Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2021

ΚΛΗΡΩΣΗ 16/12/2021 📚📚📚 Το ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ σας δίνει την δυνατότητα να κερδίσετε Το πρώτο αντίτυπο της έκδοσης του βιβλίου "THN ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΑΞΙΔΕΨΑ" με ειδική σήμανση από τις Εκδόσεις ΝΙΚΑΣ - Nikasbooks και προσωπική αφιέρωση από τη συγγραφέα ΕΛΕΝΑ ΣΑΛΙΓΚΑΡΑ

ΚΛΗΡΩΣΗ 16/12/2021

📚📚📚 Το ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ σας δίνει την δυνατότητα να κερδίσετε
Το πρώτο αντίτυπο της έκδοσης του βιβλίου "THN ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΑΞΙΔΕΨΑ" 
 με ειδική σήμανση από τις Εκδόσεις ΝΙΚΑΣ - Nikasbooks
και προσωπική αφιέρωση από τη συγγραφέα ΕΛΕΝΑ ΣΑΛΙΓΚΑΡΑ
 Όροι συμμετοχής:
 Like στην σελίδα Εκδόσεις ΝΙΚΑΣ - Nikasbooks
Like και ΣΧΟΛΙΟ στη φωτογραφία του διαγωνισμού
Like στη σελίδα μας ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ
 ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ του διαγωνισμού μας!
Εγγραφείτε στο κανάλι μας στο YouTube ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ!
 
Καλή επιτυχία σε όλους!
 

«Την πρώτη φορά που ταξίδεψα» της Έλενας Σαλιγκάρα

 Κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Νίκας

 

Η Δέσποινα ταξιδεύει μόνη στη Σητεία της Κρήτης, αφήνοντας για λίγο πίσω την οικογένειά της. Εκεί, θα παρασυρθεί από τις ομορφιές του τόπου, θα μπλεχτεί σε μια ερωτική ιστορία, θα θυμηθεί πώς είναι να ζει κανείς ανέμελα.

 

ΜΙΑ ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

Μια γυναίκα μόνη.
Ένας έρωτας που μοιάζει μάταιος.
 Ένα καθήκον που ξοδεύει μια ζωή γεμάτη όνειρα.
Και στο φόντο η Κρήτη, να γίνεται προορισμός ζωής.

 

«Κοιμήθηκα μετά από τον Θάνο, επίτηδες για να δω πώς κοιμάται, να κρατήσω κι αυτόν τον τρόπο και να τον κάνω δικό μου όταν πλέον θα κοιμόμουν και πάλι μόνη μου. Γυρισμένος πλάγια, προς το μέρος μου, έδειχνε γαλήνιος, με χείλη ξεσφιγμένα και μισάνοιχτα, φιλημένα αμέτρητες φορές, χορτάτα. Έκλεισα κι εγώ τα μάτια μου στο μισοσκόταδο, με την εικόνα του στο μυαλό μου λες και δεν ήμουν εκεί, λες και έκανα πρόβα για τις θλιβερές νύχτες που με περίμεναν».

 

 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου