώπων που αναπόφευκτα οδηγούν σε βιαστικές και λάθος κινήσεις! Για τις μάχες που κάνουμε όλοι μας για ένα καλύτερο αύριο. Για την δύναμη που όλοι κρύβουμε μέσα μας!.

Συντονιστείτε:
 


Real Music - Δισκογραφική Εταιρία
 
Το «ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΠΑΘΗ» κυκλοφόρησε την Πέμπτη 9 Μαΐου σε όλα τα ψηφιακά καταστήματα και τις streaming υπηρεσίες από την Real Music.
 
Μουσική: Νεκτάριος Σφυράκης
& Στίχοι: Νεκτάριος Ανυφαντάκης.

Συντονιστείτε στο επίσημο κανάλι της Real Music στο YouTube

Στίχοι:

Αναρωτιέμαι αυτή η ζωή
που κάνω αν μ 'αρέσει
Λάθη και πάθη μπάχαλο
κι όλα στη μέση μέση

Πιάνω μολύβι και χαρτί
μετρώ μα δε τα βγανω
ολο και κατι λειπει μου
ολο και κατι χανω

και σκιζω παλι τα χαρτια
η σκεψη μπερδεμενη
σταματησα κουραστηκα
τιποτα δεν μου βγαινει

Αλλα γυρευω αλλα ζητω
αλλα βρισκω αλλα θελω
Ποικιλα συναισθηματα
οι σκεψεις μου μπουρδελο

Βλεμα χαμενο στο κενο
στο απειρο γυριζει
στο τιποτα σταματησε
στο τιποτα ελπιζει

Βασανισμενο μου μυαλο
και κουρασμενο σωμα
τις αντοχες σου κρατησε
ομως για ποσο ακομα

και αν ερθει εκεινη η στιγμη
σκεψη που σταματησεις
δε θα θυμασαι τιποτα
ομως να μη μ αφησεις

Δε θα γνωρισω τη χαρα
ουτε και πως με λενε
ομως θα σταματησουνε
τα ματια μου να κλαινε

και σκιζω παλι τα χαρτια
η σκεψη μπερδεμενη
σταματησα κουραστηκα
τιποτα δε μου βγαινει

Αλλα γυρευω αλλα ζητω
αλλα βρισκω αλλα θελω
ποικιλα συναισθηματα
οι σκεψεις μου μπουρδελο.. χ2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου