Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2018
ΑΠΟΨΗ για το βιβλίο "Η ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΤΗΣ ΟΡΓΗΣ",Μένιος Σακελλαρόπουλος, εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ, με την ματιά της Ευας Μαρακη
Ελλάδα της κρίσης. Επιχειρήσεις που κλείνουν αφήνοντας κυριολεκτικά στο δρόμο οικογένειες, άνθρωποι που υποφέρουν στον καθημερινό αγώνα της επιβίωσης , αμείλικτα οικονομικά και πολιτικά συμφέροντα που ποδοπατάνε συνειδήσεις και ψυχές. Όλα θυσία στο βωμό του χρήματος. Αυτά τα σύγχρονα και υπαρκτά θέματα διαπραγματεύεται το νέο μυθιστόρημα του Μ. Σακελλαρόπουλου "η πυραμίδα της όργης ". Η άλλοτε ανθηρή κατασκευαστική εταιρία "Pyramis" βρίσκεται στα πρόθυρα πτώχευσης. Οι εργαζόμενοι της δεν πληρώνονται μήνες και βρίσκονται μετέωροι με εντονότατο το πρόβλημα του βιοπορισμού. Ο ιδιοκτήτης της, λειτουργεί με μοναδικό γνώμονα το συμφέρον του. Ένας αδίστακτος τυχοδιώκτης που μένει ασυγκίνητος σε βαθιά ανθρώπινες ιστορίες , ατόμων που έδωσαν το είναι τους για την επιτυχία της " Pyramis". Απαθής στα προβλήματα που βιώνουν εργαζόμενοι που μόχθησαν για τον κολοσσό του ,πυροδοτεί το ανεξέλεγκτο μένος τους . Ως που μπορεί , άραγε ,να φτάσει ένας άνθρωπος που χάνει τα πάντα ; Κάποιος που παρατηρεί τη ζωή του να καταρρέει σαν πύργος χάρτινος και τους γύρω του που υπεραγαπά, δυστυχείς να δεινοπαθούν ;
ΑΠΟΨΗ για το βιβλίο "Η ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ", Δήμητρα Ιωάννου, εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ, με την ματια της ΕΥΑΣ ΜΑΡΑΚΗ
Η Δ.Ιωάννου στο τελευταίο της μυθιστόρημα σαν " αερικό της γραφής" επιφύλαξε για τους αναγνώστες της ένα ολότελα μαγικό και συνάμα μαγευτικό ταξίδι στον ποταμό των αναστεναγμών , Αχέροντα. "Η κληρονόμος του ποταμού" , λοιπόν , γίνεται συνοδοιπόρος σου στην καταβύθιση των θρύλων και των παραδόσεων που έχουν συνδεθεί με τον Αχέροντα , που διέσχιζε τον Άδη.
Πιο συγκεκριμένα , η Λευκή ζητά από τον ιδιωτικό ερευνητή Χρ.Βαράγκη να εξιχνιάσει τη δολοφονία της γιαγιάς της ,της θρυλικής Ρόζας Παλαιολόγου . Η Ρόζα , η άλλοτε Φιλίτσα , στις όχθες του ποταμού από μια μυστηριώδη γυναίκα εντρυφά σε μυστικά γνώσης που θα της χαρίσουν το πολυπόθητο εισιτήριο για να μετοικήσει στην Αθήνα . Μικρή και αθώα από ένα χωριουδάκι ζει μια συμμετρικά αντίθετη πολυκύμαντη ζωή στην πρωτεύουσα και χτίζει έναν κολοσσό . Από το απόλυτο μηδέν της κακουχίας και της πολύπαθης και τόσο αδικημένης ύπαρξης βρίσκεται στα σαλόνια της Αθήνας του 60. Εκεί σημαδεύεται από έρωτες , ίντριγκες , πάθη και ένα καλά κρυμμένο μυστικό που πρέπει να περιφρουρήσει ακόμα και με την ίδια τη ζωή της. Ποιός ή ποιοί είναι οι έχθροί της Ρόζας ; Άραγε , αυτό που κρύβει θα μείνει ασφαλές μακριά από όσους επιθυμούν διακαώς να το αποκτήσουν;
Εορταστική κλήρωση!!! ΚΛΉΡΩΣΗ 02/02/2019 Οι Εκδόσεις Ωκεανός-Oceanos Publications προσφέρουν στα μελη μας ενα αντιτυπο του βιβλίου ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΣΤΟ ΑΥΡΙΟ της Φαρία Μανιάτογλου, Μαρία ντα Πιεντάντε
Εορταστική κλήρωση!!!
ΚΛΉΡΩΣΗ 02/02/2019
προσφέρουν στα μελη μας ενα αντιτυπο του βιβλίου
της Φαρία Μανιάτογλου, Μαρία ντα Πιεντάντε
ΑΠΟΨΗ για το βιβλίο "ΜΑΤΩΜΕΝΑ ΝΟΥΦΑΡΑ", Μαρία Προδρόμου, Εκόσεις μάτι, με την ματιά της ΕΥΑΣ ΜΑΡΑΚΗ
Η Μ.Προδρόμου στην πρώτη της επαφή με το αστυνομικό μυθιστόρημα πέρασε τις εξετάσεις με αρκετά καλό βαθμό. Το βιβλίο της "ματωμένα νούφαρα " μου κέντρισε το ενδιαφέρον από το εξώφυλλο ήδη. Η περίληψη στο οπισθόφυλλο προιδεάζει αρκετά για την πλοκή. Στη Κεντρική Μακεδονία , ένας κατά συρροή δολοφόνος βιάζει και κακοποιεί τραγικά νέα κορίτσια. Ο αστυνόμος Ζάννας καλείται να διελευκάνει το μυστήριο με τη συνδρομή μιας ψυχολόγου και με μιας χήρας ,η οποία ήρθε για να κάνει νέα αρχή στην περιοχή με τα παιδιά της μετά το θάνατο του άντρα της . Η άφιξή της Ρωξάνης, λοιπόν, θα προκαλέσει αναστάτωση στους ντόπιους για πολλούς λόγους και διαφορετικούς στον καθένα . Σ άλλους ευχάριστη και σ άλλους δυσάρεστη. Άλλωστε , κάποιος θα τη φοβηθεί. Ο ένοχος. Ο βασανιστής των κοριτσιών με την παραφροσύνη. Η ίδια βλέπει όνειρα που " φωτογραφίζουν " το δολοφόνο. Ποιος είναι τελικά και ποια τα κίνητρά του;
ΑΠΟΨΗ για το βιβλίο "ΟΤΑΝ ΜΙΛΟΥΝ ΤΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ", ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΕΤΑΞΑ, με την ματιά της ΕΥΑΣ ΜΑΡΑΚΗ
Η Ελ.Αλεξίου προδίδεται από την καλύτερη της φίλη και τον άντρα της όταν διαπιστώνει πως έχουν κρυφό δεσμό για χρόνια και η ίδια δεν είχε αντιληφθεί το παραμικρό. Πικραίνεται δε ακόμα περισσότερο όταν μαθαίνει πως ο σύζυγος της την παντρεύτηκε για τα λεφτά του πατέρα της. Μετά από αυτές τις αποκαλύψεις της η ζωή της αλλάζει πορεία εντελώς. Θα καταρρεύσουν όσα γνώριζε σαν αμμώδης πυργίσκος. Θάνατοι, νέα δεδομένα και ένας σκληρός και αμείλικτος διώκτης θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για την Έλενα. Θα πληγωθεί βάναυσα. Θα υποφέρει. Θα τα καταφέρει άραγε ποτέ να σταθεί στα πόδια της; Θα κατορθώσει να εμπιστευτεί ξανά τους άλλους; Ποιος ευθύνεται και γιατί μπήκε στο μάτι του κυκλώνα;
Οι δυο τυχερές για το βιβλίο "ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΡΕΝΟ" της JESSICA FELLOWES προσφορα των εκδόσεων ΔΙΟΠΤΡΑ,
Οι δυο τυχερές για το βιβλίο "ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΡΕΝΟ"
της JESSICA FELLOWES προσφορα των εκδόσεων ΔΙΟΠΤΡΑ,
ειναι οι:
&
Να ευχηθουμε στις τυχερες ΚΑΛΟΔΙΑΒΑΣΤΑ!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ τις Εκδόσεις Διόπτρα - Dioptra Publications
για υην προσφορα!
Καλη Χρονια σε όλους!
TYXΕΡΗ κλήρωσης μας για το βιβλίο "ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΧΑΛΗ" της ΦΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ προσφορά των εκδόσεων ΠΝΟΗ
TYXΕΡΗ κλήρωσης μας για το βιβλίο
"ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΧΑΛΗ"
της ΦΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ προσφορά των εκδόσεων ΠΝΟΗ
είναι η:
Lena Papathanasiou!
Lena παντα τυχερη σου ευχομαστε!
Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2018
Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2018
Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2018
ΤΥΧΕΡΗ ΚΛΗΡΩΣΗΣ για το βιβλιο "ΛΙΑΝΟΚΕΡΙΑ ΤΗΣ ΜΙΚΡΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ" του ΘΟΔΩΡΗ ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ που κυκλοφορεί απο τις εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ
ΤΥΧΕΡΗ ΚΛΗΡΩΣΗΣ για το βιβλιο "ΛΙΑΝΟΚΕΡΙΑ ΤΗΣ ΜΙΚΡΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ"
του ΘΟΔΩΡΗ ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ
που κυκλοφορεί απο τις εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ
10η Εορταστική Κλήρωση ΚΛΗΡΩΣΗ ΣΤΙΣ 25/12/2018 για 1 αντίτυπο του βιβλίου "ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΧΑΛΗ" της ΦΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ
10η Εορταστική Κλήρωση
ΚΛΗΡΩΣΗ ΣΤΙΣ 25/12/2018
προσφέρουν στα μελη της ομάδας ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ,
1 αντίτυπο του βιβλίου
Για συμμετοχή στην κλήρωση ακολουθήστε τα βήματα:
7η Εορταστική Κληρωση ΚΛΗΡΩΣΗ ΣΤΙΣ 30/12/2018 για 1 αντίτυπο του βιβλίου "18 σκαλιά" της Τατιάνα Τζινιωλη
7η Εορταστική Κληρωση
ΚΛΗΡΩΣΗ ΣΤΙΣ 30/12/2018
Μπειτε στο παρακάτω σύνδεσμο και πάρτε μέρος στην κλήρωση
για 1 αντίτυπο του βιβλίου
για 1 αντίτυπο του βιβλίου
"18 σκαλιά"
της Τατιάνα Τζινιωλη
που κυκλοφορεό απο τις Πρότυπες Εκδόσεις Πηγή
Για συμμετοχή στην κλήρωση ακολουθήστε τα βήματα:
Για συμμετοχή στην κλήρωση ακολουθήστε τα βήματα:
ΟΙ ΔΥΟ ΤΥΧΕΡΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΜΑΣ "BOOK UNBOXING"
ΟΙ ΔΥΟ ΤΥΧΕΡΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΜΑΣ "BOOK UNBOXING"
EINAI:
&
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ!
ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΕΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΝΕΟΣ ΧΡΟΝΟΣ!
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΕΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΝΕΟΣ ΧΡΟΝΟΣ!
6η Εορταστική Κλήρωση ΚΛΗΡΩΣΗ 29/12/2018 για ένα αντίτυπο του βιβλιου "Όσο κρατάει μια στιγμή" της Μαίρης Ζαμάνη
6η Εορταστική Κλήρωση
ΚΛΗΡΩΣΗ 29/12/2018
σε συνεργασία με την ομάδα ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ
προσφέρουν στα μέλη της παρέας μας ένα αντίτυπο του βιβλιου
της Μαίρης Ζαμάνη
9η Εορταστική Κλήρωση ΚΛΗΡΩΣΗ 01/01/2019 Για να μπει με το δεξι το νέο έτος, ο συγγραφέας Μάκης Πάνος προσφέρει ενα αντίτυπο του βιβλίου "ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΠΑΛΙΑΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ" που κυκλοφορει απο τις Εκδόσεις Πνοή!
9η Εορταστική Κλήρωση
ΚΛΗΡΩΣΗ 01/01/2019
Για να μπει με το δεξι το νέο έτος, ο συγγραφέας Μάκης Πάνος
προσφέρει ενα αντίτυπο του βιβλίου "ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΠΑΛΙΑΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ"
που κυκλοφορει απο τις Εκδόσεις Πνοή!
Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2018
ΑΠΟΨΗ για το βιβλίο "Ο ΛΙΜΟΣ", Πάνος Αμυράς, εκδόσεις ΔΙΟΠΤΡΑ, με την ματιά της ΕΥΑΣ ΜΑΡΑΚΗ
Ομολογώ πως αυτό το βιβλίο με εξέπληξε πολύ. Ευχάριστα. Στην αρχή, διαβάζοντας την περίληψη υπέθεσα πως ενώ αυτή παρουσίαζε ενδιαφέρον, θα ήταν ακόμα ένα μυθιστόρημα που διαπραγματευόταν τα δεινά των Ελλήνων στον καιρό της κατοχής από τον Γερμανό δυνάστη. Τελικά, ακυρώθηκαν αυτές οι προσδοκίες μου. "Ο λιμός" είναι ένα σύνολο πραγμάτων. Με φόντο την Αθήνα του 41, εν καιρώ δηλαδή του Β Παγκοσμίου πολέμου ο συγγραφέας στήνει αριστοτεχνικά μια ιστορία με αστυνομικό και ιστορικό υπόβαθρο. Ο υπαστυνόμος Ν.Αγραφιώτης αναλαμβάνει να εξιχνιάσει τη δολοφονία ενός λοχαγού των Ες Ες, ο οποίος ερευνά μια πολύκροτη υπόθεση για λογαριασμό του Γκέμπελς. Απρόβλεπτες διαστάσεις παίρνει αυτή η δολοφονική ενέργεια καθότι βασικό ρόλο διαδραματίζουν μαυραγορίτες, μέλη της δωσίλογης κυβέρνησης, επίορκα στελέχη της Ειδικής Ασφάλειας και αξιωματικοί των Ες Ες. Ένα οδοιπορικό στα άδυτα της Γκεστάπο, της Βερμάχτ, στην διεθνή πολιτική σκηνή την πιο σκοτεινή περίοδο της Κατοχής.
5η Εορταστική Κλήρωση 28/12/2018 Το κατάστημα Maxell gadgetmania shop ενοψει των εορτων προσφέρουν σε ένα μέλος της ομάδας μας την δυνατοτητα να κερδίσουν μια κουπα με την φωτογραφια της επιλογης του
5η Εορταστική Κλήρωση
28/12/2018
Το κατάστημα Maxell gadgetmania shop
1. LIKE στη σελίδα
ενοψει των εορτων προσφέρουν σε ένα μέλος της ομάδας μας
την δυνατοτητα να κερδίσουν μια κουπα με την φωτογραφια της επιλογης του!
Για να παρετε μέρος στο διαγωνισμο μας ακολουθήστε τα βήμματα:
1. LIKE στη σελίδα
Maxell gadgetmania shop
2. Μπειτε στην ομάδα ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ
3. Αφήστε το σχόλιο σας και κάντε ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ του διαγωνισμού μας!
Maxell gadgetmania shop
ΑΠΟΨΗ για το βιβλίο "ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΑΝΤΙΚΡΥ", Θοδωρής Δεύτος, εκδόσεις ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ, με την ματιά της ΕΥΑΣ ΝΑΤΣΗ
Αισθάνομαι πολύ τυχερή που ανάμεσα σε τόσα αναγνωστικά μου ταξίδια, έφτασε η στιγμή να κάνω ένα «Πέρασμα αντίκρυ» για να περιπλανηθώ σε ένα διαφορετικό λογοτεχνικό ταξίδι στη Βόρειο Ήπειρο!Γιατί το μυθιστόρημα του συγγραφέα Θοδωρη Δεύτου είναι ένας άλλος κόσμος. Μια άλλη γη που αν και ελληνική, η τύχη το έκανε έτσι ώστε να ανήκει σε ένα άλλο κράτος. Θα προτιμήσω να χρησιμοποιήσω τον παράγοντα τύχη γιατί οποιαδήποτε άλλη πολιτική ορολογία και να αναφέρω πονάει δυστυχώς πολύ!
Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2018
ΆΠΟΨΗ για το βιβλίο "Ο ΤΕΛΕΥΤΑΊΟΣ ΧΟΡΌΣ ΤΗΣ ΣΑΛΩΜΗΣ", Ρένα Ζαϊρη, με την ματιά της LENA Tsd
Μια ηρωίδα με παιδικά τραύματα λίγο Αντζελα Ζήλια αλλά σε έκδοση Νόρας Βαλσάμη, ένα ιδιωτικό σχολείο ως επιχείρηση για το θεαθηναι (ακριβές και στην σύγχρονη αποχή), μια ανιατως πάσχουσα Έλενα Ναθαναήλ στο Εκείνο το Καλοκαίρι (πόσο αγαπημενη ταινία 🧚), μια Σαλώμη καμίας ομοιότητας, εξωτερικής η εσωτερικής με την Ίνγκριντ Μπέργκμαν, σχέσεις κατεστραμμένες εξ αρχής που ακυρώνουν πλήρως την άποψη της 7 Χρόνια Φαγούρα, η Monster in Law Τασω Καββαδία αποδεικνύοντας ξανά την Αμαρτία της Ομορφιάς, μια Σταχτοπούτα με κολλητή την Λίλη Παπαγιάννη στην Χαρτοπαίχτρα (χωρίς το χιούμορ), η ιστορία της Τζέην Ευρ στο πιο ελληνικο-βουκολικο, μια καλή και όμορφη Δασκαλα με Χρυσά Μαλλιά η και Μάτια, πάντα παρούσα στα βιβλία της συγγραφέως (καθόλου τυχαία η συγκεκριμένη ευαισθησία, λόγω και των σπουδών της ίδιας), η δύσκολη επαρχία της εποχής της 7ετιας, ένας πεθερός - κακός γαιοκτήμονας (αυτά τα λατινοαμερικανικα με τις ατέλειωτες παμπα μας έμειναν αξεχαστα ), η Ολέθρια Σχέση με την αυτή κατάληξη και λίγο μυστήριο τύπου Γιάννη Μαρή χωρίς Μπεκα.
Δύο ιστορίες, δύο γυναίκες, δύο δυστυχίες που καταλήγουν όμως σε happy end.
Και στο τέλος νιώθεις όμορφα και γαλήνια 🤗🍒
Δύο ιστορίες, δύο γυναίκες, δύο δυστυχίες που καταλήγουν όμως σε happy end.
Και στο τέλος νιώθεις όμορφα και γαλήνια 🤗🍒
ΆΠΟΨΗ για το βιβλίο "αντίο γλυκιά πατρίδα" με την ματιά της Lena Tsd
Επιστολές γραμμένες από τον αφηγητή στην αγαπημένη του, ως άλλος Τζόυς η Καζαντζάκης. Που δείχνουν για άλλη μια φορά, ότι η τουρκική ιστορία εκτός από χανουμακια (όχι τους αεκτσηδες, τα κανονικά 😂), περιέχει και τα ιδανικά της Γαλλικής Επανάστασης (και φυσικά πολλά άλλα). Υπενθύμιση ότι η Θεσσαλονίκη, το Μοναστήρι, τα Σκόπια αποτελούν κι αυτα τις Χαμένες Πατρίδες ξεριζωμένων ανθρώπων, όπως ο Πόντος κι η Μ. Ασία τους Έλληνες. Διότι η Ιστορία είναι σαν την αρκούδα με τα μήλα: η αρκούδα πίστευε ότι οι μηλιές θα βγάλουν πολλά μήλα, απλώς και μόνο επειδή της άρεσαν. Μια προφητική Νονα Παλομα. Ένας λαός (οι Τούρκοι) που αποσιωπούν τον Εθνικό Διχασμό, ακριβώς όπως οι Έλληνες. Ο τρόπος με τον οποίο ένας απλός άνθρωπος γίνεται δολοφόνος, μελετη του Άιχμαν στην Ιερουσαλήμ, αν Αυτό είναι Άνθρωπος. Για άλλη μια φορά ο καταπιεζομενος γίνεται καταπιεστης, φαινόμενο που εκτείνεται σε όλη την Ανθρώπινη Ιστορία, στην Γαλλική Επανάσταση με τις λαιμητόμους, στην Σοβιετική Ένωση με τα Γκουλάγκ. Μια μελαγχολική Θεσσαλονίκη, που ακόμη και το 2018, νομίζεις ότι η ομίχλη της, κουβαλά μέσα της όλη της την Ιστορία. Μια συγγραφέας ονοματι Αγκάθα, περιδιαβαίνει τα σοκάκια της Μέσης Ανατολής. Ένας απλός πατριώτης αγωνιστής που αποχαιρετά της Αλεξάνδρεια που χάνει. Το ίδιο πάντα σκηνικό, όταν ο Λύκος πεθάνει, οι Ύαινες αλληλοσπαρασσονται. Και, κρίνοντας από την σύγχρονη καθημερινότητα, τα Βαλκάνια δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς Βαρβάρους. Οι άνθρωποι αυτοί, ήταν μια κάποια λύση......
Μια σπαρακτική περιπλάνηση στην Οθωμανική Ιστορία, χάρη στην αγαπημένη μου Ξανθιωτισσα φιλη 😊
Μια σπαρακτική περιπλάνηση στην Οθωμανική Ιστορία, χάρη στην αγαπημένη μου Ξανθιωτισσα φιλη 😊
Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2018
3η Εορταστική κλήρωση!!! ΚΛΉΡΩΣΗ 26/12 Οι Εκδόσεις Ωκεανός-Oceanos Publications προσφέρουν στα μελη μας ενα αντιτυπο του βιβλίου ΤΑ ΧΕΛΙΔΟΝΙΑ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ του ΝΙΚΟΥ ΚΥΡΙΑΖΗ
3η Εορταστική κλήρωση!!!
ΚΛΉΡΩΣΗ 26/12
προσφέρουν στα μελη μας ενα αντιτυπο του βιβλίου
του ΝΙΚΟΥ ΚΥΡΙΑΖΗ
Για συμμετοχή στην κλήρωση ακολουθηστε τα βήματα:
1. Εγγραφείτε ως ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ στο ιστολόγιο μας vivliopareas.blogspot.com
2. Γράψτε μας ΣΧΟΛΙΟ στην ανίστοιχη ανάρτηση του διαγωνισμού μας!
3. Πατήστε ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ στη σελίδα μας ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ &
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας https://www.youtube.com/channel
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας https://www.youtube.com/channel
5. ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ του διαγωνισμου μας!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΊΑ!
2η Εορταστική κλήρωση!!! ΚΛΉΡΩΣΗ 25/12 Οι Εκδόσεις Διόπτρα - Dioptra Publications προσφέρουν στα μελη μας δύο αντιτυπα του βιβλίου Υπόθεση Μίτφορντ: Έγκλημα στο τρένο
2η Εορταστική κλήρωση!!!
ΚΛΉΡΩΣΗ 25/12
Για συμμετοχή στην κλήρωση ακολουθηστε τα βήματα:
1. Εγγραφείτε ως ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ στο ιστολόγιο μας vivliopareas.blogspot.com
2. Γράψτε μας ΣΧΟΛΙΟ στην ανίστοιχη ανάρτηση του διαγωνισμού μας!
3. Πατήστε ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ στη σελίδα μας ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ &
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας https://www.youtube.com/channel
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας https://www.youtube.com/channel
4. Like στη σελίδα Εκδόσεις Διόπτρα - Dioptra Publications
5. ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ του διαγωνισμου μας!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΊΑ!
Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2018
1η Εορταστική κλήρωση!!! ΚΛΉΡΩΣΗ 24/12 Oι Εκδόσεις ΝΙΚΑΣ - Nikasbooks προσφέρουν στα μελη μας ενα αντιτυπο του βιβλίου Το θαυματουργό νερό
1η Εορταστική κλήρωση!!!
ΚΛΉΡΩΣΗ 24/12
προσφέρουν στα μελη μας ενα αντιτυπο του βιβλίου
Για συμμετοχή στην κλήρωση ακολουθηστε τα βήματα:
1. Εγγραφείτε ως ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ στο ιστολόγιο μας vivliopareas.blogspot.com
2. Γράψτε μας ΣΧΟΛΙΟ στην ανίστοιχη ανάρτηση του διαγωνισμού μας!
3. Πατήστε ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ στη σελίδα μας ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ &
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας https://www.youtube.com/channel
Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας https://www.youtube.com/channel
4. Like στη σελίδα Εκδόσεις ΝΙΚΑΣ - Nikasbooks
5. ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ του διαγωνισμου μας!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΊΑ!
Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2018
ΤΥΧΕΡΗ ΚΛΗΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΊΟ "ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΑΝΤΙΚΡΥ" του Θεοδωρή Δεύτου που μας προσφέρει ο εκδοτικός οίκος ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
ΤΥΧΕΡΗ ΚΛΗΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΊΟ
"ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΑΝΤΙΚΡΥ"
του Θεοδωρή Δεύτου
που μας προσφέρει ο εκδοτικός οίκος ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
είναι η
Ευχόμαστε καλοδιαβαστο στην τυχερη!
Ευχαριτουμε πολυ τον εκδοτικο οίκο και τον συγγραφέα για την προσφορά του βιβλίου!
Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2018
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ με τον Θεόδωρο Δεύτο για το βιβλίο "ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΑΝΤΙΚΡΥ" στην ΕΥΑ ΝΑΤΣΗ!
«Κάποτε ήμουν Ελλην Ηπειρώτης, 1914... υποχώρησα και εδέχθηκα να με ονομάσουν βόρειο-Ηπειρώτη το 1923. Μου είπαν έτσι ότι θα εξασφαλίσουν όλα μου τα δικαιώματα... Να μην φοβάμαι. Επεσα και κοιμήθηκα και ξύπνησα το 1945 να ανακαλύψω ότι πλέον ήμουν Μειονοτικός (το τι μειονότητα δεν το λέγαν). Ξανάκοιμήθηκα και ξύπνησα το 1991 Αλβανός.
Κάποτε ήμουν Έλλην Κύπριος, μου είπαν να δεχθώ ότι υπάρχουν και Τούρκοι στο νησί και δεν είναι σωστό να μην νοιώθουν και αυτοί ίσιοι. Το δέχθηκα, τι κι αν ήταν το ίδιο μου το αίμα εξισλαμισμενο με την βία. Έτσι έπεσα και κοιμήθηκα. Ξύπνησα Ελληνοκυπριος και ο αδελφός μου Τουρκοκύπριος. Τώρα μου λένε να μην λέω πώς είμαι Έλληνας... Κάνει κακό στην ειρήνη και την ευημερία της Ανατολικής Μεσογείου. Έτσι και γω λέω είμαι Κύπριος σκέτο. Νιώθω όμορφα γιατί μου χαϊδεύουν την πλάτη οι ξένοι.
Κάποτε ήμουν Ίμβριος, Τενέδιος, Κωνσταντινουπολίτης, μου είπαν μην φοβάσαι, έχεις στάτους μειονότητος... Όλα καλά θα πάνε...σήμερα ζω στην Αθήνα. Στο φέισμπουκ μου γράφω τόπο καταγωγής Istanbul, Turkey. Τα ξαδέρφια μου βέβαια ζουν στην Πόλη ακόμα υπό το όνομα Μοχάμεντ και Φατιμά.
Κάποτε ήμουν Μακεδόνας. Μου είπαν πως αυτό δεν ευχαριστεί τους σχεδιασμούς των φίλων μας των Γερμανών (για τα δυτικά Βαλκάνια - νέα γερμανική γιουγκοσλαβια) και πώς είναι εθνικιστικό. Και γω σαν καλό παιδί που είμαι και που αγαπά όλο τον κόσμο άλλαξα όνομα και ευτυχώς μου επέστρεψα με χίλια ζόρια να λέγομαι Νοτιομακεδόνας.
Αλλά θα σας την σκάσω βρε. Για να δείτε ότι είμαι ακόμα καλύτερος απ ότι νομίζετε σκέφτομαι ένα πιο κατάλληλο όνομα: Νομάς».
Κάποτε ήμουν Έλλην Κύπριος, μου είπαν να δεχθώ ότι υπάρχουν και Τούρκοι στο νησί και δεν είναι σωστό να μην νοιώθουν και αυτοί ίσιοι. Το δέχθηκα, τι κι αν ήταν το ίδιο μου το αίμα εξισλαμισμενο με την βία. Έτσι έπεσα και κοιμήθηκα. Ξύπνησα Ελληνοκυπριος και ο αδελφός μου Τουρκοκύπριος. Τώρα μου λένε να μην λέω πώς είμαι Έλληνας... Κάνει κακό στην ειρήνη και την ευημερία της Ανατολικής Μεσογείου. Έτσι και γω λέω είμαι Κύπριος σκέτο. Νιώθω όμορφα γιατί μου χαϊδεύουν την πλάτη οι ξένοι.
Κάποτε ήμουν Ίμβριος, Τενέδιος, Κωνσταντινουπολίτης, μου είπαν μην φοβάσαι, έχεις στάτους μειονότητος... Όλα καλά θα πάνε...σήμερα ζω στην Αθήνα. Στο φέισμπουκ μου γράφω τόπο καταγωγής Istanbul, Turkey. Τα ξαδέρφια μου βέβαια ζουν στην Πόλη ακόμα υπό το όνομα Μοχάμεντ και Φατιμά.
Κάποτε ήμουν Μακεδόνας. Μου είπαν πως αυτό δεν ευχαριστεί τους σχεδιασμούς των φίλων μας των Γερμανών (για τα δυτικά Βαλκάνια - νέα γερμανική γιουγκοσλαβια) και πώς είναι εθνικιστικό. Και γω σαν καλό παιδί που είμαι και που αγαπά όλο τον κόσμο άλλαξα όνομα και ευτυχώς μου επέστρεψα με χίλια ζόρια να λέγομαι Νοτιομακεδόνας.
Αλλά θα σας την σκάσω βρε. Για να δείτε ότι είμαι ακόμα καλύτερος απ ότι νομίζετε σκέφτομαι ένα πιο κατάλληλο όνομα: Νομάς».
Το "ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΈΑΣ" σύνάντησε τον καταξιωμένο συγγραφέα Θοδωρή Δεύτο με αφορμή το τελευταίο του βιβλίο «Το πέρασμα αντίκρυ» που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Κλειδάριθμος. Μιλήσαμε για το ιστορικό μυθιστόρημα και τις παγίδες που κρύβει το συγκεκριμένο είδος, για την τέχνη της αφήγησης στα κείμενα του, αλλά και για ένα φλέγον θεμα που ταλανίζει την Ελλάδα δεκαετίες, όπως το Βόρειο ηπειρωτικό ζήτημα.
Οι απαντήσεις του πραγματικά καθηλώνουν. Ένας λογοτέχνης του καιρού μας, που δεν φοβάται να πει τα πράγματα με το όνομα τους. Ο Θοδωρής Δεύτος δικαίως έχει κερδισει τις καρδιές των αναγνωστών του.
Ερ1: Κ. Δεύτο σας ευχαριστούμε για το χρόνο σας. Ο τίτλος του νέου σας βιβλίου "ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΑΝΤΙΚΡΥ" ήταν συμβολικός; Ποια ήταν η αφορμή για να γραφτεί το βιβλίο αυτό;
Απ: Εγώ σας ευχαριστώ για την φιλοξενία. Ο τίτλος του νέου μου βιβλίου είναι συμβολικός και ουσιαστικός συγχρόνως, γιατί το όνειρο ζωής για τον κάθε Βορειοηπειρώτη που ζούσε εγκλωβισμένος και καταπιεσμένος από το καθεστώς του Ενβέρ Χότζα στην Αλβανία, ήταν πότε θα περάσει αντίκρυ, πότε δηλαδή θα πατήσει το χώμα της μάνας Ελλάδας. Αυτό, ήταν πόθος και καημός όλων των Ελλήνων που ζούσαν στην Βόρειο Ήπειρο. Αυτό λοιπόν εκφράζει και ο τίτλος.
Ερ 2: Μετά από μια επιτυχημένη συγγραφική πορεία επάνω σε βιβλία που στηρίζονται σε αλήθειες και ιστορικά γεγονότα, όπως για την Σμύρνη, την Κύπρο, την Κωνσταντινούπολη, τον Πόντο, ήρθε και η σειρά της Βορείου Ηπείρου που είναι και η πατρίδα σας. Γιατί αργήσατε τόσο να γράψετε αυτό το βιβλίο;
Απ: Όπως είπατε, εγώ έχω καταγωγή από την Β. Ήπειρο. Ο πατέρας μου έφυγε δεκαπέντε χρονών από το χωριό του, την Πολύτσανη του Πωγωνίου, και συνάντησε τον αδελφό του μετά από σαράντα χρόνια, το 1985. Μεγάλωσα λοιπόν σε μια οικογένεια που το μόνο της πρόβλημα και έννοια, ήταν τι κάνει η υπόλοιπη οικογένεια από την άλλη μεριά των συνόρων. Συνεπώς κουβαλούσα ένα φορτίο πολύ μεγάλο σε επίπεδο συναισθηματικό που δεν με άφηνε να γράψω για την δική μου αλησμόνητη πατρίδα. Αυτός λοιπόν ήταν ό λόγος, τα συναισθήματα που με κρατούσαν δέσμιο, με πλημμύριζαν και δεν με άφηναν να εκφραστώ. Ευτυχώς κάποια στιγμή ξεπέρασα αυτό το εμπόδιο.
Ερ 3: Αν και στο βιβλίο περνάτε αρκετά μηνύματα, θα μπορούσε κάποιος να το χαρακτηρίσει ως ιστορικό - πολιτικό θρίλερ. Τι βλέψεις έχετε για το βιβλίο αυτό; Περιμένετε ίσως να αφυπνίσει κάποιες συνειδήσεις;
Απ: Ασφαλώς το βιβλίο είναι ένα ιστορικό, κοινωνικό και πολιτικό μυθιστόρημα, το οποίο στέλνει πολλαπλά μηνύματα στην Ελληνική κοινωνία. Μια κοινωνία που έχει σχεδόν παντελή άγνοια για το τι σημαίνει Βόρειος Ήπειρος και πως πέρασαν οι 400.000 περίπου Έλληνες γηγενείς που ζούσαν εκεί, μέχρι που άνοιξαν τα σύνορα το 1991 και πλέον διακινούνται ελεύθερα. Μια άγνοια, για την οποία είναι υπεύθυνο αποκλειστικά το εκπαιδευτικό μας σύστημα.
Ναι, είμαι σίγουρος, ότι αυτοί οι που θα επιλέξουν να το διαβάσουν θα συγκλονιστούν και θα αναρωτηθούν, κι εγώ τι έκανα, που ήμουν, γιατί με έχουν ρίξει οι πολιτικές ηγεσίες που κυβερνούν αυτό τον τόπο σε λήθαργο; Γιατί αφήσαμε τους Έλληνες της Βορείου Ηπείρου μόνους και αβοήθητους; Δείτε τους Τούρκους πόσο πολύ ενδιαφέρονται για τις δικές τους μειονότητες!
Είναι καιρός νομίζω να αφυπνιστούμε, δε το νομίζετε κι εσείς;
Ερ 4: Πιστεύετε πως οι συγγραφείς θα πρέπει να εκφράζουν την άποψη τους μέσα από τα έργα τους για κοινωνικά ζητήματα;
Απ: Ασφαλέστατα, τι είναι οι συγγραφείς άνθρωποι που ζούνε στην γυάλα; Ή μήπως δεν πρέπει να εκφέρουμε άποψη, που είναι δυνατόν να δυσαρεστήσει κάποιους αναγνώστες; Τουναντίον, εγώ πιστεύω ότι οι πνευματικοί άνθρωποι από όποιο μετερίζι δρουν θα πρέπει να είναι μπροστάρηδες, να δίνουν τον τόνο και να δείχνουν τον δρόμο. Εμένα με στενοχωρεί ότι ελάχιστοι είναι οι Πανεπιστημιακοί και Ακαδημαϊκοί που τοποθετούνται σε βαριά πολιτικά και εθνικά ζητήματα. Ασχολούνται με τα Ευρωπαϊκά προγράμματα και την καλοπέραση τους. Είναι ΛΑΘΟΣ στάση!
Ερ 5: Ήρωες με την πραγματική έννοια της λέξης όλα τα πρόσωπα της ιστορίας μας. Πρόσωπα που δεν υποτάσσονται κι'ας υπομένουν τα χίλια μύρια. Πως αισθανόσαστε όταν γράφατε για όλα αυτά τα τραγικά συμβάντα που συνέβαιναν;
Απ: Πραγματικά ήρωες. Μόνο αν διαβάσει κάποιος αυτό το βιβλίο θα καταλάβει τι συνέβη στην Β. Ήπειρο. Πολλές φορές έγινα ένα μάτσο κουρέλια, πολλές φορές με πήραν τα κλάματα, πολλές φορές σφίχτηκε η καρδιά μου. Κι αυτό γιατί είχα συνομιλήσει με πολλούς ανθρώπους που είχαν κάνει στις πιο σκληρές φυλακές του Ενβέρ Χότζα και μου είχαν διηγηθεί πολύ σκληρά πράγματα, απαίσια βασανιστήρια, εικονικές εκτελέσεις, μερικά από τα οποία θα τα βρουν οι αναγνώστες και στο βιβλίο.
Ερ 6: Η μεταφορά ιστορικών γεγονότων στο χαρτί, απαιτεί μεγάλη μαεστρία. Εκεί παίζουν οι ισορροπίες, που πολλές φορές εμάς τους αναγνώστες ένα τέτοιου είδους βιβλίο μπορεί να μας κουράσει γιατί απλώνεται πολύ σε ιστορικά στοιχεία. Πως καταφέρνετε εσείς μέσα από τα δικά σας αναγνώσματα τα ιστορικά ταξίδια να τα γράφετε έτσι, ώστε να υπερτερεί το συναίσθημα;
Απ: Αυτά τα βιβλία απαιτούν πολύ καλή μελέτη της ιστορίας, ώστε να καταλήξεις σε ένα σωστό ιστορικό πλαίσιο και πάνω σε αυτό να κεντήσεις τον μύθο σου. Εγώ προσωπικά φροντίζω να κρατώ τα σημαντικότερα στοιχεία ιστορίας και να μην κουράζω τους αναγνώστες μου με πολλά στοιχεία, τα οποία στο τέλος της ημέρας δεν θα θυμάται ο κουρασμένος πλέον αναγνώστης. Κρατώ τα απαραίτητα, γιατί γράφουμε μυθιστόρημα και όχι ένα ιστορικό βιβλίο. Τόσα όσο χρειάζεται λοιπόν ιστορικά στοιχεία!
Ερ 7: Τυχαίνει το βιβλίο σας να κυκλοφορήσει παράλληλα με ένα τραγικό συμβάν που συνέβη στην ελληνική μειονότητα της Αλβανίας, και ταλάνισε όχι μόνο τους Βορειοηπειρώτες αλλά και όλους τους Έλληνες. Θα μπορούσατε να μας πείτε την δικιά σας οπτική γωνία του θέματος, και τι θεωρείται αξιομνημόνευτο πάνω στο βορειοηπειρωτικό θέμα;
Απ: Το πιο σημαντικό και το πλέον τερατώδες για μένα, είναι ότι το πολιτικό σύστημα της χώρας, και δεν μιλώ για κόμματα, έκρυψε αυτό το μείζον εθνικό θέμα κάτω από το χαλί επί εξήντα χρόνια τώρα. Και ήρθε το περιστατικό του άτυχου Κωνσταντίνου Κατσίφα, για να αφυπνίσει την Ελληνική κοινωνία η οποία όπως σας είπα, πολύ λίγα γνωρίζει για το Βορειοηπειρωτικό και τους Έλληνες που ζουν ακόμη εκεί. Ίσως όμως πιο σημαντικό για μένα είναι, ότι παρά το γεγονός ότι αυτοί οι άνθρωποι έμειναν εκεί αποκλεισμένοι επί πέντε αιώνες, κατάφεραν να διατηρήσουν στο ακέραιο την εθνική τους ταυτότητα, την γλώσσα και τα θρησκευτικά τους πιστεύω. Αυτό είναι εντυπωσιακό!!!
Ερ 8: Με άγγιξε έντονα μια έκφραση σε κάποιο σημείο του βιβλίου. Αναφέρεστε στον πρωταγωνιστή τον Οδυσσέα Νταϊκο. "... μάζευε σιωπές για να ξεσπάσει σε κραυγή!" Ποια είναι η δικιά σας κραυγή που βγάλατε μέσα από αυτό το βιβλίο μετά από τόσες σιωπές, και θέλετε να την ακούσουν και οι αναγνώστες αυτού του βιβλίου;
Απ: Θέλω να πω στον κάθε Έλληνα και στην κάθε Ελληνίδα, ότι πέρα από την καλοπέραση και τον ευδαιμονισμό μας, υπάρχουν και άλλες υπέρτατες αξίες, με πρώτη την πατρίδα, την σημαία, την ιστορία και τις παραδόσεις του έθνους των Ελλήνων! Ας δώσουμε μεγαλύτερη σημασία σε αυτά, οι καιροί που περνάμε είναι πονηροί.
Ερ 9: Σας φοβίζει η σκέψη πως... Όπως ακριβώς και οι πολιτικοί μας προτιμούν να εθελοτυφλούν και να σιωπούν για ένα τόσο σοβαρό θέμα, που αφορά την δικιά μας Βόρειο Ήπειρο, να "αγανακτήσουν" κάποιοι αναγνώστες και στην χειρότερη να εισπράξετε αρνητικές κριτικές;
Απ: Θέλω να σας πω ότι δεν με φοβίζει καθόλου, αν και δεν μου έχει συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο. Και ξέρετε γιατί; Γιατί εγώ δεν κάνω πολιτική μέσα από τα βιβλία μου, καταγράφω νομίζω αντικειμενικά και ρεαλιστικά την κατάσταση. Αν κάποιος έχει επιχειρήματα να ανατρέψει την άποψη που καταθέτω, εδώ είμαι να αντιπαραβάλουμε τα στοιχεία και τις μαρτυρίες. Το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι σε αυτή την χώρα, βάζουμε στους ανθρώπους πολύ εύκολα ταμπέλες, όπως λέω και στο βιβλίο μου. Αλλά εγώ είμαι γνωστός στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ, ότι ανήκω όλη μου την ζωή στο δημοκρατικό τόξο, συνεπώς πρέπει να είναι κάποιος πολύ ακραίος και θρασύς, για να τολμήσει να με πλήξει έτσι όπως το εννοείτε.
Ερ 10: Πόσο ταυτίζεστε με τον πρωταγωνιστή μας, τον Οδυσσέα Νταϊκο;
Απ: Ταυτίζομαι σε μεγάλο βαθμό. Έτσι θα αισθανόμουν κι εγώ νομίζω, αν βρισκόμουν στην θέση του.
Ερ 11: Θα ήθελα να ρωτήσω πολλά γιατί πραγματικά η συζήτηση μαζί σας έχει πολύ ενδιαφέρον, όμως για να μην κουράσω άλλο ούτε εσάς αλλά ούτε και τους αναγνώστες, θα αρκεστώ σε μια ευχή για το νέο έτος!
Απ: Θέλω να ευχηθώ σε όλους να έχουν υγεία και για την δόλια την πατρίδα να καταφέρει να ορθοποδήσει κάποτε, να βγει από τον φαύλο κύκλο της εξάρτησης και της πολιτικής και οικονομικής υποδούλωσης. Καλές γιορτές σε όλους, ευχαριστώ για την ευκαιρία της επικοινωνίας.
"Ο Δημήτρης Καλαντζής «είναι» ο Βίνσεντ Βαν Γκογκ της φετινής θεατρικής Αθήνας".
Επισκεφθήκαμε το θέατρο Γκλόρια και παρακολουθήσαμε την παράσταση "ΤΟ ΒΑΛΣ ΤΩΝ ΔΕΝΤΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ". Το έργο αυτό είναι μια μεταφορά του ομώνυμου βιβλίου του Jean-Michel Guenassia, σε θεατρική απόδοση της Ελένης Ερήμου και παίζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε Παγκόσμια πρώτη. Βασισμένη στις τελευταίες μέρες ενός από τους σημαντικότερους ζωγράφους όλων των εποχών, του Βίνσεντ Βαν Γκογκ. Μυστήριο προκαλεί το πως έφυγε από την ζωή ο μεγάλος αυτός καλλιτέχνης. Η παράσταση μεταφέρεται μέσα από την οπτική πλευρά της γυναίκας που τον ερωτεύτηκε και ήταν μαζί του την συγκεκριμένη χρονική περίοδο, εκείνης που τόλμησε να δει τον ήλιο χωρίς να τυφλωθεί.
Μετά το τέλος της παράστασης, κατάφερα να απομονώσω τον πρωταγωνιστή Δημήτρη Καλαντζή και του έκανα μια ανάκριση για λογαριασμό του ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ. Έτσι λοιπόν μέσα σε ένα συγκινητικό κλίμα, ξεδίπλωσε και μοιράστηκε άγνωστες πτυχές της ζωής του και περαιτέρω λεπτομέρειες για το ρολο του.
Απολαύστε τον!
Είναι ένα από τα στάδια του τρόπου που
δουλεύω, το να θέτω ερωτήματα και να βάζω εμπόδια στον εαυτό μου. Το ερώτημα που με απασχόλησε πιό πολύ απ' όλα είναι: "Τι συνέβη τότε; τι ήταν αυτό που εξύψωσε τον Βαν Γκογκ από "τρελό" καλλιτέχνη σε έναν αθάνατο θρύλο;". Ο Βίνσεντ, ελάχιστες φορές απόλαυσε τη γαλήνη στη ζωή του. Οδηγός του ήτανε πάντα το συναίσθημα και η επιτακτική του ανάγκη για έκφραση, η οποία τον ωθούσε να αφοσιώνεται με όλη του την ψυχή στη δημιουργική πράξη. Αυτά και το τρομακτικό του ταλέντο, του έδωσαν την εμβληματική θέση που κατέχει, ανάμεσα σε άλλες τεράστιες μορφές της τέχνης. Όταν καλείσαι να υποδυθείς ένα ιστορικό πρόσωπο, που όμως το έργο του το κατατάσσει πέρα από τα όρια του μύθου, τότε οι εσωτερικές κινητήριες δυνάμεις σου πάνω στη σκηνή, οφείλουν να είναι ισχυρές, διεισδυτικές αλλά και πολύ ευαίσθητες. Έτσι μόνο θα "συλλάβεις" το αιώνιο, το άπειρο, το ιδανικό. Αισθάνομαι, πάνω στη σκηνή, ότι έχω να αντιμετωπίσω κάτι πολύ μεγαλύτερο από εμένα. Ο Βαν Γκογκ, έζησε τη ζωή του με ατσαλένια αυτοπειθαρχία και προικήστηκε απ' τη φύση με ταλέντο αξεπέραστο. Άφησα το ένστικτό μου να με οδηγήσει και οικειοποιήθηκα την ατσαλένια αυτή πειθαρχία, για να μπορέσω να κρατήσω - για λίγο - πάνω στη σκηνή τα πινέλα του Βίνσεντ!!
"Προσπαθώ, πασχίζω, το κάνω με όλη μου την καρδιά", έλεγε. Με ό,τι καταπιάνομαι, πασχίζω κι
εγώ...
Υπέγραφε στους πίνακες του μόνο με το βαπτιστικό του όνομα. Με το μικρό μου όνομα συστήνομαι κι εγώ! ...
Φερόταν αφύσικα κάθε φορά που έπιανε το πινέλο. Δεν θέλω να σας πω πώς ζω στη διάρκεια των προβών!!!...
Χρησιμοποιούσε τα χρώματα ως οχήματα αισθημάτων για την έκφραση του εσωτερικού του κόσμου και την επικοινωνία με τους γύρω του. Για τους ίδιους λόγους, χρησιμοποιώ την υποκριτική...
Είναι ευτυχής συγκυρία αυτή μου η "συνάντηση" με τον Βίνσεντ. Τα έργα του, ο τρόπος που έζησε τη ζωή του, η "βαρυφορτωμένη" πινελιά του, μου άνοιξαν διάπλατα την πόρτα για έναν καινούργιο μαγικό κόσμο. Δεν ταυτίζομαι με κανένα πρόσωπο. Χαίρομαι πολύ όταν μπαίνω στη διαδικασία να "συνδιαλαγώ" χαρακτήρες με τόσο συμπυκνωμένη έκφραση σκέψεων και συναισθημάτων.
Έτυχε να μιλήσω με τον συγγραφέα του έργου, τον Jean-Michele Guenassia, ο οποίος μου είπε οτι είναι σίγουρος πως ο Βαν Γκογκ δεν αυτοπυροβολήθηκε. Νεότερες μελέτες και έρευνες για τη ζωή του, υποστηρίζουν το ίδιο και δίνουν διαφορετικές εκδοχές για το θάνατό του. Εγώ ακολούθησα τη διαδρομή του Βίνσεντ μέσα από τις δοσμένες συνθήκες του έργου του Guenassia. Μελέτησα τη ζωή του διεξοδικά. Είμαι σίγουρος οτι ο Βίνσεντ, δεν ήθελε μια ζωή χωρίς αγάπη. Μια δύναμη εσωτερική όμως, πολύ ισχυρή, τον έκανε να ονειρεύεται οτι περνάει τις μέρες και τις νύχτες του με τα πινέλα και τα χρώματα στα χέρια του, δουλεύοντας. Και πίστευε, βαθιά μέσα του, πως αν το κατάφερνε αυτό, θα έφτανε στο υψηλότερο σημείο των δυνατοτήτων του, πράγμα που θα καθιστούσε όλα τα άλλα εντελώς περιττά. Και - επιτέλους - θα ήταν ελεύθερος κι ευτυχισμένος. Για έναν άνθρωπο που έχει τέτοια όνειρα, που θυσιάζει ακόμα και την αγάπη στο όνομα της δημιουργίας, δεν νομίζω οτι πρέπει να μας απασχολεί το πως πέθανε. Δεν θέλω να σκέφτομαι πως και γιατί πέθανε ο Βίνσεντ. Μου αρέσει να τον σκέφτομαι μέσα από τα λόγια του: «Κάποτε ο θάνατος θα μας πάει σε άλλο αστέρι.», είπε... Φαντάζομαι οτι εκεί είναι ακόμα... και ζωγραφίζει...!
Συμμετείχα στη σειρά του ΑΝΤ1, «Η Επιστροφή». Οι ρυθμοί της τηλεόρασης είναι πολύ εντατικοί. Απαιτείται μεγάλη προετοιμασία και ετοιμότητα. Η σχέση σου με την κάμερα, ακονίζει τα εκφραστικά σου μέσα. Κάνει γνωστή τη δουλειά σου σε ένα ευρύτερο κοινό. Αλλά, κυρίως, όλες αυτές οι συνεργασίες σε γεμίζουν με εμπειρίες κάτι που αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την υλοποίηση των μελλοντικών καλλιτεχνικών στόχων. Δεν με κερδίζει κάτι. Δεν είναι το μέσον που είναι σημαντικό για να επικοινωνηθεί μία τέχνη, αλλά η ίδια η τέχνη. Από τη στιγμή που υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες για να δουλέψεις και οι άνθρωποι με γνώση για να συμπορευτείς, όλα τα μέσα μπορεί να είναι γοητευτικά. Το ζητούμενο είναι να παραμένουμε συνεπείς απέναντι στην Υποκριτική Τέχνη.
5. Ποια είναι για εσάς η πρόκληση της παράστασης;
Το να είναι η αφορμή, γι' αυτούς που θα επιλέξουν να τη δουν, για να γνωρίσουν ή να ξανακοιτάξουν τα έργα του Βαν Γκογκ και να περιπλανηθούν στο μαγικό κόσμο των χρωμάτων του. Οι πίνακες του έχουν τη δύναμη να αιχμαλωτίζουν συναισθήματα που ο καθένας μπορεί να ανγνωρίσει μέσα του. Αυτά τα συναισθήματα, είναι η ποίηση που λείπει από τη ζωη μας, είναι το στόμα που φυσάει και καθαρίζει τη σκόνη της ρουτίνας από την καθημερινότητά μας. Είναι αυτό που κάνει τη ζωή μας υποφερτή και δίνει παρηγοριά στους ανθρώπους. Αν καταφέρουμε να το μεταδώσουμε αυτό στους θεατές, θα έχουμε εκπληρώσει μία πολύ σημαντική αποστολή.
6. Με ποιους τρόπους μπορεί ένας ηθοποιός να καταφερει να ερμηνεύσει έναν τόσο απαιτητικό ρολο;
Ο Βαν Γκογκ ήταν ένας ογκόλιθος της ζωγραφικής, ένα ιστορικό πρόσωπο με τεράστια επιρροή σε όλες τις τέχνες. Μελέτησα εξονυχιστικά τη ζωή και το έργο του και η έρευνά μου αυτή, με οδήγησε στο να δημιουργήσω τρεις άξονες γύρω από τους οποίους έχτισα το ρόλο. Ο πρώτος άξονας είναι η αφοσίωση του στην τέχνη του και ο τρόπος που την προσεγγίζει την ώρα της δημιουργικής του εργασίας. Ο δεύτερος, είναι τα ψυχοσωματικά του νοσήματα και η σωματοποίησή τους. Και ο τρίτος είναι η παρορμητικότητα του χαρακτήρα του και το πως αυτή επηρεάζει τη συμπεριφορά του και τις σχέσεις του με τους ανθρώπους. Όταν κατανοείς κάποιον, τον φέρνεις πιό κοντά σου. Έτσι - μέσα από την έρευνα - αυτός που για τους πολλούς είναι ο Βαν Γκογκ, για μένα έγινε - και θα παραμείνει για πάντα - ο Βίνσεντ. Ένας ονειροπόλος που λαχταρούσε να ζωγραφίζει αυτό που "έβλεπε" η ψυχή του. Έτσι τον "είδα" και μέσα από αυτές τις διαδρομές προσπάθησα να προσεγγίσω το ρόλο.
7. Ποίο είναι το πιο δυνατό σημείο της παράστασης για εσάς;
8. Πως αισθάνεστε μετά το τέλος της κάθε παράστασης όταν επιστρέφετε στο καμαρίνι σας;
9. Τι θα λέγατε σε έναν θεατή για να τον πείσετε να επιλέξει την δικιά σας παράσταση ανάμεσα στην πληθώρα έργων που ανεβαίνουν στις θεατρικές σκηνές.
Μετά το τέλος της παράστασης, κατάφερα να απομονώσω τον πρωταγωνιστή Δημήτρη Καλαντζή και του έκανα μια ανάκριση για λογαριασμό του ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ. Έτσι λοιπόν μέσα σε ένα συγκινητικό κλίμα, ξεδίπλωσε και μοιράστηκε άγνωστες πτυχές της ζωής του και περαιτέρω λεπτομέρειες για το ρολο του.
Απολαύστε τον!
1. Υποδύεστε τον Βίνσεντ Βαν Γκογκ στο Θέατρο Γκλόρια, σε ένα ρόλο που θα συζητηθεί πολύ αυτό το χειμώνα. Μιλήστε μας για το ρόλο σας και τι συναισθήματα νοιωθετε υποδυόμενος μια τόσο σημαντική μορφή της τέχνης;
Είναι ένα από τα στάδια του τρόπου που
δουλεύω, το να θέτω ερωτήματα και να βάζω εμπόδια στον εαυτό μου. Το ερώτημα που με απασχόλησε πιό πολύ απ' όλα είναι: "Τι συνέβη τότε; τι ήταν αυτό που εξύψωσε τον Βαν Γκογκ από "τρελό" καλλιτέχνη σε έναν αθάνατο θρύλο;". Ο Βίνσεντ, ελάχιστες φορές απόλαυσε τη γαλήνη στη ζωή του. Οδηγός του ήτανε πάντα το συναίσθημα και η επιτακτική του ανάγκη για έκφραση, η οποία τον ωθούσε να αφοσιώνεται με όλη του την ψυχή στη δημιουργική πράξη. Αυτά και το τρομακτικό του ταλέντο, του έδωσαν την εμβληματική θέση που κατέχει, ανάμεσα σε άλλες τεράστιες μορφές της τέχνης. Όταν καλείσαι να υποδυθείς ένα ιστορικό πρόσωπο, που όμως το έργο του το κατατάσσει πέρα από τα όρια του μύθου, τότε οι εσωτερικές κινητήριες δυνάμεις σου πάνω στη σκηνή, οφείλουν να είναι ισχυρές, διεισδυτικές αλλά και πολύ ευαίσθητες. Έτσι μόνο θα "συλλάβεις" το αιώνιο, το άπειρο, το ιδανικό. Αισθάνομαι, πάνω στη σκηνή, ότι έχω να αντιμετωπίσω κάτι πολύ μεγαλύτερο από εμένα. Ο Βαν Γκογκ, έζησε τη ζωή του με ατσαλένια αυτοπειθαρχία και προικήστηκε απ' τη φύση με ταλέντο αξεπέραστο. Άφησα το ένστικτό μου να με οδηγήσει και οικειοποιήθηκα την ατσαλένια αυτή πειθαρχία, για να μπορέσω να κρατήσω - για λίγο - πάνω στη σκηνή τα πινέλα του Βίνσεντ!!
2. Πιστεύετε ότι έχετε κοινά στοιχεία με τον Βαν Γκογκ; Αν ναι με ποια από τα χαρακτηριστικά του ταυτιζεστε;
εγώ...
Υπέγραφε στους πίνακες του μόνο με το βαπτιστικό του όνομα. Με το μικρό μου όνομα συστήνομαι κι εγώ! ...
Φερόταν αφύσικα κάθε φορά που έπιανε το πινέλο. Δεν θέλω να σας πω πώς ζω στη διάρκεια των προβών!!!...
Χρησιμοποιούσε τα χρώματα ως οχήματα αισθημάτων για την έκφραση του εσωτερικού του κόσμου και την επικοινωνία με τους γύρω του. Για τους ίδιους λόγους, χρησιμοποιώ την υποκριτική...
Είναι ευτυχής συγκυρία αυτή μου η "συνάντηση" με τον Βίνσεντ. Τα έργα του, ο τρόπος που έζησε τη ζωή του, η "βαρυφορτωμένη" πινελιά του, μου άνοιξαν διάπλατα την πόρτα για έναν καινούργιο μαγικό κόσμο. Δεν ταυτίζομαι με κανένα πρόσωπο. Χαίρομαι πολύ όταν μπαίνω στη διαδικασία να "συνδιαλαγώ" χαρακτήρες με τόσο συμπυκνωμένη έκφραση σκέψεων και συναισθημάτων.
3. Με βάση την αφήγηση της Μαργκερίτ, έχουμε μια άλλη οπτική γωνία σχετικά με το θάνατο αυτού του "ΙΠΤΆΜΕΝΟΥ ΟΛΛΑΝΔΟΎ" όπως τον αποκαλεί. Θεωρεί πως η φυγή του από την ζωή είχε κάτι έντονα αινιγματικό και μυστηριώδες. Πιστεύετε ότι ίσως τελικά ο Βίνσεντ ήταν θύμα ενός κεραυνοβόλου έρωτα και η Μαργκερίτ ακουσίως ή δήμιος του;
Έτυχε να μιλήσω με τον συγγραφέα του έργου, τον Jean-Michele Guenassia, ο οποίος μου είπε οτι είναι σίγουρος πως ο Βαν Γκογκ δεν αυτοπυροβολήθηκε. Νεότερες μελέτες και έρευνες για τη ζωή του, υποστηρίζουν το ίδιο και δίνουν διαφορετικές εκδοχές για το θάνατό του. Εγώ ακολούθησα τη διαδρομή του Βίνσεντ μέσα από τις δοσμένες συνθήκες του έργου του Guenassia. Μελέτησα τη ζωή του διεξοδικά. Είμαι σίγουρος οτι ο Βίνσεντ, δεν ήθελε μια ζωή χωρίς αγάπη. Μια δύναμη εσωτερική όμως, πολύ ισχυρή, τον έκανε να ονειρεύεται οτι περνάει τις μέρες και τις νύχτες του με τα πινέλα και τα χρώματα στα χέρια του, δουλεύοντας. Και πίστευε, βαθιά μέσα του, πως αν το κατάφερνε αυτό, θα έφτανε στο υψηλότερο σημείο των δυνατοτήτων του, πράγμα που θα καθιστούσε όλα τα άλλα εντελώς περιττά. Και - επιτέλους - θα ήταν ελεύθερος κι ευτυχισμένος. Για έναν άνθρωπο που έχει τέτοια όνειρα, που θυσιάζει ακόμα και την αγάπη στο όνομα της δημιουργίας, δεν νομίζω οτι πρέπει να μας απασχολεί το πως πέθανε. Δεν θέλω να σκέφτομαι πως και γιατί πέθανε ο Βίνσεντ. Μου αρέσει να τον σκέφτομαι μέσα από τα λόγια του: «Κάποτε ο θάνατος θα μας πάει σε άλλο αστέρι.», είπε... Φαντάζομαι οτι εκεί είναι ακόμα... και ζωγραφίζει...!
4. Εκτός από το θεατρικό σανίδι, σας έχουμε δει και σε τηλεοπτικές παραγωγές. Συγκεκριμένα αυτή την περίοδο στην τηλεοπτική σειρά "Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΉ". Θα ήθελα να μας πείτε τι είναι αυτό που σας κερδίζει. Τηλεόραση ή θέατρο;
Συμμετείχα στη σειρά του ΑΝΤ1, «Η Επιστροφή». Οι ρυθμοί της τηλεόρασης είναι πολύ εντατικοί. Απαιτείται μεγάλη προετοιμασία και ετοιμότητα. Η σχέση σου με την κάμερα, ακονίζει τα εκφραστικά σου μέσα. Κάνει γνωστή τη δουλειά σου σε ένα ευρύτερο κοινό. Αλλά, κυρίως, όλες αυτές οι συνεργασίες σε γεμίζουν με εμπειρίες κάτι που αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την υλοποίηση των μελλοντικών καλλιτεχνικών στόχων. Δεν με κερδίζει κάτι. Δεν είναι το μέσον που είναι σημαντικό για να επικοινωνηθεί μία τέχνη, αλλά η ίδια η τέχνη. Από τη στιγμή που υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες για να δουλέψεις και οι άνθρωποι με γνώση για να συμπορευτείς, όλα τα μέσα μπορεί να είναι γοητευτικά. Το ζητούμενο είναι να παραμένουμε συνεπείς απέναντι στην Υποκριτική Τέχνη.
5. Ποια είναι για εσάς η πρόκληση της παράστασης;
Το να είναι η αφορμή, γι' αυτούς που θα επιλέξουν να τη δουν, για να γνωρίσουν ή να ξανακοιτάξουν τα έργα του Βαν Γκογκ και να περιπλανηθούν στο μαγικό κόσμο των χρωμάτων του. Οι πίνακες του έχουν τη δύναμη να αιχμαλωτίζουν συναισθήματα που ο καθένας μπορεί να ανγνωρίσει μέσα του. Αυτά τα συναισθήματα, είναι η ποίηση που λείπει από τη ζωη μας, είναι το στόμα που φυσάει και καθαρίζει τη σκόνη της ρουτίνας από την καθημερινότητά μας. Είναι αυτό που κάνει τη ζωή μας υποφερτή και δίνει παρηγοριά στους ανθρώπους. Αν καταφέρουμε να το μεταδώσουμε αυτό στους θεατές, θα έχουμε εκπληρώσει μία πολύ σημαντική αποστολή.
6. Με ποιους τρόπους μπορεί ένας ηθοποιός να καταφερει να ερμηνεύσει έναν τόσο απαιτητικό ρολο;
Ο Βαν Γκογκ ήταν ένας ογκόλιθος της ζωγραφικής, ένα ιστορικό πρόσωπο με τεράστια επιρροή σε όλες τις τέχνες. Μελέτησα εξονυχιστικά τη ζωή και το έργο του και η έρευνά μου αυτή, με οδήγησε στο να δημιουργήσω τρεις άξονες γύρω από τους οποίους έχτισα το ρόλο. Ο πρώτος άξονας είναι η αφοσίωση του στην τέχνη του και ο τρόπος που την προσεγγίζει την ώρα της δημιουργικής του εργασίας. Ο δεύτερος, είναι τα ψυχοσωματικά του νοσήματα και η σωματοποίησή τους. Και ο τρίτος είναι η παρορμητικότητα του χαρακτήρα του και το πως αυτή επηρεάζει τη συμπεριφορά του και τις σχέσεις του με τους ανθρώπους. Όταν κατανοείς κάποιον, τον φέρνεις πιό κοντά σου. Έτσι - μέσα από την έρευνα - αυτός που για τους πολλούς είναι ο Βαν Γκογκ, για μένα έγινε - και θα παραμείνει για πάντα - ο Βίνσεντ. Ένας ονειροπόλος που λαχταρούσε να ζωγραφίζει αυτό που "έβλεπε" η ψυχή του. Έτσι τον "είδα" και μέσα από αυτές τις διαδρομές προσπάθησα να προσεγγίσω το ρόλο.
7. Ποίο είναι το πιο δυνατό σημείο της παράστασης για εσάς;
Η παράστασή μας είναι μια τεράστια κιβωτός, στην οποία η ζωγραφική και τα χρώματα του Βαν Γκόγκ, γίνονται ένα με τη μουσική και τον ποιητικό λόγο του Guenassia, με αποτέλεσμα όταν διαιγείρεται μία αίσθηση να συντονίζονται και διπλανές σε αυτήν αισθήσεις. Η μαγική λέξη που χαρακτηρίζει την παράστασή μας, είναι η λέξη «συναισθησία». Δηλαδή η έκφραση μιάς αίσθησης διαμέσου μιας άλλης. Είναι ο τρόπος που και ο ίδιος ο Βαν Γκογκ ήθελε να ζωγραφίζει. 'Ονειρό του ήταν να μπορέσει με τη ζωγραφική του να συμπυκνώσει όλες τις τέχνες σε μία. Σε ένα συνολικό έργο Τέχνης. Νομίζω οτί αυτή είναι η αίσθηση που αφήνει η παράστασή μας.
8. Πως αισθάνεστε μετά το τέλος της κάθε παράστασης όταν επιστρέφετε στο καμαρίνι σας;
Προσπαθώ να μετατρέπω την κάθε μου παράσταση σε μια συναρπαστική εσωτερική μάχη. Αποτελεί βαθιά μου ανάγκη το να καταθέτω κάθε βράδυ πάνω στη σκηνή, κάτι πολύ προσωπικό, την ψυχική και σωματική μου κούραση. Σαν να μην υπάρχει τίποτα πιό σημαντικό στον κόσμο αυτές τις δύο ώρες που βρίσκομαι πάνω στη σκηνή. Δεν επιτρέπω στον εαυτό μου να μην είναι απόλυτα συγκεντρωμένος. Σαν να συμμετέχω σε έναν αγώνα επιβίωσης. Δεν είναι όμως κάποιο παιχνίδι. Αισθάνομαι οτι είναι σαν να εξαρτάται η ζωή μου από αυτό. Κάθε βράδυ, σε κάθε παράσταση, «αγωνίζομαι» για τη ζωή μου. Νιώθω εξαντλημένος, μονάχος ανάμεσα σε πολλούς, εγγύτερα στο να κατανοήσω το ακατανόητο, το μυστήριο της ύπαρξης.
9. Τι θα λέγατε σε έναν θεατή για να τον πείσετε να επιλέξει την δικιά σας παράσταση ανάμεσα στην πληθώρα έργων που ανεβαίνουν στις θεατρικές σκηνές.
Υπάρχει μία αντίληψη σήμερα στον κόσμο, που τείνει μάλιστα να επικρατήσει: οτι η ψυχαγωγία συνδυάζεται με την απουσία σκέψης. Αυτό είναι παρανόηση, που έχει δημιουργηθεί από αυτούς που εσκεμμένα κρατάνε το αισθητικό και πολιτιστικό κριτήριο των κατοίκων αυτού του τόπου σε - σχεδόν - διανοητικά καθυστερημένα επίπεδα. Αν θέλουμε αυτό να αλλάξει, ένας είναι ο τρόπος. Να εκθέτουμε τους εαυτούς μας σε μορφές τέχνης. Έτσι ακονίζεται η κριτική ματιά και σκέψη. Έτσι μαθαίνουμε να σκεφτόμαστε μόνοι μας και να μην καταλώνουμε ότι μας πασάρουνε. Στην παράστασή μας, όλες οι Τέχνες, συμπυκνώνονται σε μία. Οι σκέψεις του Βίνσεντ Βαν Γκογκ για την ιερότητα του πνεύματος και οι προσπάθειές του - δια μέσου του έργου του - να κάνει θρησκεία τις αισθητικές του πεποιθήσεις υπό την έννοια της κοινωνικής αρμονίας, παίρνουν σάρκα και οστά. Είναι μία παράσταση για τον Βίνσεντ Βαν Γκογκ! Νομίζω πως αυτό, από μόνο του, αρκεί...!
10. Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια;
Οποιαδήποτε συνεργασία θα μπορούσε να μου αλλάξει τον τρόπο που βλέπω τα πράγματα, ανήκει στα μελλοντικά μου σχέδια. Γιατί αυτή είναι η ουσία του Θεάτρο και της Υποκριτικής. Να διευρύνει τα σύνορά μας. Να μας κάνει να χάσουμε τα όρια του εαυτού μας. Μόνο και μόνο για να τα ξαναψάξουμε. Ο εφησυχασμός και οι παγιωμένες μέθοδοι και αντιλήψεις είναι αντίπαλοι. Η συνεργασία που θα με ωθήσει στο να αγγίξω απειλητικές περιοχές μέσα μου, ανήκει στα μελλοντικά μου σχέδια. Και μια μεγάλη επιθυμία μου: Το Αρχαίο Δράμα. Η Επίδαυρος. Τα κείμενα αυτά, που σε συνδέουν με τις απαρχές του κόσμου και βάζουν την ψυχή σου σε μιά αέναη περιπλάνηση...
Eπιμέλια: Ευα Νάτση
Eπιμέλια: Ευα Νάτση
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)