Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017

ΚΛΗΡΩΣΗ ΣΤΙΣ 08/07/2017 Ο Γιάννης Κυζιρόπουλος προσφέρει στα μέλη της ομάδας ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ, 1 αντίτυπο του βιβλίου του που κυκλοφορει απο τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ “ΟΣΤΡΙΑ” "ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ". Για συμμετοχή στην κλήρωση ακολουθήστε τα βήματα:


ΚΛΗΡΩΣΗ ΣΤΙΣ 08/07/2017
Ο Γιάννης Κυζιρόπουλος
προσφέρει στα μέλη της ομάδας ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ, 
1 αντίτυπο του βιβλίου του που κυκλοφορει απο τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ “ΟΣΤΡΙΑ”
"ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ".
Για συμμετοχή στην κλήρωση ακολουθήστε τα βήματα:
1. Μπείτε στην ομάδα μας ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ.
2. LIKE στη σελίδα Από μέσα πεθαμένοι
                                               3. ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ του διαγωνισμού μας!
4. ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ:
Θεωρείτε οτι είναι σωστό  ένας έφηβος στα 17 του να αποφασίσει το επάγγελμα που 
θα ακολουθήσει και θα κουβαλάει σε όλη την υπόλοιπη ζωή του;"






 ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ


«Ξέρεις τι; Νιώθω πως στο μυαλό μου έχω βρει όλες τις λύσεις στα υπαρξιακά μου, στις θεωρίες περί ζωής. Είμαστε αστερόσκονη, ένας
κόκκος άμμου στην έρημο, ίσως μια μεταβλητή σε μια διαφορική εξίσωση πολλαπλών συμπάντων, απεριορίστων χωροχρονικών πιθανοτήτων. Ίσως πάλι όλα να έχουν ήδη συμβεί, σε μια στιγμή, κι εμείς απλώς να τα ζούμε ξανά και ξανά σαν παραπροϊόντα ενός αλγορίθμου, ενός προγράμματος υπολογιστή, σε αυτό που ονομάζουμε πραγματικό χρόνο και νομίζουμε πως υπάρχει...
...Όμως κάποιος βαθύτερος, ανθρώπινος, κατώτερος εαυτός μου εύχεται να υπήρχε αυτό το μεγάλο νόημα, καταλαβαίνεις; Εύχεται,
μετά τις δυσκολίες της ζωής, να ερχόταν μια κορύφωση, μια ανταμοιβή, μια λύτρωση... Και στο τέλος τέλος, εύχεται να μπορούσε να ζήσει τον μεγάλο έρωτα. Να γνωρίσει το Κορίτσι. Το ξεχωριστό αυτό άτομο που θα τον έκανε να θέλει να περάσουν όλα τα υπόλοιπα βράδια τους μαζί, ξαπλωμένοι στο κρεβάτι, αγκαλιασμένοι, να κοιτάζονται στα μάτια μέχρι το πρωί…
Και νομίζω πως το βρήκε…»

ΝΕΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ - ΙΟΥΝΙΟΣ 2017



ΕΥΑ
Σπυρος Καντας

Στο κοντινό μας μέλλον οι ανθρώπινες συντροφικές σχέσεις έχουν καταρρεύσει.Το 2100 η εταιρεία κατασκευής ανθρωποειδών Dream Company παρουσιάζει την πρώτη σειρά εξελιγμένων ανθρωποειδών με κωδική ονομασία Εύα ΗΚ-2.
Οι επιστήμονες που την κατασκεύασαν θέλουν ένα ον που να ξεπερνά τον άνθρωπο, οι εταιρείες υπηρεσιών τον τέλειο υπάλληλο, οι μυστικές αδελφότητες τον τέλειο δολοφόνο, ο ανδρικός πληθυσμός την τέλεια ερωτική σύντροφο. Ο Ευγένιος Θεοφιλάτος θέλει απλά να ζήσει έναν ρομαντικό έρωτα.
Όταν πάτησε το Power On της Εύας, άλλαξε για πάντα όχι μόνο τη δική του βαρετή ιστορία, αλλά και την ιστορία ολόκληρης της ανθρωπότητας.
Σε περίπου δεκαπέντε χρόνια από σήμερα, θα παρουσιαστούν τα πρώτα αυτοκίνητα με αυτόματο πιλότο-οδηγό. Θα αγοράζατε τον αυτόματο πιλότο-οδηγό;
Σε περίπου είκοσι χρόνια, θα παρουσιαστούν τα πρώτα ολοκληρωμένα ρομπότ οικιακοί βοηθοί, για όλες τις εργασίες του σπιτιού. Θα αγοράζατε;
Σε περίπτωση που θα αγοράζατε, θα έπρεπε ν’ απαντήσετε και στο ερώτημα του πωλητή αν θα προτιμούσατε κάτι με ανθρώπινη μορφή, που φυσικά θα ήταν πολύ πιο κομψό από οποιαδήποτε μεταλλική ή πλαστική κατασκευή. Αν η απάντησή σας ήταν θετική, θα σας ρωτούσε αν με κάποιο επιπλέον κόστος θα θέλατε τη μορφή του αγαπημένου σας αθλητή, ηθοποιού, τραγουδιστή.
Αν κι εδώ ζητούσατε μια συγκεκριμένη ανθρώπινη μορφή, αυτόματα θα βρισκόσασταν μπροστά σε ένα τρομακτικό ερώτημα: «Θέλετε να κάνει σεξ;»
Αν η απάντησή σας είναι θετική, αγοράστε αυτό το βιβλίο. Αλλιώς, προσπεράστε το. Δεν είναι για εσάς…




Η ΑΝΤΙΠΕΡΑ ΟΧΘΗ
ΤΖΙΝΗ ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗ

Το μυθιστόρημα Η Αντίπερα Όχθη πραγματεύεται μια ιστορία που εκτυλίσσεται στη διάρκεια της κατάληψης της μεγαλονήσου Κρήτης από τα γερμανικά στρατεύματα Κατοχής. Πρωταγωνίστρια, η δεκαεφτάχρονη Αρετούσα, που η ζωή της σημαδεύεται από ένα τραγικό γεγονός που αλλάζει εντελώς την ψυχοσύνθεσή της. Χρόνια μετά, η τύχη θα παίξει το δικό της παιχνίδι. Η κόρη της Αρετούσας και ο γιος του χειρότερου εχθρού της ερωτεύονται παράφορα. Η ρητή, όμως, απαγόρευση της Αρετούσας στον γάμο τους έρχεται να αμαυρώσει την ευτυχία τους. Οι δυο ερωτευμένοι οδηγούνται σε αδιέξοδο. Θα μπορέσουν άραγε να ξεπεράσουν τα ανυπέρβλητα εμπόδια που τους κατατρέχουν; Ποιο μυστικό μπορεί να κρύβεται πίσω από τη λυσσαλέα άρνηση της Αρετούσας στον γάμο τους;
Με πλούσιο περιγραφικό λόγο, γλώσσα ρέουσα, διαλόγους δυνατούς και ρεαλιστικούς, η συγγραφέας μάς δίνει στην ουσία μια κλασική αληθινή τραγωδία, στην οποία η ευτυχία, η δυστυχία, ο προβληματισμός, η τυφλωμένη από μίσος εκδίκηση, όλα αυτά, μπλεγμένα μεταξύ τους, υφαίνουν την ίδια τη ζωή. Η Αντίπερα Όχθη είναι ένα καταιγιστικό μυθιστόρημα, που η τραγικότητα και το συναίσθημα, σε μια αγκαλιά σφιχτή, πορεύονται αντάμα.
«Αφέθηκαν ηθελημένα ή αθέλητα, δεν είχε καμιά σημασία πια, να κολυμπήσουν τα κορμιά τους μέσα σε θάλασσες πλούσιες από ανεύρετο έρωτα, να χαθούν μέσα σε γεύσεις φιλιών που δεν είχαν ποτέ δοκιμάσει, σε παράξενες μυρωδιές σώματος που δεν είχαν ποτέ οσφρανθεί, σε γενναία αγγίγματα κορμιού που τα τολμούν μόνο οι ανδρείοι της ηδονής. Εκείνη τη στιγμή τη μαγική, ένιωσαν τα κορμιά τους να εξαϋλώνονται. Να γίνονται φύσημα ανέμου που σάρωνε κάθε λογής ρυτιδωμένη αμαρτία, κάθε λογής τύψη μέσα τους. Μια συγκλονιστική, απόλυτα συντονισμένη ερωτική φιγούρα οι δυο τους, που περπατούσαν την ηδονή μέσα από μονοπάτια που δεν υπήρχαν γραμμένα σε χάρτες».




Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΤΙ
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΚΟΛΛΑΡΟΥ

Μια κηδεία, μια παρέα με λαμπρό παρελθόν, στάσιμο παρόν και θολό μέλλον, ένας μεγάλος έρωτας σε παρακμή, ένας νεοάνεργος μεσήλικας με τα υπαρξιακά του σε έξαρση, μια μεγαλοκοπέλα που φοβάται τη δέσμευση και μια χώρα σε κρίση.
Σε μια εποχή περικοπών όλα είναι σε ύφεση και υπό διαπραγμάτευση: συναισθήματα, όνειρα, σχέσεις. Οι ισορροπίες χάνονται, τα υπαρξιακά γιγαντώνονται και τα ερωτηματικά κάνουν παρέλαση. Η αβεβαιότητα και το παράλογο γίνονται μέρος της καθημερινότητας και ο καθένας ψάχνει τους δικούς του μηχανισμούς επιβίωσης.
Μια παραλία με λευκή, ψιλή άμμο, μια καλοκαιρινή νύχτα με πανσέληνο. Στη μια της άκρη ένα μικρό μπαράκι. Μουσική ρέγκε, αγόρια και κορίτσια που χορεύουν ξυπόλυτα στην παραλία, ζευγάρια που φιλιούνται παθιασμένα... Ένα ψηλόλιγνο, όμορφο αγόρι, γύρω στα είκοσι, προχωρά γεμάτο αυτοπεποίθηση στην ακροθαλασσιά. Στο ένα χέρι ένα μπουκάλι βότκα καπελωμένο με πλαστικά ποτήρια. Στο άλλο μια σακούλα με πάγο, που αφήνει στο διάβα της σταγόνες νερού. Φτάνει στην άλλη άκρη της παραλίας, πλησιάζει μια παρέα που ’ναι αραχτή στην άμμο και κάθεται κι εκείνος. Μοιράζει ποτήρια, γεμίζει πάγο και βότκα. Υψώνουν τα ποτήρια. «Στους πιο όμορφους, στους πιο έξυπνους, στους πιο ικανούς, δηλαδή σ’ εμάς!» λέει και πίνουν όλοι γελώντας.




Η ΣΙΓΗ ΤΩΝ ΑΣΤΕΡΙΩΝ
ΕΛΕΝΗ ΦΩΤΙΟΥ

Καστέλλα, Πειραιάς, Δεύτερος Παγκόσμιος πόλεμος.
Η Άννα Αυγερινού γεννιέται στην κατοχική Καστέλλα, σε μια φτωχή και πολύτεκνη οικογένεια που συνδέεται με τη συλλογική συνείδηση του φόβου και φέρει τα τραύματα του πολέμου.
Η Κασσάνδρα Βενιέρη χάνει τους γονείς της εξαιτίας ενός γραφειοκρατικού λάθους κατά τη διάρκεια των βομβαρδισμών του Πειραιά και μεγαλώνει σε ένα σκληρό μεταπολεμικό οικοτροφείο.
Ο Ανδρέας Δάβης, ο ισχυρός απόγονος μιας αγγλοελληνικής ναυτικής δυναστείας, εισχωρεί στις ζωές τους με ακραίους ρόλους.
Η μοίρα, οι πεποιθήσεις, η βαριά κληρονομιά θα γράψουν την ιστορία τους. Κληροδοτημένες αμαρτίες γονέων θα στήσουν ένα σκηνικό αρχαίας τραγωδίας. Όλα θα γίνουν για έναν σκοπό, θέλοντας να οδηγήσουν σε ένα πεπρωμένο που ζητάει αγάπη. Σ’ αυτόν τον πόλεμο που μαίνεται αδιάλειπτα, όλοι προσπαθούν να ευτυχήσουν. Άραγε θα διανύσουν το ταξίδι της ζωής τους με τη δύναμη του φόβου ή με τη δύναμη της αγάπης; Ποιος θα νικήσει και ποιος θα ηττηθεί; Ποιοι θα βρουν την αλήθεια και πόσοι θα παραμείνουν στην ψευδαίσθηση; Θύτες, θύματα και σωτήρες. Φως και σκοτάδι. Μοίρα και πεπρωμένο. Και η ζωή να συνεχίζεται σε ατέρμονους κύκλους μέχρι κά­ποιος να βρει την τόλμη να ακούσει τ’ αστέρια που μιλούν μόνο μέσα στη σιγή. Να βρει το θάρρος να αντιληφθεί πως, όταν σιωπούν τ’ αστέρια του, χρειάζεται να ησυχάσει και να αφουγκραστεί. Γιατί τότε είναι η στιγμή που του δείχνουν την αλήθεια. Αυτή που έχει ξεχαστεί μέσα στον θόρυβο του νου.
Τα γεγονότα αληθινά, οι ήρωες φανταστικοί και συνάμα πραγματικοί. Είναι οι ίδιοι οι άνθρωποι μέσα στο πέρασμά τους.
Σε μια μικροσκοπική γωνίτσα της ψυχής της, μια φωνή ψιθύριζε: «Δεν μπορεί να είναι αυτό… Δεν μπορεί να είναι μόνο αυτό…» Όμως εκείνη φοβόταν να ακούσει το μήνυμά της.
Η αλήθεια. Το φως που καίει. Ψευδαισθήσεις, πλάνη, αυταπάτες. Όλα μπορούσαν να γίνουν στάχτες, να κλειδωθούν σε μια παλιά κασετίνα και να πεταχτούν στον βυθό της θάλασσας. Θα προσπαθούσε εκείνη να ρίξει φως στον πραγματικό σκοπό του ταξιδιού της; Θα ήξερε πώς να φωτίσει τον λόγο που συνέβαιναν τα πάντα; Μικρά, μεγάλα, σημαντικά, ασήμαντα. Θα ήθελε; Θα μάθαινε ποτέ πως αρκούσε η σιγή των αστεριών; Πως της αρκούσε αυτός ο μοναδικός, υπέροχος ήχος της σιωπής;
Άραγε τον ψίθυρο που γινόταν σπαρακτική κραυγή θα τον φοβόταν πια; Θα έκλεινε τα μάτια του νου της και θα άφηνε την καρδιά της να της δείξει τις σκιές της; Ήταν ικανή να τις πλησιάσει με θάρρος; Θα τις αναγνώριζε; Θα μπορούσε να τις αγκαλιάσει, να τις αγαπήσει και να τις αφήσει να φύγουν μακριά της; Γιατί μόνο τότε θα μπορούσε, γιατρεμένη και ελεύθερη, να αρχίσει να χαίρεται τη ζωή της. Γιατί μόνο αυτό της άξιζε. Όλα τα παλιά ήταν ένα ψέμα. Ένα φρικτό ψέμα.




 ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΘΥΜΟΥ
ΜΑΡΙΕΛΕΝ ΘΕΟΧΑΡΗ
 
Μανχάταν, Νέα Υόρκη. Εκεί ζει η Μελάνια Χαρτ τα δέκα τελευταία χρόνια κυνηγημένη από ένα μυστικό που ρίχνει τη σκιά του στη ζωή της. Αν το μυστικό της αποκαλυφθεί, η ίδια θα καταστραφεί.
Η Μελάνια έχει γράψει ένα συναρπαστικό μυθιστόρημα και θέλει απεγνωσμένα να εκδοθεί από τον εκδοτικό οίκο του Ντέμιαν Ρεντ. Ο μυστηριώδης μεγιστάνας Ρεντ είναι το απόλυτο αρσενικό ?συγκλονιστικά όμορφος, αρρενωπός, σέξι? και ο πιο περιζήτητος εργένης της Νέας Υόρκης.
Όταν την προπαραμονή της Πρωτοχρονιάς η Μελάνια δέχεται επίθεση μέσα στο πολυκατάστημα
Saks της Πέμπτης Λεωφόρου, δε φαντάζεται ότι αυτή είναι η αρχή μιας σειράς γεγονότων που θα βάλουν σε κίνδυνο όχι μόνο το μυστικό που θέλει να ξεχάσει, αλλά και την ίδια της τη ζωή.
Τι θα συμβεί όταν η Μελάνια συναντήσει τον Ντέμιαν;
Πήρε ένα μονοπάτι από τα πολλά που υπήρχαν στο πάρκο και προορίζονταν για τρέξιμο. Βρισκόταν στα μισά της διαδρομής, όταν ένας δρομέας με πατίνια την έσπρωξε, με αποτέλεσμα να χάσει την ισορροπία της και να πέσει χάμω. Έτριψε τα γόνατά της και άρχισε να τρέχει και πάλι. Έτρεχε χωρίς να σκέφτεται τίποτα και ήταν τόσο πολύ συγκεντρωμένη στην αναπνοή της, ώστε δεν άκουσε τον δρομέα με τα πατίνια να την πλησιάζει ξανά. Αυτή τη φορά τής επιτέθηκε μπήγοντας την κοφτερή άκρη του μαχαιριού του στο αριστερό της μπράτσο. Προσπάθησε να σηκωθεί. Ο δρομέας με τα πατίνια τής επιτέθηκε και πάλι, βάζοντάς της τρικλοποδιά και μπήγοντας το μαχαίρι του κάτω από την αριστερή ωμοπλάτη της, στο σημείο της καρδιάς. Η Μελάνια έπεσε και πάλι κάτω. Θα τη σκότωνε!