Πέμπτη 16 Απριλίου 2020

" Όταν σας ξαναδώ..." Με την πένα της Ελενας Καλογεροπούλου!


Όταν σας ξαναδώ
Όταν σας ξαναδώ, πρώτα θα ανοίξουν τα χέρια μου και μετά τα χείλη μου!
Όταν σας ξαναδώ, ίσως τρέξουν δάκρυα από τα μάτια μου, όμως να μην βιαστείτε να τα
σκουπίσετε με την παλάμη σας. Είναι δάκρυα λύτρωσης!
'Όταν σας ξαναδώ, το χαμόγελο θα χαραχτεί πρώτα στα μάτια μου!
 Όταν σας ξαναδώ, πρώτα θα σας μιλήσει η ψυχή μου...


Όταν σας ξαναδώ, θα κλείσω επιτέλους τα μάτια και θα αφήσω την μυρωδιά της παρουσίας σας
να γεμίσει επιτέλους την εικόνα!
Όταν σας ξαναδώ, θ' αφήσω μια φορά τον εαυτό μου να εκφράσει ότι νιώθει χωρίς να κρατήσει
κανένα πρόσχημα!


Όταν σας ξαναδώ, δεν θα είμαι ο ίδιος άνθρωπος. Ούτε κι εσείς...
Όταν σας ξαναδώ, δεν θα βιαστώ να φύγω. Θα μείνω εκεί, μαζί σας, λίγο ακόμα, μέχρι να γεμίσει όλη η δεξαμενή της καρδιάς μου με τα χαμόγελά σας.
Όταν σας ξαναδώ, όλοι οι σπασμένοι καθρέφτες της ψυχής μας θα ενώσουν τα κομμάτια τους
για να σχηματίσουν ένα φωτεινό είδωλο.
Όταν σας ξαναδώ, η απουσία θα μ' έχει διδάξει να τιμώ την παρουσία σας!
'Όταν σας ξαναδώ, τα λόγια σας θα μοιάζουν με στίχους πάνω στην γλυκιά μελωδία της φωνής σας!
Όταν σας ξαναδώ, θα κάνω πράξη όλες τις υποσχέσεις που σας έδωσα.


Όταν σας ξαναδώ, θα συνειδητοποιήσω το νόημα του μοναχικού ταξιδιού που διανύσαμε.
Όταν σας ξαναδώ, θα είναι η πρώτη φορά μετά από καιρό που θα εύχομαι ο χρόνος να κυλήσει λίγο
πιο αργά...
Όταν σας ξαναδώ, μην μου φέρεται δώρα. Το δώρο μου θα βρίσκεται μέσα στα χέρια μου.
Όλους εσάς που αγαπώ όταν έρθει η στιγμή να σας ξαναδώ θα σας κάνω μια σφιχτή αγκαλιά.
Από αυτές τις αγκαλιές που δεν χρειάζεται να πούμε τίποτα. Από αυτές τις αγκαλιές που λένε τα
πάντα!

Η έμπνευση για να γράψεις όσα βγαίνουν από μέσα σου, μπορεί να προέλθει από τα πιο απλά
πράγματα. Από μια εικόνα, από μια λέξη, από μια συζήτηση, από χαρά, από θλίψη, από κάθε συναίσθημα που θέλει να βγει προς τα έξω και να εκφραστεί σε μια κόλα χαρτί. Γι' αυτό το άρθρο η έμπνευση προήλθε από την αγαπημένη Pegy Giota Vassiliou, ύστερα από ένα σχόλιο που έκανε σε μια ανάρτηση της. 
Αφιερωμένο σ' εκείνη και σε όλους εκείνους που θα αγκαλιάσουμε χωρίς να χρειαστεί να πούμε
τίποτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου