Δευτέρα 25 Μαΐου 2020

ΑΠΟΨΗ για το βιβλίο "ΕΡΩΤΑΣ ΣΑΝ ΤΕΧΝΗ",Πωλίνα Νικολιδάκη, εκδόσεις Silk, με την ματιά της ΕΥΑΣ ΜΑΡΑΚΗ!


Η Εμμα ερωτεύεται τον Όλιβερ.. τον νεαρό καθηγητή της στο μεταπτυχιακό. Έναν έρωτα μετ εμποδίων ζούνε αυτοί οι ήρωες, γιατί και οι δυο κάνουν τελικά μεγάλες υπερβάσεις. Μια αρχική αντιπάθεια μετατράπηκε σε άπειρες λεκτικές κόντρες και όλα αυτά αποκάλυψαν έναν μεγαλειώδη και αληθινό έρωτα. 

Η Νικολιδάκη, λοιπόν, κατάφερε να με χαλαρώσει. Με μια υπόθεση οικεία που πάντοτε συναρπάζει τη σχέση δηλαδή καθηγητή με φοιτήτρια με έκανε να αναπολήσω τα φοιτητικά μου χρόνια με τις όμορφες και ανέμελες στιγμές . Αν και δε διαβάζω συχνά βιβλία καθαρά αισθηματικού περιεχομένου αυτή η εξαίρεση αποδείχτηκε για μένα εξαιρετική επιλογή. Ο Όλιβερ και η Εμμα με έκαναν αρκετές φορές να γελάσω με τις αψιμαχίες τους και να συγκινηθώ με την παθιασμένη αγάπη τους. Σε πολλά σημεία ο χαρακτήρας του Όλιβερ, ο ανέκφραστος στα συναισθήματα, ο αιχμηρός στο λόγο και ουσιαστικός στις πράξεις μου θύμισαν τον χαρακτήρα ενός ανθρώπου που λατρεύω και για μένα είναι φάρος στη ζωή μου και νιώθω ευλογία που είναι πλάι μου. Όπως φάρος ήταν και η Εμμα για τον Όλιβερ ,γιατί του έδειξε ουσιαστικά το δρόμο της αγάπης, που αυτός σκόπιμα αγνοούσε, γιατί δεν πίστευε στην ύπαρξη της. Αυτοί οι δυο ήρωες λοιπόν με συγκίνησαν βαθιά, γιατί έχουν μια άφθαρτη αλήθεια και μου θυμίζουν εντονα κάτι από τη δίκη μου ζωή .
 
Με λόγο απλό και άμεσο η συγγραφέας σε μεταφέρει άψογα στους ρυθμούς των ηρώων της και νομίζεις πως διαβάζεις βιβλίο ξένου συγγραφέα. Με σκηνές τοποθέτημενες σε ιδανικά σκηνικά ρομαντισμού όπως το ταξίδι στη Προβηγκία και με έντονες δόσεις από ανέμελες στιγμές ενός καθημερινού ζευγαριού καρδιοχτυπάς σε όλες τις σελίδες του .
 
Το λάτρεψα για την αλήθεια του. Μου θυμίζει πολλά και όμορφα πράγματα που βιώνω τα τελευταία δυο χρόνια. Με εκανε να συγκινηθώ πολύ, γιατί μερικές αγάπες είναι αληθινές αν και θυμίζουν παραμύθι. Γιατί αυτά είναι όμορφα και διδακτικά και ευτυχώς κάποια αποδεικνύονται πραγματικά.
Βαθμολογία :9/10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου